Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا ناصری روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری این آزمون در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برگزاری این آزمون طی سه نوبت صبح و عصر در روزهای پنجشنبه و جمعه در ۱۰ حوزه امتحانی در شهرهای مشهد، تربت حیدریه، نیشابور و سبزوار آغاز شده است.

وی اضافه کرد: این آزمون در هفت رشته مهندسی شاملِ رشته‌های عمران برای صلاحیت نظارت، طراحی و اجرا، رشته معماری برای صلاحیت نظارت و اجرا، رشته‌های برق و مکانیک هرکدام برای صلاحیت‌های طراحی و نظارت، نقشه برداری، شهرسازی و ترافیک برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: از مجموع ۱۶ هزار و ۶۴۳ نفر که در این آزمون شرکت کردند ۱۴ هزار و ۳۵۳ نفر در مشهد، ۷۷۴ نفر در سبزوار، ۷۷۰ نفر در تربت حیدریه و ۷۴۶ نفر در نیشابور هستند.

ناصری افزود: آزمون صبح تا عصر روز پنجشنبه برای مهندسان و کاردان‌ها و آزمون روز جمعه نیز مربوط به مهندسان و معماران تجربی است.  

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: این آزمون با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با حضور ناظران بهداشت در تمامی حوزه‌ها برگزار می‌شود.

برچسب‌ها مشهد آزمون وزارت راه و شهرسازی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد آزمون وزارت راه و شهرسازی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور مشهد آزمون وزارت راه و شهرسازی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۳۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غریب‌آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در پیامی، نوشت: دستگیری صدها دانشجو و استاد معترض آمریکایی به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، از یکسو نشان‌دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی ارتکابی صهیونیست‌هاست و از سوی دیگر، حاکی از عدم صلاحیت آمریکا در ورود به عرصه حقوق بشر است.

بیشتر بخوانید: امیرعبداللهیان: برخورد نیروهای امنیتی آمریکا با دانشجویان معترض نسل‌کشی نگران کننده است

به نوشته وی، آمریکا اخیرا گزارش حقوق بشری علیه طیفی از کشورها منتشر کرد!

انتهای پیام/

کد خبر: 1228440 برچسب‌ها آمریکا

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی
  • غریب‌آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد
  • آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد
  • رقابت بیش از ۱۳۰۰ داوطلب کنکور در استان خراسان رضوی/ مشهد مقدس دارای ۸ حوزه برگزاری آزمون است
  • رقابت بیش از ۹۱ هزار داوطلب در نوبت نخست کنکور خراسان رضوی
  • ۸ درصد شرکت‌کنندگان کنکور از خراسان رضوی هستند
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • ‌ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای بیش از ۸۰۰ نفر از نیرو‌های پیمانکاری شرکت برق فارس
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز قمی برای ورود به دانشگاه