Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@22:02:08 GMT

5علت اصلی ابتلا به عفونت کلیه

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۱۶۶۵

دلایل زیادی ممکن است باعث عفونت و سنگ کلیه شود. در این جا برخی از دلایل عفونت کلیه بیان شده است. ناطقان: عفونت کلیه معمولاً به دلیل رعایت نکردن بهداشت در توالت ایجاد می‌شود. هنگامی که فرد از حمام یا صندلی توالت تمیز استفاده نمی‌کند، احتمال ابتلا به عفونت دستگاه ادراری وجود دارد.

سنگ کلیه
وقتی مواد معدنی و سموم اضافی به صورت ادرار به درستی از بدن خارج نشوند، به دلیل عملکرد نامناسب یک یا هر دو کلیه این مواد تشکیل سنگ می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افرادی که از سنگ کلیه رنج می‌برند مستعد عفونت کلیه نیز هستند و باید به موقع برای درمان اقدام کنند.
بزرگی پروستات
مردانی که از بزرگ شدن پروستات رنج می‌برند، اغلب برای ادرار کردن با مشکل روبه رو می‌شوند. در بسیاری از موارد، این موضوع ممکن است منجر به تجمع سموم و عفونت کلیه شود.


ضعف ایمنی
این مشکل نیز یکی از دلایل عمده عفونت کلیه است. افرادی که رژیم غذایی نامناسب و ایمنی ضعیفی دارند، به طور کلی با انواع مختلفی از مسائل مانند عفونت کلیه روبه رو می‌شوند. نکته قابل توجه این است که این بیماری ممکن است بیشتردر طول تغییرفصل دیده شود.

روابط زناشویی
این موضوع در صورتی اتفاق می‌افتد که مقاربت باعث تحریک و احساس سوزش در مجرای ادرار شود، بنابراین باکتری‌ها را بیشتر به سمت کلیه و مجاری ادراری سوق می‌دهد (جایی که باعث عفونت کلیه می‌شود).

مشکل فرد باید به موقع تشخیص داده شود و یاد بگیرد که چگونه علایم و نشانه‌های اولیه عفونت کلیه را تشخیص دهد تا پزشک بتواند به موقع سنگ کلیه را رفع کند. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: ابتلا ، عفونت ، کلیه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ابتلا عفونت کلیه عفونت کلیه سنگ کلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۱۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس چند شهر خوزستان سه‌شنبه غیرحضوری شد

 به دلیل تداوم گرد و غبار، فعالیت مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شش شهر خوزستان در روز سه‌شنبه غیر حضوری اعلام شد.

به گزارش ایسنا؛ داود میرشکار دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای استان خوزستان شامگاه دوشنبه اعلام کرد: فعالیت مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان در روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه به صورت غیرحضوری است.

وی افزود: فعالیت آموزشی مدارس در این شهرستان‌ها در بستر سامانه شاد انجام می شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جوان رفسنجانی ناجی جان بیماران شد
  • ارسال ۹۲ تن دارو به افغانستان
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • خواص معجزه‌آسای سیر برای پوست و مو
  • دلایل «پاریس» برای انتخاب اسلام + فیلم
  • مدارس چند شهر خوزستان سه‌شنبه غیرحضوری شد
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • ویدیو کامنت| دلایل خستگی دائمی چیست؟
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • درمان بی‌اختیاری ادرار در سالمندان