Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌‌ها ـ فرمانده مر‌ز‌بانی نا‌‌جا، گفت: هرگونه تردد و رفت آمد در مرزهای استان ایلام ممنوع است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سردار احمدعلی گودرزی پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح پاسگاه مرزی قافله جا در دهلران به امنیت مرزهای ایران و خاصه استان ایلام اشاره و اظهار داشت: 435 کیلومتر از مرزهای حوزه سرزمینی استان ایلام از امن‌ترین مرزهای کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی ناجا که به جهت بازدید میدانی از پاسگاه‌های مرزی استان ایلام به استان سفرکرده است گفت: امنیت پایدار در مرزهای استان ایلام نمونه‌ای از امنیتی است که امروز بر کشور حاکم است و این امنیت مرهون زحمات شبانه‌روزی فرزندان ملت ایران در اقصی نقاط مرزی کشور است.

جانشین ناجا: امکان تردد مرزی برای زائرین حسینی وجود ندارد/ تمام مرزهای بین عراق و ایران مسدود استاربعین آینده تردد مرزی خبرنگاران تسهیل خواهد شداربعین 98| اجازه تردد به خودروهای فاقد کارت تردد مرزی داده نمی‌شود

وی افزود: هماهنگی و وحدت موجود در امنیت مرزهای استان ایلام تدبیر موفقی است که امروز نتیجه آن امنیت تام برای مرزنشینان این خطه است.

گودرزی در ادامه مرزداری مردم ایلام در دوران دفاع مقدس را یادآور شد و گفت: مردم ولایتمدار ایلام در دوران دفاع مقدس نیز توانستند علاوه بر حضور در میدان‌ها نبرد، بدون ترک دیار خود مقاومت و پایمردی را در جهان برای خود به نمایش بگذارند.

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: آنچه از مردم ایلام می‌توان گفت بسیار است ولی تنها می‌توانم بگویم مردم ایلام، نماد قهرمانی و پایمردی در دفاع مقدس است.

وی افزود: افتتاح امروز پاسگاه قافله جا، افتتاح اقتدار و امنیت و حضور مضاعف و برتر مرزبانان همیشه بیدار در مرزهای کشور است و فرزندان ملت در پاسگاه‌های مرزی با تمام توان در امنیت کشور چشم نامحرمان به حریم ایران را کور خواهند کرد.

گودرزی، هدیه مرزداران به مردم ایران را، امنیت موجود عنوان کرد و گفت: مرزداران جان می‌دهند تا مردم ایران در امنیت زندگی کنند.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به ایام پیش رو و مباحث اربعین تأکید و یادآوری دارم هیچ ترددی در مرزهای کشور تحت هیچ شرایطی در مبحث مراسم اربعین ممکن نیست.

انتهای پیام/180/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان ایلام مرزهای کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۵۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیگر نیازی به پلاک گذر موقت نیست!

 به گزارش تابناک، روزگارخودرو نوشت: پیش از این، تمامی وسایل نقلیه خارجی ملزم به دریافت پلاک گذرموقت برای تردد در جاده‌های ایران بودند. این امر موجب می‌شد تا گردشگران ساعت‌ها و حتی روزها در مرزهای کشور معطل شده و انتظار کشیده تا پلاک موقت دریافت کنند.

این مصوبه جدید در پی همکاری میان کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و پلیس راهور ناجا به تصویب رسیده است. هدف اصلی از تصمیم مذکور، تسهیل ورود گردشگران خارجی به خاک کشور و جلوگیری از اتلاف وقت آنان در مرزهای کشور است.

با تصمیم جدید مقامات کشوری، ورود خودروهای خارجی با پلاک بین‌المللی به خاک ایران مجاز شده است. این اقدام در راستای تسهیل حرکت گردشگران خارجی و کاهش مدت زمان توقف آنها در مرزهای کشور صورت گرفته است.

مسئولان امیدوارند این تصمیم بتواند زمینه را برای افزایش جریان گردشگری به ایران فراهم آورده و موجب رونق هرچه بیشتر این صنعت پردرآمد شود. از این پس، گردشگران خارجی می‌توانند با آسودگی بیشتری به ایران سفر کنند.

دیگر خبرها

  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • اعلام جزئیات ساخت دیوار ۴ متری در مرزهای شرقی کشور
  • جزئیات انسداد مرزهای شرقی توسط فراجا؛ ساخت دیوار ۴ متری
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرز‌های شرقی/ فراجا مسئول تامین امنیت مرزهاست
  • پشت‌پرده‌ی «بحران مرزی» در آمریکا/ مهاجرت سیل‌آسا: سلاحی برای نابودی مرزهای جغرافیایی و هویت ملی؟ +عکس
  • دیگر نیازی به پلاک گذر موقت نیست!
  • شهادت یک مرزبان در مرزهای غربی 
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان