Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-09@07:55:38 GMT

ادامه بارش‌ها در سواحل دریای خزر

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۵۸۰۲

سازمان هواشناسی اعلام کرد: در سواحل دریای خزر کماکان پدیده بارش پیش بینی می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در استان‌های آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل به ویژه بخش‌های شمالی این استان در ساعات بعدازظهر رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: نوسان‌های دمایی بر کل کشور به گونه‌ای است که طی دو سه روز آتی روند افزایش دما اتفاق می‌افتد، فقط در شرق و نواحی شرقی کشور کاهش دما پیش بینی که باتوجه به جریانات شمالی این اتفاق خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  از روز یکشنبه با تغییر دمایی مواجه خواهیم شد و در خیلی از مناطق هوا سرد خواهد شد.   هم اکنون در برخی از شهر‌های استان‌ها با کاهش و سردشدن هوا مواجه است.

 این تغییر دمایی در دامنه‌های زاگرس و شمال شرق کشور محسوس‌تر خواهد بود و از روز یکشنبه در سواحل دریای خزر نیز با بارش‌های شدیدی مواجه است، به ویژه در شرق سواحل دریای خزر که مانند مازندران، گلستان که برای این مناطق هشدار نارنجی صادر  خواهد شد.   وزش باد، اصلی‌ترین پدیده در کل کشور است، اما در منطقه شرق کشور وزش باد توام با گرد و خاک خواهد بود و مناطقی مانند هرمزگان، کرمان، ایلام، کرمانشاه، جنوب سمنان، اصفهان، مرکزی، قم و جنوب تهران وزش باد پیش بینی می شود. برچسب ها: هواشناسی ، بارش ها ، دریای خزر ، دمای هوا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: هواشناسی بارش ها دریای خزر دمای هوا سواحل دریای خزر پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۵۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال وقوع ناپایداری‌های جوی در استان بوشهر/ سواحل متلاطم است

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش بادهای شمالی تا روز جمعه است، بنابراین در این مدت سواحل استان به تناوب مواج و متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: در ساعاتی از وقت امروز تا اوایل شب، با رشد ابر در برخی نقاط بویژه ارتفاعات شرقی استان، احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی پیش بینی می‌شود.

وی گفت: آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد، و در برخی نقاط همراه با گردوخاک و امروز تا اوایل شب در ارتفاعات شرقی استان افزایش ابر با احتمال رخداد ناپایداری موقت جوی خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا شمالی با سرعت ۱۲ تا ۳۸ گاهی تا ۴۴ و در سواحل و روی دریا ۱۶ تا ۴۴ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعات پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۱۰ سانتی متر و در سواحل جنوبی در برخی ساعات ۱۲۰ تا ۲۷۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 6100299

دیگر خبرها

  • افزایش دما تا یکشنبه ادامه دارد / امروز و فردا در کدام استان‌های کشور بارش خواهیم داشت؟
  • افزایش دما از جمعه و ادامه بارش‌های بهاری
  • احتمال وقوع ناپایداری‌های جوی در استان بوشهر/ سواحل متلاطم است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • تداوم بارش‌ها در تهران و این مناطق تا جمعه
  • تداوم بارش‌ها در تهران و این مناطق تا جمعه | شدت بارش‌ها در ۲ استان ؛ هوا سردتر می‌شود | سامانه بارشی جدید در راه ایران
  • پیش‌بینی رگبار، رعد و برق و کاهش دما برای امروز و فردا
  • پیش‌بینی رگبار باران، رعد و برق و کاهش دما برای امروز و فردا
  • انگلیس از وقوع ۲ انفجار در سواحل یمن خبر داد
  • پیش بینی تندباد تا پایان هفته در اصفهان