Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با صدور پیامی، درگذشت آیت الله ممدوحی مترجم و شارح صحیفه سجادیه و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بندرعباس، متن کامل پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین « محمد عبادی » به مناسبت درگذشت آیت الله « حسن ممدوحی » به این شرح است؛

 

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت آیت الله ممدوحی، اندیشمند و عالم ربانی، بصیر و انقلابی و خادمین فرهنگ سجادیه موجب تاسف فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آیت الله ممدوحی از روحانیون برجسته و انقلابی و از اساتید فاضل و اعضای شاخص جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بودند که در سال های عمر با برکت خود خدمات فراوانی را ارائه کردند که یکی از این خدمات ارزشمند ترجمه و شرح صحیفه سجادیه در قالب کتاب ارزشمند شهود وشناخت است.

 

اینجانب ضایعه درگذشت این شخصیت والامقام را محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی «مدظله العالی»، مراجع عظام تقلید، حوزه علمیه قم، ارادتمندان و همچنین خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می کنم و شادی روح آن فقید سعید، صبر و اجر جزیل برای بازماندگان آن مرحوم را از خداوند متعال مسئلت دارم.

 

آیت الله حسن ممدوحی متولد ۱۳۱۸ در کرمانشاه و نماینده مردم کرمانشاه در دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بود. وی پس از یک دوره بیماری شامگاه سه شنبه در ۱ مهر ۱۳۹۹ درگذشت.

 

 

پایان پیام/711

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله ممدوحی پیام تسلیت درگذشت آیت الله آیت الله ممدوحی حوزه علمیه قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۴۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت مرحومه معصومه حائری از درگاه خداوند متعال برای ایشان که تا آخر عمر با صبوری و اخلاص آرمان‌های والای همسر شهیدش را پاس داشت، علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت کرد.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحومه حاجیه خانم معصومه حائری، فرزند گرامی آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر بزرگوار شهید گرانقدر آیت‌الله سیدمصطفی خمینی، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.
اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه را به بیت محترم امام (ره) و خاندان معزز این بانوی مومنه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال

برای ایشان که تا آخر عمر با صبوری و اخلاص آرمان‌های والای همسر شهیدش را پاس داشت، علو درجات و همجواری با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • آیت‌الله کعبی: طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی