Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@01:34:04 GMT

طرح زوج و فرد در اصفهان فعال است

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۳۱۴۱

طرح زوج و فرد در اصفهان فعال است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ محمد رضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر طرح زوج و فرد خودرو‌ها در کلان شهر اصفهان فعال است و لغو نشده است.

او با اشاره به تغییر زمان اجرای ورود به محدوده طرح زوج و فرد ترافیک در اصفهان تصریح کرد: با هماهنگی شورای ترافیک استان از شنبه پنج مهر ماه به منظور رفاه حال شهروندان و با توجه به شرایط کنونی بیماری کرونا صرفاً عصر‌ها از ساعت ۱۷ الی ۲۱ در هسته مرکزی شهر اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس راهور استان اصفهان با تاکید بر اینکه شهروندان باید به منظور حفظ سلامت خود و دیگران از سفر‌های غیر ضروری در سطح شهر پرهیز کنند، اضافه کرد: پلیس تابع مصوبات ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان اصفهان است.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی طرح زوج و فرد خودرو ها ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۳۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر پلیس از بانوان آبادانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، پلیس آبادان اعلام کرد در طرح نور ویژه عفاف و حجاب در شهرستان آبادان که همزمان با سراسر کشور از بیست و پنجم فروردین اجرایی شد، بانوان آبادانی در نقش همیاران آرامش با تکریم به قانون، فرهنگ و اصالت خود را به نمایش گذاشتند.

پلیس آبادان ضمن تشکر صمیمانه از همراهی شهروندان آبادانی به ویژه بانوان گرامی در حمایت از طرح نور، امنیت و آرامش همه شهروندان عزیز را خط قرمز خود می داند.

دیگر خبرها

  • شهرک بازیافت در قم احداث می شود
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • استقبال از «مدل مشارکت» در حوزه حمل‌ونقل/ هفته آینده ۲ قرارداد همکاری مشارکت امضا می‌شود
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • کلاهبرداری سایبری با ترفند وام فرزندآوری در اصفهان
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • پرداخت وام فرزند آوری ترفند کلاهبرداران سایبری