Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مستندات جنگ در استان ایلام باعث شد که صدام در سازمان ملل محکوم شود

به گزارش برناازایلام، سردار گودرزی فرمانده مرزبانی ناجادر نشست کارگروه ویژه مرز استان ضمن تشکر از مدیریت خوب استاندار ایلام در امور مرزی گفت: در جلسات مختلفی که در وزارت کشور برگزار می شود شاهد بوده ام که استاندار ایلام تمام قد از منافع مردم استان دفاع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با عنوان این مطلب که استان ایلام یکی از مهم ترین استان های کشور در دوران دفاع مقدس است، اضافه کرد: این دیار شهدای زیادی را در دفاع از ایران اسلامی تقدیم کرده است و امروز خوشحالم که استانداری متعهد چون سلیمانی دشتکی خدمتگذار این مردم است و اینجا لازم می دانم به خاطر حمایت های بسیار خوب ایشان در تامین  امنیت مرز تشکر کنم.

سردار گودزی با عنوان‌ این مطلب که ایلامیان در دوران جنگ تحمیلی سلحشورانه و مردانه در مقابل دشمن متجاوز ایستادند، اظهار داشت: اولین تجاوز دشمن به خاک کشور در این استان صورت گرفت و اولین پیروزی های جنگ نیز در این دیار اتفاق افتاد و جا دارد اینجا یادی از این مردم غیور و مرزدار بکنیم و از مجاهدت ها و فداکاری هایشان تشکر نمائیم.

وی ادامه داد: قبل از ۳۱ شهریور و شروع رسمی جنگ تحمیلی از فروردین سال ۵۸ عراق از منطقه تلخاب و تنگه حمام و ... جنگ را با گلوله باران پاسگاه های انتظامی شروع کرده بود که بر اثر آن ۷۴ نفر به شهادت می رسد و البته همین  مستندات در استان ایلام باعث شد که صدام در سازمان ملل محکوم شود.

اوافزود: در اینجا یاد می کنیم از تمامی شهدای دوران دفاع مقدس به ویژه شهدای این دیار مقاوم و مرز دار و بر روان پاک همه آنها درود می فرستیم.

فرمانده مرزبانی ناجا در بخش دیگری از صحبت خود با تاکید بر این مهم که کلیه مرزهای کشور در ایام اربعین بسته است، اظهار داشت: با اعلام دولت عراق و تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا همایش بزرگ اربعین امسال برگزار نمی شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایلام مرزبانی ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۶۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است

محمدحسن نامی رییس سازمان مدیریت بحران کشور در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان ایلام اظهار کرد: مولفه اصلی قدرت و اقتدار نظام اسلامی مردم هستند که در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها به ویژه در حوزه مدیریت بحران پای کار هستند.

وی با بیان اینکه تلاش و مدیریت همه دست اندرکاران استان برای مدیریت بحران در ۲ سال اخیر شایسته قدردانی است، ابراز کرد: برخی افراد متاسفانه زباله‌ها و نخاله‌ها را در مسیر گذرگاه‌های آبی و مسیل‌ها رها می‌کنند و همین مسأله موجب بروز برخی مشکلات در هنگام بارش‌های شدید در سطح کشور می‌شود.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه کسانی که اقدام به رهاسازی نخاله در حاشیه شهر‌ها می‌کنند در واقع مثابه نادیده گرفتن حقوق شهروندی است، افزود: بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال در کشور برای پاکسازی مسیل‌ها و جمع آوری نخاله‌ها هزینه شده است که در صورت رعایت قانون از سوی برخی افراد، این هزینه‌ها در راستای مدیریت بحران و کاهش مخاطرات ناشی از سیل کاهش خواهد یافت.

نامی با بیان اینکه کار مردمی در حوزه مدیریت بحران بسیار ضروری است و به کاهش مخاطرات در حوادث غیرمترقبه کمک شایانی خواهد کرد، یادآور شد: قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده که بتوان در راستای فرهنگ سازی، کاهش آسیب‌ها و مخاطرات ناشی از سوانح طبیعی از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه در قانون بودجه ۱۴۰۳ بر استفاده صنایع از پساب تاکید شده است، گفت: صنایع کشور در راستای حفظ منابع آبی بایستی به سمت استفاده از پساب و تصفیه فاضلاب برای استفاده مجدد حرکت کنند.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به لزوم توسعه فضای سبز در کشور بنا بر تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر کاشت درخت و نهال، ابراز کرد: نگهداری و توسعه فضای سبز در کشور باید فرهنگ سازی شود که این امر می‌تواند برای آینده کشور بسیار موثری و سازنده باشد.

نامی با اشاره به اینکه آبخیزداری در سطوح بالا و آبخوان داری در پایین دست نیز در حوزه مدیریت منابع آبی بسیار مهم است، گفت: احداث سد‌های زیرزمینی در مناطق خشک و نیمه خشک در سطح کشور در دستور کار قرار دارد و از وجود و ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در زمینه حفاظت از منابع آبی سطحی و زیرزمینی در کشور استفاده می‌شود.

وی با اشاره به هدایت زیست محیطی و آمایش سرزمین در حوزه مدیریت بحران در استان گفت: پیوند مدیریتی بسیار خوب در استان وجود دارد که این موضوع در مدیریت بحران و حوادث بسیار ارزشمند است که فصلی مفید و پرفایده است.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور تصریح کرد: لازم است که نقشه دیجیتالی شهر ایلام تدوین شود که لایه‌های مکان محور در معرض خطر از نظر سیلاب در مسیر مسیل‌ها مشخص باشد تا بتوان بر اساس شیب در راستای ساماندهی این مسیل‌ها و مسیر رودخانه‌ها اقدامات پیشگیرانه انجام شود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام
  • دیدار وزرای دفاع ایران و چین/ محکومیت جنایات اسرائیل در غزه
  • قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است
  • محکومیت حمله رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • محکومیت حمله رژیم رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • محکومیت حمله به کنسولگری ایران در دمشق در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • انتظارات ایلام از سازمان مدیریت بحران
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام
  • دفاع جانانه کارشناسان عرب از ایران: صدام را به خاطر بیاورید!
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است