Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به مناسبت درگذشت آیت الله شیخ حسن ممدوحی به این شرح است:

«انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم ربانی و مدرس حوزه‌ علمیه آیت ‌الله ممدوحی موجب ثأثر و تألم خاطر شد.

وی در طول عمر پربرکت خود در عرصه تبیین و ترویج معارف اسلامی و آشنایی مردم به‌ ویژه جوانان با مبانی اسلام، کارنامه درخشانی از خود بر جا گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب این ضایعه را به حوزه‌ های علمیه، مردم شریف کرمانشاه، شاگردان و بیت مکّرم آن عالم وارسته تسلیت می‌گویم و برای آن مرحوم علّو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه خداوند سبحان مسألت دارم.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران

مواضع صریح دردفاع از ولایت وانقلاب،ویژگی بارز آیت الله ممدوحی بود

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی ضمن تسلیت درگذشت عالم ربانی آیت الله ممدوحی گفت: مواضع صریح و روشن این عالم پرهیزکار در دفاع از ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب اسلامی از ویژگی‌های برجسته و نمایان زندگی سیاسی آیت الله ممدوحی است.

بنابر گزارش مهر، متن پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی ارتحال آیت‌الله حسن ممدوحی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

(انا لله و انا الیه راجعون)

رحلت عالم انقلابی و جلیل القدر حضرت آیت الله حاج شیخ حسن ممدوحی (رحمة الله علیه) از اساتید برجسته حوزه علمیه قم و عضو جامعه مدرسین موجب تألم و تأثر گردید.

ایشان که از پرورش یافتگان حوزه درسی آیت الله العظمی گلپایگانی (ره) و علامه طباطبایی (ره) بودند در طول سال‌ها، اندوخته علمی، فقهی و اخلاقی خود را به طلاب علوم اسلامی ارائه کردند و جمع کثیری را از افادات، دروس، تحقیقات و تالیفات علمی خود بهره‌مند ساختند.

عضویت در مجلس خبرگان رهبری و مواضع صریح و روشن این عالم پرهیزکار در دفاع از ولایت فقیه و آرمانهای انقلاب اسلامی از ویژگی‌های برجسته و نمایان زندگی سیاسی ایشان است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رحلت این عالم فرزانه را به محضر حضرت بقیة‌الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی»، مراجع عظام تقلید «دامت‌برکاتهم»، حوزه‌های علمیه، و خانواده محترم‌، شاگردان و ارادتمندان به ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان، صبر و اجر مسئلت می‌نماید.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد یزدی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری ارتحال آیت الله ممدوحی را تسلیت گفت

همچنین در پی ارتحال آیت الله ممدوحی، دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی رحلت این عالم انقلابی را تسلیت گفت.

بنابر آنچه مهر نوشته است، متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی
«انا لله و انا الیه راجعون»
‎رحلت عالم انقلابی مرحوم آیت‌الله آقای حاج شیخ حسن ممدوحی (ره)، نماینده سابق مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری موجب تأثر و تأسف فراوان گردید.

این عالم برجسته که عمر خویش را صرف ترویج و نشر معارف اهل بیت علیهم السلام و تبیین شعائر دین مبین اسلام و تربیت شاگردان مکتب امام صادق (ع) نمود، همواره از مدافعان و همراهان نظام اسلامی و از مبارزان علیه رژیم منحوس پهلوی بود.

ضمن تسلیت این ضایعه تأسف بار از خداوند متعال برای آن مرحوم رضوان الهی و برای شاگردان، ارادتمندان، مردم شریف استان کرمانشاه و بازماندگان محترم ایشان صبر و اجر مسئلت می‌نمائیم.
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

۲۷۲۱۵

کد خبر 1435892

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی مجلس خبرگان جامعه مدرسین حوزه علمیه قم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مجلس خبرگان رهبری آیت الله ممدوحی حسن ممدوحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۴۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی

متن پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
خبر شهادت مظلومانه مرزبان وظیفه «فرزین بلیان» مدافع و حافظ امنیت و مرزهای ایران اسلامی، در حین انجام وظیفه در حفاظت از مرزهای کشور در شهرستان بانه کردستان، موجب تألم و اندوه فراوان شد.
بی شک برکت، عزت، نظم، امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست. آنانکه روایتگر حدیث ایثار، رشادت، بصیرت و وفاداری برای دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی شده اند.
اینجانبان ضمن آرزوی رحمت و رضوان الهی برای شهید"فرزین بلیان" و دعا برای سلامتی همرزمان مجروح ایشان در این حادثه، شهادت این فرزند رشید استان کرمانشاه را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی)، فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و مرزبانی استان، خانواده معظم، بازماندگان و مردم شریف و شهید پرور استان تبریک و تسلیت گفته و امیدواریم دستگاه های مسئول، با اقتدار و قاطعیت این حادثه را بررسی و عامل یا عاملان آن را شناسایی و به دست قانون بسپارند.

حبیب الله غفوری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

انتهای خبر/

کد خبر: 1229365 برچسب‌ها کرمانشاه ایثار وشهادت مرزبانی پیام تسلیت

دیگر خبرها

  • بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی(ره) در قم برگزار شد
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی
  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • پیام تسلیت مسئولان و جامعه هنری خراسان شمالی در پی درگذشت هنرمند موسیقی مقامی استان
  • دیدار رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با رهبر شیعیان مالی
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد