Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رابرت اوبرایان مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا با هدف کسب آراء بیشتر در انتخابات ۲۰۲۰ با طرح ادعایی مضحک مدعی شد که ایران و چین برای تغییر دولت فعلی کشورش تلاش می کنند.

مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا در این خصوص گفت: مخالفان ما به دنبال برهم زدن روند انتخاباتی ما و ایجاد انشعاب و تفرقه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که آیا مقامات آمریکایی از تلاش های مداخله گرانه خارجی برای تأثیرگذاری بر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آگاه هستند، مدعی شد که  برخی از طرف‌های خارجی دارای ترجیحات و اولویت های خود در رابطه با نتیجه احتمالی انتخابات مذکور هستند!

اوبرایان بدون ارائه هرگونه سند و مدرکی در این خصوص گفت: ایران قطعاً می خواهد از شر رئیس جمهور ترامپ خلاص شود. بر اساس گزارش ها و هر آنچه می بینیم، روسیه طرفدار جو بایدن نیست. ما این‌چنین فکر می کنیم. پکن به دلیل سیاست سختگیرانه رئیس جمهور ترامپ در قبال این کشور  ترجیح می دهد دولت دیگری را ببیند و داده های سرویس های اطلاعاتی و منابع آزاد نیز حاکی از این امر هستند!

کد خبر 5031847

منبع: مهر

کلیدواژه: رابرت اوبرایان چین ایران انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق فلسطین عادی سازی روابط با اسرائیل بحرین ایران امارات متحده عربی دونالد ترامپ لبنان عربستان سعودی ویروس کرونا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ترکیه رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۴۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییسی: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است

رئیس جمهور گفت: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است و در عرصه اقتصادی هم ناکام خواهد ماند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحد‌های نمونه که صبح امروز برگزار شد گفت: تولیدات کارگران عزیز ما علی رغم همه تهدید‌ها و تحریم‌ها برای کشور نقش آفرین است.

وی‌افزود: همان طور که رهبری بر آن تاکید فرمودند، تلاش‌ها و اقدامات کارگران ما باید امید آفرین باشد و همان طور که در شعار امروز این جشنواره آمده است، «ما پای کار ایران هستیم» و این شعار نشان از روحیه جهادی و ارزشمند کارگران، مدیران و کارفرمایان ماست.

رئیس جمهور اظهار کرد: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است و در عرصه اقتصادی هم ناکام خواهد ماند و تلاش و فعالیت‌های کارگران ایرانی به عنوان محور همه تلاش‌ها در عرصه تولید محسوب می‌شود و نقش کارگران در آن بی بدیل است، لذا باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر صورت بگیرد.

در حال تکمیل ...

دیگر خبرها

  • رییسی: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نرسیده
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • اعتراف آمریکا به دست نداشتن پوتین در مرگ ناوالنی