Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ حمید درخشان، سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شکست این تیم مقابل الدحیل قطر گفت: «من بازی را دیدم و فکر می‌کنم وقتی یک تیم، سه موقعیت در طول ۹۰ دقیقه خراب می‌کند، باید منتظر شکست باشد. متأسفانه برخی از بازیکنان جدیدی که به پرسپولیس اضافه شده‌اند، هنوز به سطح خوبی نرسیده‌اند و به همین علت باعث شده‌اند تیم عقب بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها برای هماهنگ شدن با سایر بازیکنان، خیلی کار دارند و زمان بیشتری باید برای‌شان صرف شود تا در این تیم بتوانند کار خاصی انجام دهند. غیر از یک نفر، باقی بازیکنان هنوز در ترکیب جا نیفتاده‌اند و این موضوع در لیگ قهرمانان آسیا خطرناک است.»

او اضافه کرد: «الدحیل تیم قدرتمندی است، اما من فکر می‌کنم پرسپولیس می‌توانست برنده بازی باشد، چون برخلاف بازی رفت، خیلی ضعیف بازی کرد. اگر پرسپولیس نمی‌ترسید، برنده بازی بود. به هر حال وقتی این اتفاقات می‌افتد، باید خیلی سریع تیم برای بازی‌های بعدی آماده شود. من معتقدم اگر یحیی باهوش باشد و از الشارجه رودست نخورد، می‌تواند برنده آن بازی شده و به دور بعدی برود. نتایجی که الشارجه گرفته، بسیار خوب و درخشان به نظر می‌رسد، اما روی دیگر این بردها، خستگی تیم الشارجه است که باید از آن بهترین استفاده را کرد. این تیم را می‌توانیم ببریم به شرط آنکه متحد باشیم و اسیر حواشی و فشار و استرس لیگ قهرمانان نشویم.»بیشتر بخوانید: سرمربی الشارجه: باید از کوچکترین فرصت مقابل پرسپولیس استفاده کنیم منبع: خبر ورزشی لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۲۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم

ایسنا/آذربایجان شرقی کاپیتان ذوب‌آهن گفت: بازیکنان بزرگ هم پنالتی از دست می‌دهند.

به گزارش ایسنا، کمال کامیابی‌نیا پس از باخت تیمش مقابل تراکتور و حذف از جام حذفی اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و توانستیم بازی را به پنالتی بکشانیم. فکر می‌کنم در پنالتی بازیکنان بزرگ پنالتی از دست می‌دهند و خب بدشانس بودیم. امیدواریم که هم تیم ذوب آهن و هم تراکتور موفق باشند.

او درباره تمرینات پنالتی تیمش گفت: ما در طول هفته تمرین پنالتی کرده بودیم و به هرحال تیم جوانی داریم و خیلی خوب امروز بازی کردیم ولی متاسفانه بدشانس بودیم و امیدواریم در بازی‌های باقی مانده لیگ بهترین نتایج را داشته باشیم.

هافبک ذوب‌آهن درباره رضایت داشتن از انتخاب این تیم بعد از بازی در تیمی که معمولا قهرمان بود، گفت: ذوب آهن تیم خیلی خوبی است و در راس کار با آقای ربیعی کار می‌کنم. خیلی اتفاقات خوبی افتاده است و شرایط را باید در نظر گرفت. بلاخره بازیکنان جا به جا می‌شوند. چون من از یک تیم پرطرفدار آمده‌ بودم یک مقدار سخت است. امیدوارم در ادامه کار بتوانم به تیم ذوب آهن کمک کنم.

کامیابی‌نیا درباره حذف شدن پرسپولیس گفت: نظری ندارم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است