Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب به نقل از دفاع پرس، هوشنگ نوبخت، سخنگوی ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس خوزستان چهارشنبه ۲ مهرماه در حاشیه آیین افتتاح فاز نخست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان اظهار داشت: به مناسبت بهره برداری از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان به عنوان بکرترین و طبیعی ترین موزه جنگ کشور از تمبر یادبود این موزه با حضور مسولان استانی رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با دستور سردار یوسفی مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان طرح های مختلفی برای ثبت تمبر یادبود این مرکز در نظر گرفته شد که در نهایت طرح «مهدی پاک» مدیر هنری اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان به عنوان طرح نهایی به تهران ارسال شد و مورد تایید قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: از نکات قابل توجه در طراحی تمبر یادبود مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان این است که نمادهای شهر آبادان از جمله تصویر نماز جمعه باشکوه مردم آبادان در اوج جنگ با اقتدا به آیت الله جمی امام جمعه فقید آبادان، تصویری از سوله های ترکش خورده در موزه آبادان که نماد و سمبل دفاع و مقاومت این شهر هستند و تصویری از پالایشگاه آبادان که مظهر اقتصاد مقاومتی است در آن گنجانده شده اند.

سخنگوی ستاد استانی چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان خوزستان در پایان با بیان اینکه بهره برداری از باغ موزه دفاع مقدس آبادان رخداد بزرگی است که در تاریخ این شهر مقاوم به یادگار خواهد ماند، افزود: همچنین مقرر شده تا طرح تمبر یادبود افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان در اختیار اداره کل پست استان خوزستان قرار گیرد که پس از طی مراحل اداری مورد استفاده عمومی قرار بگیرد.

 آیین بهره برداری از فاز نخست بکر ترین و طبیعی ترین باغ موزه دفاع مقدس کشور در آبادان با حضور ویدیو کنفرانسی «محمدباقر قالیباف» رییس مجلس شواری اسلامی، سردار سرلشکر «محمد باقری» رییس ستاد کل نیروهای مسلح و سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان دفاع مقدس خوزستان تمبر یادبود حفظ آثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۱۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، نشست تخصصی گردشگری مقاومت خوزستان و معرفی آن در سراسر کشور باحضور مسئولان کشوری و استانی در اهواز برگزار شد.

علی اصغر شالبافان، معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این نشست گفت: ظرفیت‌های گردشگری مقاومت استان خوزستان و راهکار‌های تولید محصولات این نوع گردشگری در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.


وی افزود: در این نشست همچنین شبکه سازی بین ذینفعان و نحوه پیگیری راهکار‌های گردشگری مقاومت و گسترش آن بررسی شد.


سردار میرعبدالرضا حاجتی، مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: امیدواریم بتوانیم علاوه بر اعزام گردشگری از استان خوزستان به استان‌های همجوار و کشور‌های همسایه ازجمله لبنان و سوریه که در آنها جنگ اتفاق افتاد، گردشگران داخلی و خارجی پذیرش کنیم.


وی افزود: تلاش داریم در حوزه دفاع مقدس و به ویژه گردشگری مقاومت، گام‌های موثر و خوبی برداریم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • همه چیز درباره موزه تمبر یکتا کرج