Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه شورای ائتلاف انقلاب اسلامی استان مرکزی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس آمده است: دفاع مقدس یکی از تاریخی‌ترین فرصت‌های ملت ایران برای جلوه‌گری در مقابله با تهدید و تحریم بود. سربلندی و عدم تسلیم در برابر توطئه دشمنان در میانه آتش و خون و در نبردی نابرابر، مزیت منحصربه‌فردی است که ملت شریف ایران در گذر از ۸ سال دفاع مقدس به آن دست یافتند و امروز این برگ زرین تاریخی به دانشگاهی در تراز جهانی برای همه حق طلبان و آزاد مردان در سراسر جهان تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفاع مقدس، برای همیشه همچون نگینی بر تارک تاریخ حماسه، ایثار و آزادگی ایران می‌درخشد و نشانه‌ای از عزم راسخ و بی‌پایان ایرانیان در دفاع از آرمان‌های بلند انقلاب، تقویت وحدت و همبستگی ملی و حفظ استقلال کشور در مقابله با تهدیدات دشمنان نظام است.

دوران دفاع مقدس به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از اول تا آخر مدبرانه و عقلانی بود؛ دورانی که زیباترین جلوه‌های اخلاقی و رفتاری ملت بزرگ ایران در آن تجلی یافت. در این دوران، فرهنگی بس غنی در جامعه ما در جبهه و پشت جبهه شکل گرفت که همه مؤلفه‌های یک سبک زندگی اسلامی- ایرانی در تراز فرازمند آن به خوبی رخ می‌نماید.

در شرایطی که استکبار جهانی، نا امید از جنگ سخت و رو در رو، با تمام نیرو و دسیسه‌ها به توطئه‌های مذبوحانه، جنگ اقتصادی و رسانه‌ای وسیع علیه ایران اسلامی روی آورده است، ملت هوشیار و بصیر ایران اسلامی با تأسی به روزهای سخت دفاع مقدس و با الهام گرفتن از آموزه‌های مقدس نهضت عاشورا، می‌توانند با ایستادگی و مقاومت، نقشه‌های شوم دشمنان و آمریکای جهانخوار را به یأس و شکست تبدیل کنند.

امروز که دشمن دوباره در تلاش است تا بتواند با ابزار تهدید، تحریف، تحریم، شبهه افکنی و اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) راه پیشرفت و حرکت مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران را سد کند، بازگشت به روحیه همبستگی، اتحاد و تلاش برای خوداتکایی و خودکفایی هرچه بیشتر کشور می‌تواند ما را از این دوران به سلامت عبور دهد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره امام راحل عظیم الشأن (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی می‌دارد و به روح بلند شهیدان والامقام آن دوران و خانواده‌های معظم آنان و رزمندگان و جانبازان و آزادگان و جمله ایثارگران و سرداران بزرگی همچون شهید والامقام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی درود می‌فرستد و بیعت مجدد خود را با، ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) اعلام داشته و پیروی از آرمان مقدس شهدا، جانبازان و رزمندگان در دفاع از اسلام، قرآن و ولایت را وظیفه همیشگی خود می‌داند و اقتدار و عظمت روزافزون نیروهای مسلح کشور، صلابت و بزرگی ایرانیان را از خداوند متعال خواستار است.

کد خبر 5031506

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هفته دفاع مقدس شهیدان ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان دفاع مقدس اردبیل محرم 99 دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۲۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور گفت: اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور، ثمره وحدت، همدلی و یکپارچگی نیروهای مسلح تحت تدابیر فرمانده معظم کل قواست. - اخبار استانها -

بعه گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی در مراسم استقبال از کارکنان وظیفه جدید الورود به این منطقه پدافندی، با بیان اینکه توانمندی، همدلی و یکرنگی موجود بین نیروهای مسلح، تأمین کننده اقتدار و امنیت کشور است، گفت: امروز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌روزترین و مجهزترین سامانه‌‌ها را در اختیار دارد و این واقعیتی انکارناپذیر است که نیروهای مسلح ما از قدرت برتر پدافند هوایی در منطقه برخوردار هستند و دشمنان نیز این را به خوبی می‌دانند.

وی افزود: به واسطه همت بلند و اعتماد به توانمندی جوانان و دانشمندان داخلی از محدوده شعار خارج و وارد عرصه عمل و به یک قدرت در منطقه تبدیل شده‌ ایم.

امیر سرتیپ دوم ستاد معصومی با بیان اینکه رزمندگان اسلام با نثار جان خود در هشت سال دفاع مقدس از شرف، عزت و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند، تصریح کرد: اگر امروز دانشمندان ما در علوم مختلف و سلاح‌های نظامی سرآمد جهانیان هستند به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه سربازان نماد ایستادگی و استقامت کشور هستند، تاکید کرد: سربازان چشمان بیدار جامعه بوده و جزو نیروهای بی‌ادعا در نیروهای مسلح هستند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور دوران مقدس سربازی را شاداب‌‌ترین زمان زندگی سربازان دانست و گفت: سربازان در ایثار، فداکاری، اسوه و نمونه بودن دارای کارکرد مثبت اجتماعی هستند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت