Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا میثم زالی  روز پنجشنبه در نشست کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان با اعلام این مطلب تاکید کرد: هر دستگاهی که اخلال در تولید ایجاد کند و توان خود را برای ادامه تولید به کار نگیرد باید تبعاتش را نیز قبول کند.

وی همچنین از حضور نیافتن برخی مدیران مربوطه در این  نشست گلایه کرد و  اظهار داشت: اعضای کارگروه حتما باید در نشست حضور داشته باشند و عدم حضور آن ها در جلسه تخلف محسوب می شود و جلسات آتی حتما موضوع بررسی عدم حضور مدیران در کارگروه های مربوطه به سازمان بازرسی اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کشور با توجه به  این موضوع که مصوبات ستاد و کارگروه استانی همطراز  ستاد مرکزی است و برای همه  دستگاه ها و بانک ها اجرایی است گفت:  مصوبات ستاد قانونی است و عمل نکردن به اوامر دولتی جرم محسوب می شود.

زالی در ادامه افزود : با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر تولید مدیران چه دغدغه ای جز تولید باید داشته باشند که در این  نشست اقتصادی حضور پیدا نکرده اند؟ و همین عدم حضور ترک فعل است و یکی از موانع تولید محسوب می شود.

وی با بیان این مطلب که هیچ کسی حق ندارد در روند فعالیت واحد تولیدی اختلال  ایجاد کند، گفت: اگر مدیران و بانک ها وظایف خود را به درستی انجام می دادند وضع کشور و واحدهای تولیدی ما به این شکل نبود وقتی استاندار با این همه تراکم کاری در جلسات حضور دارد و مدیران ارشد دستگاه های اجرایی که عضو اصلی کارگروه هستند در جلسه حضور ندارند جلسه رسمیت نخواهد داشت.

بانک ها قانون را رعایت کنند

زالی با مطرح کردن این سئوال که چرا هیات مدیره یک بانک می تواند خلاف مقررات تصمیم بگیرد اما استاندار و کارگروه قانونی نمی تواند افزود: بدهی جرم نیست و بانک حق ندارد علیه واحد تولیدی که وثیقه کافی دارد، محدودیت هایی چون ندادن دست چک یا ممنوع الخروج کردن ایجاد کند و ما از بانک ها اجرای قانون را می خواهیم .

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کشور اولویت اصلی کشور را با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری تولید عنوان کرد و گفت: اگر تولید باشد بانک، مالیات و اشتغال و تامین اجتماعی هم هست و چرا الفبای اقتصادی نباید رعایت شود؟ چرا تامین اجتماعی مصوبه ای که یک  یا دو سال راجع به شرکت دانش بنیان  بوده است را اجرا نکرده است؟ و چرا باید به لطف تامین اجتماعی امروز  یک واحد ۲ میلیون یورویی تعطیل و غیرفعال باشد؟

وی افزود: از این پس هر دستگاهی تصمیمی بگیرد که در روند تولید و اشتغال یک دستگاه خلل ایجاد کند باید پاسخگو باشد و دستگاه های اجرائی اگر مصوبه ای خارج از اختیار آن هاست به دستگاه ملی ارجاع داده و و اگر دستگاه ملی مشکلی را دیدند به ما ارجاع دهند و ما پیگیری خواهیم کرد.

برچسب‌ها کرمان جهش تولید افزایش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان جهش تولید افزایش تولید کرمان جهش تولید افزایش تولید اخبار کنکور موانع تولید دستگاه ها بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۵۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست‌های توانمند کارگران می‌چرخد

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است: 

یازدهم اردیبهشت ماه یادآور روزی بزرگ برای نقش‌آفرینان در اقتصاد کشور است. روز کارگر فرصت مغتنمی است تا از تلاش های صادقانه و اثرگذار کارگرانی تقدیر کنیم که نقش مهمی در اقتصاد و تولید کشور دارند.

بدون شک شکوفایی و اقتصاد هر کشوری به عوامل متعددی وابسته است که یکی از مهم ترین این عناصر، کارگران ساعی و زحمت کشی هستند که ستون فقرات واحدهای تولیدی را تشکیل می دهند و چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست های توانمند آنها می چرخد. افراد صبوری که با وجود سختی های فراوان کاری، دل در گرو رشد و آبادانی کشور دارند و از جان و دل در این راه می کوشند.

بانک رفاه کارگران نیز که به نام این قشر پرتلاش مزین است، افتخار خدمت رسانی به آنها را دارد و همواره تلاش می کند به کارگران شریف کشورمان و واحدهای تولیدی کشور خدمات مطلوب و با کیفیتی ارائه دهد.  

این روز فرخنده را خدمت کارگران محترم کشورمان و همه فعالان حوزه کار و تولید صمیمانه تبریک عرض می نمایم و از خداوند سبحان سلامتی، شادکامی و موفقیت های روز افزون آنها را خواستارم.

اسماعیل للـه‌گانی

دیگر خبرها

  • حضور ۸واحد تولیدی از قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست‌های توانمند کارگران می‌چرخد
  • ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شدند
  • حمایت قضایی از تولید/ جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار ‌کارگر
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • حمایت دستگاه قضائی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • جلوگیری از تعطیلی ۲ هزار واحد تولیدی و بیکاری ۱۹۸ هزار نیروی کار
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود