Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان به مناسبت هفته دفاع مقدس با صدور بیانیه‌ای در تشریح پیغام فتح ملت ایران در هشت سال دفاع جانانه‌اش نوشت: دوران دفاع مقدس، مقطع بی‌نظیر تاریخ انقلاب اسلامی است که به تعبیر مقام معظم رهبری تمام ویژگی‌های خوب و باارزش ملت بزرگ ایران در کنار هم قرار گرفت و حماسه‌ای خلق کرد و تصویری از عظمت، استقامت، پایداری و مقاومت مردم ایران را به نمایش گذاشت که هم الگویی برای تمام آزادی‌خواهان جهان شد و هم درس عبرتی برای قدرت‌های زورگو و قدرت‌طلب دنیا که بدانند جنس و ماهیت مردم ایران از دیگر ملت‌ها جداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه می‌خوانیم: پیام بزرگ دفاع مقدس این بود که ملت رشید ایران اسلامی با تمسک به همان دو یادگار گران‌بهای پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) یعنی قرآن و اهل‌بیت (ع) و برخورداری از اراده‌ای پولادین و ایمان خلل‌ناپذیر مانند مولای خود، اباعبدالله الحسین (ع) زیر با ظلم و ستم نمی‌رود و با درس گرفتن از حادثه عاشورا برابر هرگونه ستم با تمام توان تا پای جان می‌ایستد و از شرف و عزت خود دفاع می‌کند.

این بیانیه می‌افزاید: ملت بزرگ ایران در هشت سال دفاع مقدس سرمایه‌های بزرگی را از دست داد و بهترین عزیزان خود را فدای دین و مملکت کرد، اما استقلال و عزتی به دست آورد که او را در همه میادین بعد از دفاع مقدس پیروز کرده است.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان تأکید کرد: افتخارات به دست آمده در دفاع مقدس سرمایه بزرگی است که متعلق به همه ملت ایران است و امروزه که به فرموده رهبر بصیر انقلاب، خطر تحریف آن را تهدید می‌کند و همه وظیفه دارند در جهت حفظ آن کوشش کنند.

این بیانیه می‌افزاید: مشکلات اقتصادی، فساد، تبعیض، اشرافی‌گری و عدم شفافیت و صداقت بعضی از مسؤولان بزرگ‌ترین زمینه‌های نارضایتی مردم در نظام اسلامی بوده که با فاصله گرفتن از فرهنگ دفاع مقدس گریبانگیر جامعه اسلامی شده و راه علاج آن هم بازگشت به آن فرهنگ ناب است.

در بخش دیگری آمده است: رفع مشکلات امروز مردم، مردانی از جنس رجایی‌ها، باکری‌ها، همت‌ها، سلیمانی‌ها و... طلب می‌کند؛ نه مسؤولانی که رفتار، کردار و وضع زندگی آنان هیچ قرابتی با جنس مردم ندارد.

همچنین می‌خوانیم: نظام اسلامی با اعتماد به مردم، اختیار انتخاب جنس مسؤولان را به خود آنان سپرده شده است و قطعاً بصیرت، هوشیاری و اراده مردم همان‌گونه که سرنوشت دفاع مقدس را با پیروز رقم زد، می‌تواند در این مقطع حساس هم با پیروی صرف از ولایت‌فقیه آینده‌ای خوب برای ایران اسلامی پایه‌گذاری کند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس انقلاب اسلامی استان سمنان بیانیه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۰۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حجت الاسلام رحیم آبادی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بیرجند با اشاره به اینکه دشمنان ما با تمام توان برای ضربه به نظام و انقلاب به میدان آمده اند و این روز‌ها به دنبال ترویج بی حجابی در جامعه هستند گفت: مردم ایران اسلامی نماد عفت و پاکی هستند، اما برخی عناصر محدود به دنبال اجرای نقشه دشمن هستند که فرماندهی انتظامی کشور با توجه به حمایت قاطع مردم باید با افراد خاطی برخورد کند.


وی با اشاره به اینکه به لطف انقلاب اسلامی ایران بیداری اسلامی جهانی محقق شده است گفت:امروز با وجود جنگ رسانه‌ای دشمن، پرچم بیداری به دست دانشجویان آزادیخواه در دانشگاه‌های جهان بویژه آمریکا به اهتزار در آمده است و خون مظلومان غزه گریبان غرب را گرفته است که این خود زمینه‌ای برای نابودی مستکبران عالم است.


وی با اشاره به اینکه امروز باید همه در مسیر امام صادق (ع) قدم بر داریم گفت:باید همه درمسیر حاکمیت الهی و، اما زمان گام برداریم و ولی زمان خود و آرمانهایش را بشناسیم و در مقابل جریان نفوذ بایستیم.

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • پلیس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی