Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، استاندار بوشهر که برای بررسی روند اجرای طرح‌های عمرانی گناوه به این شهرستان سفر کرده است، بیان کرد: جاده ساحلی بندر ریگ به گناوه فعال است، حدود ۹۰ درصد پیشرفت دارد و هفته‌های پایانی را می‌گذراند. امیدواریم هفته‌های آینده آسفالت شود.

او با اشاره به اینکه پل ورودی گناوه نیز در دست ساخت است، ادامه داد: مسئولان این شهر می‌گویند ساخت پل ورودی خواسته ۱۸ ساله مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیمانکار در حال کار است و امیدواریم زودتر تکمیل شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه گناوه در زمستان و نوروز یکی از مقاصد مهم گردشگری داخلی است، عنوان کرد: نامناسب بودن ورودی این شهر با توجه به حضور گردشگران امر نامطلوبی بود که با ساخت پل این مشکل برطرف می‌شود.

گراوند افزود: پل خور گناوه دیگر طرح این شهر است که به نام شهید سلیمانی نام‌گذاری شده و با همکاری فرمانداری و دستگاه قضائی در حال تکمیل است.

او ایمن سازی لوله‌های نفت را از دیگر طرح‌های در حال پیگیری در گناوه عنوان کرد که قرار است برای اجرای آن با مجموعه وزارت نفت در اهواز و گچساران مذاکره شود.

استاندار بوشهر درباره مجموعه ورزشی کارگران گناوه که مصوبه سفر رئیس جمهور در سال ۹۷ بوده است، نیز گفت: بعضی طرح‌ها در زمان اجرا با مشکلی به نام معارض برخورد می‌کنند. امیدواریم مردم کمک کنند زیرا وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی تصمیم گرفته است مجموعه‌ای ورزشی ویژه برای کارگران جنوب کشور در گناوه بسازد که ظرفیت خوبی برای شهرستان و استان خواهد بود.

گراوند با ابراز رضایت از مجموعه تلاش‌های صورت گرفته در گناوه و تشکر از پیمانکاران تاکید کرد: با تلاش پیمانکاران طرح‌ها در شرایط سخت اقتصادی کنونی تعطیل نشدند و در حال پیگیری و تکمیل هستند.

او گفت: امیدواریم با پیگیری‌ها و تامین منابع مالی تا پایان سال طرح‌ها افتتاح شوند تا بخشی از خواسته مردم تامین شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهسازی و راهداری مجموعه ورزشی لوله های نفتی طرح های عمرانی استاندار بوشهر طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۶۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سرهنگ شهرکی رئیس پلیس راه گلستان گفت : محور گنبدکاووس به کلاله از راه‌های پرتردد شرق استان از ساعت چهار و سی دقیقه صبح دیروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت بر اثر بارش شدید باران و طغیان رودخانه اوغان و عبور آب از روی پُل، بسته شده بود که با تلاش نیروهای راهداری و هلال احمر بازگشایی شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گنبدکاووس هم با بیان اینکه تردد در این جاده از ساعت پنج صبح امروز از سر گرفته شد ، بر لزوم لایروبی اصولی و عمقی این رودخانه تاکید کرد.

موسی اونق افزود : اداره راهداری گنبدکاووس برای ساخت پُل جدید ۶۲۰ میلیارد ریال از منابع ملی پیش‌بینی و پیمانکار ساخت این پروژه را نیز مشخص کرده است.

اونق ادامه داد : با مساعد شدن شرایط جوی و تجهیزکارگاه توسط پیمانکار عملیات ساخت پل جدید شروع شده و حداقل به ۲ سال زمان نیاز دارد.

 

دیگر خبرها

  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد
  • بررسی بحران بورس در «ناامیدی سم است»/ ساخت مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو در ایران
  • استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز
  • افزایش تولید در مناطق کمتر برخوردار با کودهای نانویی «ایران ساخت»
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است