Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@13:55:50 GMT

پولدارترین فوتبالیست جهان در تیم آینده علیپور

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۲۵۳۷

پولدارترین فوتبالیست جهان در تیم آینده علیپور

ماریتیمو پرتغال توانست پولدارترین فوتبالیست فوتبال جهان را با امضای قراردادی به خدمت بگیرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دسپورتو، فائق بولکیاه، ثروتمندترین بازیکن جهان است.  پسر جفری بولکیاه، شاهزاده برونئی ۱۸ میلیارد یورو ثروت دارد و اکنون به عنوان فوتبالیست در تیم ماریتیمو حضور دارد.

این وینگر ۲۲ ساله در لس آنجلس در ایالات متحده متولد شد، اما خیلی زود راهی انگلیس شد و در آن‌جا در باشگاه‌های مشهوری مانند ساوتهمپتون، آرسنال، چلسی، استوک سیتی و در آخر لسترسیتی تمرین کرد ولی نتوانست به تیم اصلی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با وجود آمریکایی بودن، تیم ملی فوتبال برونئی را انتخاب کرد که با آن شش مسابقه رسمی انجام داد و یک گل نیز به ثمر رساند.

برادر زاده حسن البلقیه، سلطان برونئی که بدون باشگاه بود اکنون راهی تیم فوتبال ماریتیمو پرتغال شد تا در فصل جاری برای این تیم بازی کند. 

به گزارش ایسنا، گفته می‌شود علی علیپور، مهاجم پیشین پرسپولیس نیز به زودی قرارداد خود را با این تیم امضا می کند تا بعد از چند فصل حضور در پرسپولیس و حتی کسب عنوان آقای گلی برای اولین بار حضور در یک تیم خارجی را تجربه کند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ماریتیمو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۲۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد

طرفداری| مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که در صورت اجرا نشدن آیین‌نامه‌های جدید لیگ برتر، فصل آینده به تعویق می‌افتد.

امیرمهدی علوی در گفت‌وگوی تلفنی با اخبار ورزشی شبکه سوم سیما در خصوص حواشی اتفاقات دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت:

باید آیین‌نامه اجرایی کانون هواداری کشور تشکیل شود و اسامی تایید شده باشگاه‌ها به اطلاع فدراسیون فوتبال برسد تا در فایل مرتبط با بانک اطلاعاتی هواداری ذخیره شود. نکته دوم، بحث بلیت‌فروشی هوشمندانه برای مسابقات تیم میزبان رقابت‌های لیگ برتر برای فصل آینده است تا هر فردی به صورت هوشمند در صندلی خودش قرار بگیرد. این موضوع باعث نظم بیشتر می‌شود.

وی افزود:

بحث سوم، تجهیزات در ورزشگاه‌ها است که باید در استاندارد برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و بر اساس الزام‌های AFC باشد. همچنین هماهنگی‌هایی با سایت ثبت احوال در جریان است تا در حوزه بلیت فروشی آنلاین، افراد در صندلی مرتبط با خود قرار بگیرند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه تضمینی برای اجرای این آیین‌نامه وجود دارد، گفت:

اگر این الزامات انجام نشود، لیگ آینده به تعویق می‌افتد و تا انجام تمامی موارد آغاز نمی‌شود. پس از پایان لیگ امسال، موارد اجرایی را هفته به هفته به اطلاع می‌رسانیم. بر اساس همین آیین‌نامه، LOC برگزاری مسابقات لیگ برتر وقف برگزاری مسابقات کنفدراسیون آسیا خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • علیپور در بازی 6 امتیازی بیرون رفت