Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، رئیس جمهور لبنان هم روز چهارشنبه در نشست مجازی مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری «لبنان24»، «میشل عون» در نطق خود از جامعه جهانی برای کمک فوری به لبنانی‌ها به دنبال انفجار اخیر بندر بیروت قدردانی کرد و گفت این قضیه تاثیر مثبتی روی لبنان و مردم آن داشت و آنها احساس کردند که در این بحران تنها نیستند و برادرانی در دنیا دارند که در کمک به آنها تردیدی به خود راه نمی‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور لبنان با  بیان اینکه همه لبنان می‌خواهد از حقیقت انفجار آگاه شود و عدالت در این قضیه اجرا شود، تأکید کرد :«ما هنوز منتظر اطلاعات تیم‌های بین المللی هستیم که تحقیقات لازم در مورد رمز و راز کشتی و همچنین تصاویر ماهواره‌ای را انجام داده‌اند تا ابهامات موجود در این بخش از تحقیقات را رفع کنند و نتیجه‌گیری آن به شورای قضایی لبنان ارائه شود».

میشل عون درباره موضوع آوارگان سوری در لبنان هم گفت: «لبنان در این قضیه بر اساس احترام به قانون بین المللی و تکلیف انسانی خود عمل کرده و آنها را به زور به کشورشان بازنگردانده است؛ اما باید تلاش‌ها برای بازگشت امن و شرافتمندانه آنها بیشتر شود و این قضیه به راه حل سیاسی در سوریه ربط داده نشود، به دولت لبنان هم دراجرای طرحی که برای بازگشت این آوارگان تصویب کرد، کمک شود و کشورهای اعانه دهنده هم به تعهدات خود عمل کرده و کمک‌های خود را به نهادهای دولتی و جوامع میزبان در لبنان ارائه دهند».

رئیس جمهور لبنان بار دیگر بر پایبندی کشورش به قطعنامه ۱۷۰۱ با تمام مولفه‌های آن تاکید کرد و از جامعه بین المللی خواست اسرائیل را به انجام تعهدات خود در این زمینه و توقف نقض حاکمیت لبنان وادار کند و از آن بخواهد که با یونیفل برای ترسیم مابقی خط آبی و عقب نشینی فوری از شمال منطقه الغجر و مزارع شبعا و تپه‌های کفرشوبا همکاری کند.

وی همچنین تأیید کرد:«لبنان مطابق قوانین بین المللی به حق کامل خود در مورد آب و منابع طبیعی نفت و گاز و کل مرزهای دریایی خود پایبند است و خواهان ایفای نقش سازمان ملل متحد و کشورهای دوست در تثبیت حقوق لبنانی‌هاست؛ از جمله اینکه  ایالات متحده آمریکا برای انجام مذاکرات لازم در تعیین مرزهایی نهایی دریایی مطابق با قوانین بین المللی میانجیگری کند آن هم به روشی که حاکمیت و حقوق لبنان در حفظ ثروتش مصون بماند».

میشل عون در پایان تأکید کرد: «مردم لبنان از هر گروه و فرقه‌ای به حفظ لبنان بزرگ، یکپارچه و بدون هیچ گونه تفرقه و تجزیه‌ای پایبند هستند».

انتهای پیام/خ

منبع: فارس

کلیدواژه: میشل عون رئیس جمهور لبنان مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی اسرائیل قطعنامه1701 آوارگان سوری تفرقه بین المللی میشل عون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۱۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزئیات

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده، می‌توانند جهت انتخاب خودروها از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز سه شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد

طبق اطلاعیه سامانه در رابطه با این مرحله از عرضه خودروها، یک خودروی برقی دیگر در این مرحله عرضه شده است؛ بدین ترتیب متقاضیان از میان پنج خودروی عرضه شده که سه خودروی هیوندای ENS۱، لونا و هونگچی EQM۵EV برقی هستند، می‌توانند خودروی مدنظر خود را انتخاب کنند.

همچنین نیسان سانی (بنزینی) و لاماری‌ایما هیبریدی در این دور از فروش خودروهای وارداتی عرضه شده‌اند.

از این محصولات عرضه شده سه خودروی سانی، لاماری‌ایما و هونگچی دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و دو خودروی هیوندای ENS۱ و لونا دارای قیمت فروش علی‌الحساب در مبادی ورودی هستند.

کد خبر: 1229614 برچسب‌ها قیمت خودرو

دیگر خبرها

  • تاکسیران امانت‌دار مشهدی ۳ میلیارد ارز را به صاحبش برگرداند
  • اجرای طرح آمایش سرزمینی ورزش در خوزستان
  • امشب؛ آخرین مهلت انتخاب خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه
  • انتخاب جذاب لورکوزن: ژابی ستاره لالیگا را می‌خواهد
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌های سامانه یکپارچه
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزئیات
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه
  • آجر لو : تفرقه می‌تواند مجلس دوازدهم را به شکست منجر کند/ به طور حتم، هیات رئیسه مجلس تغییراتی خواهد داشت + فیلم
  • جزئیات فروش ۵ خودروی وارداتی
  • تجمع اعتراض‌آمیز خانواده‌های قربانیان انفجار بیروت