Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@13:13:34 GMT

پیروزی در جنگ اقتصادی با الگوی دفاع مقدس ممکن است

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۵۲۳۳

پیروزی در جنگ اقتصادی با الگوی دفاع مقدس ممکن است

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: امروز کشور در یک جنگ تمام عیار اقتصادی است و دقیقا مثل دوران دفاع مقدس باید با اراده راسخ بر مشکلات فائق آییم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  گلستان ما؛ سردار علی ملک شاهکوهی شامگاه چهارشنبه در گفتگوی ویژه خبری، اظهارکرد: دشمنان انقلاب اسلامی با سوءاستفاده از شرایط ابتدای انقلاب صدام را که انگیزه دشمنی با مردم ایران را داشت به جنگ ما فرستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فرماندهی بی نظیر امام خمینی (ره) و اتخاذ تصمیمات مدبرانه ایشان در دفاع مقدس غیر قابل انکار است وهرچه پیش بینی می کردند رخ داد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان یادآورشد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از روز اول به همه گفتند این جنگ فقط با کشوری مثل عراق نیست بلکه ما برابر دنیا ایستاده ایم.

وی بیان کرد: امام راحل در عین صلابت، با فروتنی افتخارات را به خداوند نسبت می دهند تا رزمندگان ما دچار غرور کاذب نشوند.

ملک شاهکوهی تصریح کرد: ایمان، توسل به ائمه اطهار، توکل به خداوند متعال و وحدت کلمه همه مردم با هر مذهب و قومیتی رمز پیروزی ما در دفاع مقدس بود.

وی بیان کرد: همکاری های بین ارتش و سپاه در دفاع مقدس به اوج خود رسیده بود و همه رزمندگان ما ارتشی و سپاهی را یک لشکر الهی می دانستند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: ما در دفاع مقدس به این نتیجه رسیدیم که می توانیم روی پای خود بایستیم و در مقابل همه مستکبرین عالم ایستادگی کنیم.

ملک شاهکوهی گفت: هشت سال با دست خالی جنگ را پیش بردیم چون هیچکس به ما سلاحی نمی فروخت و بعضاً سیم خاردار هم نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز اما با انگیزه و روحیه و اراده ای که در دفاع مقدس پیدا کردیم موشک نقطه زن با برد دو هزار کیلومتر داریم.

وی یادآورشد: با مشاهده حماسه آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس بود که شعار «ما می توانیم» را سردادیم و طی ۳۰ سال گذشته بعد از پایان جنگ با قدرت پیش رفتیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در خاتمه گفت: امروز کشور در یک جنگ تمام عیار اقتصادی است و دقیقاً مثل دوران دفاع مقدس باید با اراده راسخ بر مشکلات فائق آییم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانده سپاه نینوا گلستان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۵۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: عملیات وعده صادق از مواهبی است که خداوند متعال به واسطه سپاه و نیرو‌های خالص و مجاهد آن، امر، ولی فقیه و عنایت ویژه امام زمان (عج) رقم خورده است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان به همراه جمعی از سپاهیان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:سپاه امروز اگر پیشرفت، بالندگی، درخشندگی و محبوبیتی در بین همه ملل جهان و نسل جوان دارد به دلیل همین معنویت است.

حجت الاسلام علی عرب پور افزود: لذا سپاه با همه نهاد‌ها، با همه ارگان‌ها و سازمان‌هایی که در این مسیر هستند و همسو با سپاه هستند تفاوت‌های خیلی بالایی دارد، تفاوت سپاه با همه سازمان‌ها در این است که سپاه از بعدی متکی و متصل به خود شخص، ولی فقیه زمان است، ولایت مداری و ولایت محوری سپاه را در مجموعه سپاه به عین لمس می‌کنیم و پاسداران هم سعی کردند خودشان را در این مسیر تربیت کنند و بر این تربیت بمانند.

او تاکید کرد:هر صحنه و هر میدانی که سپاه با پشتیبانی و تکیه به مردم بر آن وارد شد آن میدان، میدان پیروزی بوده است.

وی بیان کرد:در بحث حمله آمریکا به طبس امام فرمود شن‌ها مامور خدا بودند این مطلبی است که خداوند این انقلاب را پشتیبانی می‌کند و حامی این انقلاب است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان تاکید کرد:طوفان الاقصی، تسخیر لانه جاسوسی وعده صادق این‌ها همه از مواهبی است که خداوند متعال به واسطه سپاه و نیرو‌های خالص و مجاهد سپاه و امر، ولی فقیه و همچنین عنایت ویژه امام زمان (عج) رقم خورده است.

دیگر خبرها

  • گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • سخنگوی بورل: گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است