Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ «ترکی الفیصل» رئیس اسبق سازمان اطلاعات عربستان در گفت‌وگو با روزنامه کویتی «القبس» در پاسخ به اینکه «با توجه به تحقیقاتی که انجام داده‌اید چه کسی آغازگر جنگ ایران و عراق بود؟» گفت: «بدون شک آغازگر جنگ "صدام حسین" بود. شعار صدام آزادی [اشغال] الاهواز و المحمره (خرمشهر) بود؛ او این را پنهان نمی‌کرد و آشکارا می‌گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

حجم ویدیو: 5.30M | مدت زمان ویدیو: 00:02:04 دانلود ویدیو اخبار مرتبط روحانی فرزندان کدام مقامات کشور را در جبهه‌های جنگ تحمیلی دیده بود؟ چرا به جنگ عراق علیه ایران، جنگ تحمیلی گفته می شود؟ زنانی که در جنگ تحمیلی داستان نوشتند کنگره شهدای دفاع مقدس فرصتی برای تببین عملکرد استان مرکزی در جنگ تحمیلی است تهدید جنگ تحمیلی به فرصت تبدیل شد مردمی بودن بودن نظام در جنگ تحمیلی به همه ثابت شد عارف: با استفاده از تجربیات دولت دفاع مقدس و تنوع افکار در اداره کشور و بهانه ندادن به دشمن می توان در برابر قلدری آمریکا ایستادگی کرد وزیر ارشاد: دفاع مقدس بدون ‎آیت الله هاشمی روایت‌کردنی نیست روحانی: دفاع مقدس باید برای دانش‌آموزان و دانشجویان به خوبی تبیین شود روحانی: هفته دفاع مقدس یادآور پایمردی، آزادگی و جانفشانی ملتی است که توانستند پیروزی پرشکوه‏شان را در صفحه تاریخ ماندگار نمایند جهانگیری: دفاع مقدس نقشی ماندگار از هنرمندی ملت ایران است سرلشکرباقری: تاریخ دفاع مقدس را از تحریف و انحراف مصون می‌داریم

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا صدام حسین جنگ ایران و عراق ترکی الفیصل سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی جنگ تحمیلی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۴۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپید: نتانیاهو باید استعفا دهد

رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی که پیشتر استعفای رئیس سازمان اطلاعات نظامی این رژیم را «اقدامی شایسته» خوانده بود، از «نتانیاهو» هم خواست به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت فلسطین از سمت خود کناره‌گیری کند

به گزارش مشرق، «یائیر لاپید» در حساب کاربری خود در ایکس (توییتر سابق) نوشت: نتانیاهو به خاطر امنیت اسرائیل هم که شده باید استعفا دهد.

وی ادامه داد که «کابینه نتانیاهو باید (به خاطر شکست در برابر مقاومت فلسطین) از زندگی ما خارج شود.»

پیش از این، رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی استعفای رئیس سازمان اطلاعات نظامی اسرائیل را «قابل توجیه و اقدامی شایسته» خوانده و گفته بود «بهتر است نتانیاهو هم همانند او استعفا کند.»

«آهارون حالیوا» رئیس سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی اولین مقام ارشد نظامی صهیونیست است که بعد از آغاز جنگ در غزه استعفا می‌دهد.

دیروز (چهارشنبه) هم فرمانده یگان ویژه «اشباح» در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داد.

همزمان با آغاز دومینوی استعفاها در میان مقامات بلندپایه ارتش رژیم صهیونیستی، لاپید به عنوان رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی از «بنی‌گانتس» و «آیزنکوت» دو عضو کابینه جنگ خواسته بود از کابینه نتانیاهو کناره‌گیری کنند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • لاپید: نتانیاهو باید استعفا دهد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • دفاع جانانه کارشناسان عرب از ایران: صدام را به خاطر بیاورید!
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است