Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه ورزشی عربستانی بازی نماینده ایران برابر الاهلی جده در دور پایانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را ستود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه الریاضیه عربستان، تیم الاهلی دومین شکست متوالی‌اش را در دور پایانی لیگ قهرمانان آسیا امشب با نتیجه 3 بر صفر برابر استقلال پذیرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکست نخست این تیم با نتیجه 2 بر یک برابر الشرطه عراق شکل گرفته بود.

الاهلی با وجود این شکست و اندوخته شش امتیازی‌اش صدرنشین جدول رده‌بندی گروه A لیگ قهرمانان آسیا باقی‌ ماند. استقلال پنج امتیازی هم به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به الشرطه عراق در رده دوم جدول قرار گرفت تا حریف الهلال در مرحله بعدی این رقابت‌ها شود.

این روزنامه ورزشی عربستان در ادامه نوشت: بازی با برتری فنی استقلال آغاز شد و این تیم بارها دروازه الاهلی را برای رسیدن به گل تهدید کرد. استقلال سرانجام روی شوت مهدی قائدی در دقیقه 29 به گل نخست خود دست یافت. علی کریمی 10 دقیقه بعد در محوط جریمه الاهلی گل دوم را به ثمر رساند. در نیمه دوم هم شرایط بازی تغییر چندانی نکرد و استقلال تهران همچنان به بازی هنرمندانه‌اش در میدان ادامه داد. این تیم با گل سوم توسط دیاباته در دقیقه 54 برتری‌اش را تثبیت کرد.

صعود بی‌ اما و اگر استقلال با کسب اولین برد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۰۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد

به گزارش “ورزش سه”،  بازی نهایی ای اف سی کاپ در حالی بین الاحد لبنان و سنترال کاست استرالیا برگزار شد که بازی در استادیوم سلطان قابوس مسقط به میزبانی کشور عمان برگزار می‌شد.

این بازی تقابل بین برترین تیمهای لیگ استرالیا و لبنان بود که به فینال رسیده و مقابل هم صف آرایی می‌کردند.

باوجود نمایش یک طرفه سنترال کاست، این تیم در گلزنی ناکام بود و تا دقیقه ۸۴ نتوانست دروازه حریف را باز کند. نکته جالب اینکه هدایت این تیم برعهده مارک جکسون، مربی پیشین لیدز یونایتد و دستیار مارچلو بیلسای آرژانتینی بود که  حالا تیمش را در استانه یک موفقیت بزرگ قرار داده بود.

سرانجام تیم سنترال کاست در دقیقه ۸۴ و روی یک شوت دقیق آلو کول توانستند دروازه تیم لبنانی را باز کنند و با حفظ نتیجه تا پایان بازی عنوان قهرمانی را به دست بیاورند.

این در حالی است که در خط حمله تیم لبنانی لی اروین مهاجم  سابق تیم تراکتور نیز حضور داشت.

از فصل آینده ای اف سی کاپ به جام درجه سوم آسیا تبدیل خواهد شد و لیگ قهرمانان آسیا جای این رقابت‌ها را خواهد گرفت که ایران نیز یک نماینده در آن خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • بیانیه ایپس آسیا در محکومیت تهاجم وحشیانه اسرائیل به غزه
  • تشکر روبرتو فیرمینو از هواداران الاهلی پس از برد مقابل ضمک: سه امتیاز بزرگ / فیلم
  • گلزنی ریاض محرز و روبرتو فیرمینو برای الاهلی در جریان برتری 4-1 مقابل ضمک / فیلم