Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛مراسم یادبود چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور مسئولین و تعدادی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در آستان امامزاده سید حمزه بن موسی کاظم(ع)‌ شهرستان کاشمر استان خراسان رضوی با رعایت فاصله اجتماعی برگزار شد.

 

در ادامه شهروند خبرنگار ما فیلمی از این مراسم معنوی را به تصویر کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:احمدصادقی-کاشمر(خراسان رضوی)

 

بیشتر بخوانید:

برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در چهاربرج + تصاویر

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شهیدان دوران دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۴۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توان‌افزایی اساتید درس دفاع مقدس و مقاومت در دانشگاه فردوسی مشهد

 

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، مدیر آموزش و پژوهش اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه درس ۲ واحدی «علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت» به جمع واحد‌های دروس عمومی الزامی، اضافه شده، بنا است در تمامی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور تدریس شود.

امینی با بیان اینکه ماده واحده آن سال گذشته توسط رئیس جمهور به‌عنوان رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، ابلاغ شده است، افزود: انسجام‌بخشی و هم‌افزایی و آمادگی کامل اساتید درس علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت از اهداف برگزاری این دوره است.

وی تصریح کرد: دوره تخصصی توان‌افزایی اساتید درس دفاع مقدس و مقاومت،  از روز چهارشنبه 19 تا ۲۱ اردیبهشت با حضور ۱۲۰ استاد دانشگاه ادامه دارد.

امینی گفت: شرکت‌کنندگان در این دوره از طرح درس‌های «اهمیت و ضرورت تدریس درس دفاع مقدس، سواد رسانه‌ای و جنگ شناختی، دستاورد‌های دفاع مقدس، راهبرد‌های دفاعی امام خمینی (ره) در دفاع مقدس، آشنایی با عملیات‌های شاخص دوران دفاع مقدس و چند کارگاه مختلف در زمینه فن بیان و نحوه تعامل با دانشجویان»، بهره‌مند می‌شوند.

مدیر آموزش و پژوهش اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: همچنین در این دوره از حضور اساتید و پیشکسوتان دفاع مقدس همچون سرداران زهدی و طهماسبی در ارائه نکات آموزشی استفاده خواهد شد.

امینی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته این دوره، برگزاری همزمان در دو سطح است که سطح 1 ویژه اساتید قدیمی تدارک دیده و سطح ۲ برای داوطلبینی که به تازگی به جرگه اساتید درس علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت پیوسته‌اند، در نظر گرفته شده است.

به گفته او، اساتید شرکت‌کننده در دوره توان‌افزایی استادان درس آشنایی با دفاع مقدس، پس از اتمام این دوره، مدرک شرکت در دوره و مجوز تدریس را از سازمان تحقیقات و پژوهش‌های دفاع مقدس اخذ می کنند و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، از ترم تحصیلی آینده در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان به کارگیری خواهند شد.

دیگر خبرها

  • اسارت مظلوم‌ترین حوزه دفاع مقدس است
  • برگزاری یادواره روحانی شهید سیروس در لنده
  • توان‌افزایی اساتید درس دفاع مقدس و مقاومت در دانشگاه فردوسی مشهد
  • رضایت استاندار قزوین از اجرای طرح «دختران حاج قاسم»
  • توفان شدید غرب و جنوب خراسان رضوی را درنوردید
  • سفر بهاری به روستای ازغد طرقبه از لنز دوربین شهروندخبرنگار
  • استادان و معلمان باید برای تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند
  • استادان و معلمان باید در مسیر تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس