Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@18:28:11 GMT

سالن شش هزار نفری سنندج افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۳۸۱۲

سالن شش هزار نفری سنندج افتتاح شد

سالن شش هزار نفری مجموعه ورزشی 22 گولان شهر سنندج با حضور وزیر ورزش و جوانان و از طریق ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا ازسنندج، وزیر ورزش و جوانان به منظور حضور در آئین افتتاح بزرگترین سالن ورزشی سرپوشیده استان کردستان به سنندج سفر کرد.

سالن شش هزار نفره مجموعه ورزشی ۲۲ گولان شهر سنندج با حضور وزیر ورزش و جوانان، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، استاندار کردستان، نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی، مدیران استانی و جمعی از ورزشکاران افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با افتتاح این سالن با حضور رییس جمهور، هتل ورزش گرگان، ۴ استادیوم ورزشی در سبزوار، نیشابور، خشت کازرون و ملایر و ۱۰۸ زمین ورزشی و ۲۲۰ خانه ورزش روستایی در سراسر کشور به بهره برداری رسید.

سالن شش هزار نفره شهر سنندج دارای ۱۰ هزار مترمربع زیربنا سازه و ۵۰ هزار مترمربع محوطه و پارکینگ اختصاصی بوده و شامل قسمت هایی همچون سکوی تماشاچیان، سالن رختکن مربیان، سالن رختکن ورزشکاران، زمین استاندارد مسابقات با سطح بین المللی، تاسیسات گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی عمومی و اختصاصی، تابلو نمایش (اسنوبرد) و مجهز به کفپوش از جنس مرغوب پارکت چوبی ساخت کشور آلمان است.

اعتبار هزینه شده برای ساخت سالن ۶ هزار نفری سنندج نزدیک به هشتاد میلیارد تومان است که از منابع ملی و استانی تامین شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رییس جمهور وزیر ورزش و جوانان ورزشکاران کردستان استاندار کردستان ورزش و جوانان سالن شش هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۳۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار

ایسنا/تهران رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی در شهرستان ورامین در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین با اعلام این خبر گفت: بنا بر دستور دادستان محترم، ۱۷ مکان ورزشی بدون مجوز در روند پلمپ قرار دارد.

حامد رستمی افزود: با توجه به اخطارهای اداری و تاکید به منظور تشکیل پرونده برای دریافت مجوز، متاسفانه اقدامی از سوی مدیران یا موسسان اماکن صورت نگرفت تا طی روند قانونی تصمیمی عاجل گرفته شود.

وی ادامه داد: تلاش این اداره در کنار عوامل انتظامی و قضائی به منظور ساماندهی و سازماندهی است تا باشگاه‌ها بتوانند با دریافت مجوز به صورت رسمی فعالیت کنند و از تسهیلات احتمالی بهره‌ببرند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین اذعان کرد: در صورت اتفاقات ناگوار ورزشی و اجتماعی برای اماکن بدون مجوز، مدیر مجموعه متضرر می‌شود و باید درگیر برطرف کردن راهکارهای قضایی شود.

رستمی اشاره کرد: دریافت صدور پروانه به واسطه سیستم اداری شکل خواهد گرفت و تنها ارائه مدارک برعهده متولی امر خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال