Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه گاردین در گزارشی فاش کرد که حامیان دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای به راه انداختن هرج و مرج و خشونت در پورتلند توطئه کرده بودند.

در بخشی از این گزارش در این خصوص آمده است: برخی مکالمات فاش شده از آن حکایت دارد که اعضای ائتلاف موسوم به میهن پرستانِ طرفدار ترامپ به کرات درباره مجموعه ای از ترورهای سیاسی، نقض قوانین و صدمه‌زدن به مردم صحبت کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاردین در این باره ادامه داد که مکالمات افشا شده حامیان ترامپ نشان می هد آنها در شهر پورتلند قصد داشتند اقدامات خشونت آمیزی را انجام دهند و خود را برای این کار نیز آماده کرده بودند.

این رسانه در ادامه می افزاید: آنها به تهیه سلاح و مهمات هم پرداختند و حتی پیشنهاد کردند در آستانه یک سری تجمعات جنجالی در اورگان از جمله برنامه ای که قرار است آخر همین هفته برگزار شود، ترورهای سیاسی انجام شود.

گفتنی است به دنبال قتل فجیع «جورج فلوید» شهروند سیاهپوست آمریکایی به دست مأموران پلیس سفیدپوست در شهر پورتلند ایالت اورگن تعداد زیادی از مردم به خیابان ها ریختند؛ در این میان افراطی های تند رو از هیچ فرصتی برای به آشوب کشاندن اعتراضات مردمی کوتاهی نکرده تا اینطور وانمود کنند که معترضان مسبب آن هستند. از سوی دیگر ترامپ نیز برای سرکوب مردم، نیروهای ویژه پلیس فدرال را به پورتلند اعزام کرد.

کد خبر 5031883

منبع: مهر

کلیدواژه: پورتلند اورگن دونالد ترامپ جورج فلوید قتل سیاه پوستان ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق فلسطین عادی سازی روابط با اسرائیل بحرین ایران امارات متحده عربی دونالد ترامپ لبنان عربستان سعودی ویروس کرونا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۵۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت حداکثری در انتخابات باعث شکل‌گیری «مجلس قوی» خواهد شد

«حسینعلی حاجی‌دلیگانی» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه مشارکت مردم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اهمیت زیادی دارد، اظهار کرد: تقاضای ما از مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی آن است که این بار هم در انتخابات مشارکت کرده و با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رأی و انتخاب ۴۵ نماینده باقی مانده، ترکیب نهایی مجلس دوازدهم را مشخص کنند.

وی درباره آرایش سیاسی مجلس دوازدهم، بیان کرد: از آنجایی که هنوز ۴۵ نماینده مجلس دوازدهم مشخص نشده است، نمی‌توان درباره ترکیب سیاسی مجلس آینده با قاطعیت سخن گفت. قاعدتاً نوع انتخاب مردم در دور دوم انتخابات مجلس، تأثیر زیادی بر نتیجه و ترکیب مجلس دوازدهم خواهد داشت.

مجلس دوازدهم باید کارآمد باشد

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسأله مهم‌تر از آرایش سیاسی مجلس دوازدهم، آن است که همه ما در مجلس آینده نگاه‌های حزبی و جناحی را کنار بگذاریم و باید نگاه ما به این باشد که مجلس دوازدهم کارآمد باشد.

حاجی‌دلیگانی تاکید کرد: درباره تعیین هیأت رئیسه مجلس دوازدهم نیز باید مباحث سیاسی و حزبی کنار گذاشته شود و باید افراد دلسوز، کارآمد و با انگیزه به عنوان اعضای هیأت رئیسه مجلس دوازدهم انتخاب شوند تا شاهد کارآمدی مجلس دوازدهم باشیم.

وی در ادامه درباره اهمیت مشارکت مردم در دور دوم انتخابات مجلس، تصریح کرد: تقاضای ما آن است که مردم در این مرحله نیز با شور و نشاط وارد عرصه انتخابات شوند و مشارکت بالایی در انتخابات داشته باشند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم همواره با حضور پرشور در انتخابات ثابت کرده‌اند که این نظام مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است. دشمنان همواره به دنبال این هستند که مردم ما را از حضور در انتخابات و تعیین سرنوشت خود ناامید کنند، اما ملت ایران از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره با رأی خود برای سرنوشت خود تصمیم گرفته‌اند.

نمایندگان مجلس دوازدهم به نفع مصالح عمومی تصمیم بگیرند

حاجی‌دلیگانی تاکید کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات باعث شکل‌گیری یک مجلس قوی خواهد شد و از سوی دیگر باید افراد اصلح برای مجلس انتخاب شوند تا شاهد قانون‌گذاری و نظارت بهتر بر اجرای قانون باشیم. نمایندگان مجلس دوازدهم باید از روز اول کاری خود منافع ملی را در نظر گرفته و به نفع مصالح عمومی مردم تصمیم بگیرند.

وی در ادامه درباره اولویت‌های مجلس دوازدهم، اظهار کرد: مجلس دوازدهم باید جهادی عمل کند. همچنین نمایندگان مجلس آینده باید مسائل اقتصادی را در اولویت قرار داده و با همراهی با دولت برای رفع مشکلات اقتصادی کشور ریل‌گذاری کنند.

کد خبر 6099279 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • مشارکت حداکثری در انتخابات باعث شکل‌گیری «مجلس قوی» خواهد شد
  • «آزادی بیان» همراه با باتوم، لگد، شوکر و مُشت به دانشجویان حامی فلسطین در هلند+ فیلم
  • دور دوم انتخابات مجلس اهمیت زیادی دارد
  • روز جمعه انتخابـات است؛ سکون سیاسی مطلق در سطح تهران!
  • نانوایی‌های پدافندی در یزد ایجاد شد
  • فقر پژوهش در حوزه خشونت سیاسی
  • تاکید المشاط بر آگاهی و وحدت یمنی‌ها در برابر توطئه دشمنان
  • پلیس فرانسه با گاز اشک‌آور به حامیان فلسطین حمله کرد+ فیلم
  • پلیس فرانسه با ضرب‌وشتم و گاز اشک‌آور به حامیان فلسطین حمله کرد
  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم است