Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار همدان، گفت: ملایر در سال آینده در لیگ دسته دوم فوتبال کشور، یک تیم فوتبال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان سید سعید شاهرخی در آئین افتتاح ورزشگاه ۵هزار نفری ملایر، گفت: از توفیقات دولت تدبیر و امید علیرغم تحریم‌ها و مشکلات، افتتاح و بهره‌برداری هفتگی از پروژه‌های ملی در سراسر کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افتتاح ورزشگاه ۵هزار نفری را به مردم ملایر بخصوص جوانان علاقمند به پیشرفت در حوزه ورزش تبریک عرض می‌کنم.

استاندارهمدان با بیان اینکه شهرستان بالنده ملایر، استعدادها و ظرفیت‌‌های فوق‌العاده در زمینه های مختلف دارد، گفت:ملایر در حوزه‌های اقتصادی و اشتغال از شهرستان‌های پیشتاز است.

وی گفت: مردم ملایر سخت‌کوش، پرتلاش و جدی هستند، و موفق شده‌اند تا در برخی شاخص‌ها، رتبه‌های ممتازی برای استان و شهرستان ملایر رقم زنند. 

شاهرخی افزود: جوانان غیرتمند، سالم، ورزشکار و خوش فکری در شهرستان ملایر وجود دارند

وی با بیان اینکه ملایر در سال آینده در لیگ دسته دوم فوتبال کشور، یک تیم فوتبال خواهد داشت، گفت:  تلاش می‌کنیم با همکاری مردم زمینه ارتقا جایگاه ورزش و توجه به جوانان در استان بخصوص شهرستان ملایر افزایش یابد.

استاندار همدان، تصریح کرد: در تداوم افتتاح ورزشگاه استاندارد ۵هزار نفری در نظر داریم یک تیم لیگ دومی را برای شهرستان ملایر خریداری کنیم.

وی افزود: تیم پاس همدان توفیقات خوبی در لیگ یک داشته، و می‌بایست مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرد. 

شاهرخی گفت: به کمک نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و دولت تدبیر و امید، در فصل آینده، سهمیه یک تیم در لیگ دسته دو برای شهرتسان ملایر خریداری می‌شود.

وی در پایام خاطرنشان کرد: فوتبال و سایر رشته‌های ورزشی شهرستان ملایر، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرستان ملایر لیگ دسته یک تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۶۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: مراقبت ایرانی‌ها از جنبه‌های اخلاقی را تحسین می‌کنم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که شما را پس از مدت‌ها می‌بینم و همانطور که می‌دانید اصفهان، نصف جهان! بازی فردا مقابل تیمی که برای بقا تلاش می‌کند، بسیار حساس خواهد بود. تیم (استقلال خوزستان) در این شرایط معمولاً تلاش و انگیزه دو برابری دارد و ما برای پیروزی باید به‌خوبی تلاش کنیم.

بنابر روایت تسنیم، وی در واکنش به خبرنگار تسنیم که از توهین زننده هوادار سپاهان به بانوان هوادار گلایه کرد، گفت: توهین به آقایان یا بانوان، خلاف ارزش‌های انسانی است و پذیرفته نیست. باید همدیگر را به‌عنوان انسان درک کنیم و فراموش نکنیم که دوستی و انسانیت، ارزش‌های والای ورزش محسوب می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره برنامه‌اش برای بازی مقابل استقلال خوزستان و آینده خاطرنشان کرد: برای دیدار فردا آماده شده‌ایم و نمی‌خواهم نتیجه مسابقه را پیش‌بینی کنم. من به آینده فکر می‌کنم و هر کسی برنامه‌هایی برای آینده دارد. تلاش می‌کنم فردای خودم را مثبت ببینم، اما کارهای خودم را بر مبنای آینده پیش نمی‌برم. دوست دارم در لحظه زندگی کنم و امروز خودم را بهتر از دیروز کنم. برنامه پنج یا ۱۰ ساله ندارم. آینده را برای همه شبیه بهشت می‌بینم.

مورایس با تمجید از اهمیت دادن مردم کشورمان به اخلاقیات تصریح کرد: در ایران بسیار مراقب جنبه‌های اخلاقی هستند و این یکی از مواردی است که آن را تحسین می‌کنم. بچه‌هایی در خانه هستند که فوتبال را دوست دارند و آن را تماشا می‌کنند. وقتی فوتبال پخش می‌شود، آموزش مردم آن منطقه و کشور را نشان می‌دهیم. وقتی این موارد در تلویزیون به نمایش درمی‌آید، فکر نمی‌کنم بخواهیم مردم فکر کنند که این سطح آموزش مردم ماست.

وی با بیان اینکه ذهنیت بازیکنانش را برای دیدار با استقلال خوزستان آماده کرده است، اظهار کرد: هر دیدار نسبت به دیدار قبلی متفاوت است و نقاط قوت هر تیم نسبت به تیم دیگر تفاوت دارد. در عین اعتقاد به کیفیت خودمان، بیشتر از هر چیزی باید به حریف خودمان احترام بگذاریم. گاهی مواردی مانند بازی با صنعت نفت رخ می‌دهد که باید بپذیریم و از آن بگذریم. در این شرایط باید با مسئولیت و تمرکز بیشتری پیش برویم.

سرمربی سپاهان اصفهان ضمن تمجید مجدد از استقلال خوزستان بیان کرد: استقلال خوزستان تیم خوبی است که برای بقا می‌جنگد. این فصل از زمانی به بعد کمی غیرعادی شد و نتایج بسیار نزدیک بودند. مثلاً دیدیم که استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس ۲-۲ مساوی کرد. گاهی نتوانستیم شرایط را کنترل کنیم که این ماهیت فوتبال است. می‌بینیم که لیگ برتر آسان نیست.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903206

دیگر خبرها

  • آب تالوار آرسنیک ندارد/ نیترات آب در دشت شهرستان بهار بالاست
  • مورایس: مراقبت ایرانی‌ها از جنبه‌های اخلاقی را تحسین می‌کنم
  • فوتبال نماینده آموزش برای کودکانمان است
  • پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • عزاداری مردم فهرج در عزای امام صادق+فیلم
  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول