Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: کارگران، دومین قشر عظیمی بودند که با تقدیم هزاران شهید و جانباز، از یک سو درخت انقلاب را در مسیر رشد آبیاری کردند و از سوی دیگر با تلاش شبانه روزی اجازه ندادند چرخ تولید متوقف شود.
به گزارش خبرگزاری آریا ، «محمد شریعتمداری» در پیامی به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهارداشت: دستاوردهای سیاسی و اجتماعی از مهمترین رهاوردهای دفاع مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیج همگانی مردم بیش از هر چیز نشان از وحدت ملی و التزام جمعیِ ایرانیان به حفظ منابع، مرزها و سرمایه های ملی دارد.
وی تاکید کرد: مهم‌ترین دستاوردهای بین المللی این حماسه و ثمره جهانی آن، شناساندن انقلاب اسلامی است؛ انقلابی که با دفاع غیورانه رزمندگان اسلام در مقابل امپریالیسم بر جدیت و قطعیت آن، افزوده شد.
وزیر تعاون اظهارداشت: اقتدار و عزت ملی و خودباوری، برگرفته از تعالیم دینی و اسلامی از دیگر وجوه دفاع مقدس است، به طوریکه امروزه به عنوان دهمین کشور در تولید علم در دنیا مطرح هستیم.
وی در ادامه پیام گفت: غنای فرهنگ، اعتلای ایمان و باورها و اعتقادات، و به عبارتی دقیق‌تر، دفاع مقدس زمینه ساز ترویج فرهنگ مقدسی شد که راه اتصال به ملکوت را برای آحاد جامعه هموار ساخت.
شریعتمداری افزود: با وجود اینکه امروزه در وضعیت نبرد نظامیِ مشخصی قرار نداریم اما درگیر نبردهای پیچیده اقتصادی، فرهنگی و اطلاعاتی هستیم و برای موفقیت در این جنگ‌ها باید قواعد و مهارت‌های این عرصه را بدانیم تا دستاوردهای دوران دفاع مقدس را ارج نهیم و بتوانیم پیروز میدان جهش تولید باشیم و جهادگران این میدان پر پیچ و خم، قشر شرافتمند کارگر هستند که ضامن استقلال کشورند و پیشرفت ایران اسلامی در گرو تلاش آنان است.
هرساله سی و یکم شهریورماه همزمان با بمبماران فرودگاه‌های کشور توسط رژیم بعثی عراق به نام هفتته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۶۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای تلاش‌ها و تولیدات کارگران عزیز کشور است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز سه‌شنبه هم‌زمان با روز کارگر، در سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه با تبریک این روز به همه جامعه بزرگ و محترم کارگری کشور، برگزاری این مراسم پس از دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب را فرصتی مغتنم برای اطلاع و پیگیری از منویات و رهنمودهای ایشان نسبت به موضوع کار و کارگران و تلاش در جهت تمهید ساز و کارهای اجرای این رهنمودها دانست.

رئیس جمهور با اشاره به برگزاری این مراسم در کارخانه‌ای بزرگ که محصولاتی قابل عرضه برای بازارهای داخلی و خارجی دارد، محصولات تولید شده در این کارخانه را گواه توانایی و تلاش کارگران و مهندسان و نیز نشان‌دهنده وجود توانمندی در کشور برای انجام کارهای بزرگ دانست و گفت: البته نباید به همین میزان بسنده کرد.

دکتر رئیسی دستاورد دیگر تلاش‌ها و تولیدات این کارخانه و دیگر واحدهای تولیدی کشور را امیدآفرینی با وجود تحریم‌ها و فشارها و برخی کاستی‌ها توصیف کرد که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بوده است و افزود: مسئله امیدآفرینی به تعبیری ترجمان همان شعار ارزشمند «ما پای کار ایران هستیم» شما کارگران عزیز و محترم است که با روحیه ارزشمندتان همانطور که دشمن را در عرصه‌های مختلف ناکام گذاشتید در عرصه اقتصادی نیز ناکام گذاشتید و خواهید گذاشت.

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت به عمل آمدن همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر در جهت ارتقای کیفی و کمی روزانه تولید اظهار داشت: ملت ایران و کارگران ما نشان داده‌اند که می‌توانند تولیداتی داشته باشند که کیفیت آن از همه استانداردهای ضروری و جهانی بالاتر باشد، چنانکه در سفر اخیر ما به سریلانکا مهندسان و متخصصان سریلانکایی تاکید داشتند که کار متخصصان ایرانی در ساخت سد و نیروگاه در آن کشور از نظر فناوری و علم‌پایه بودن کاملا به‌روز و حتی بی‌نظیر بوده و برای اولین بار در منطقه کاری با این سطح از تکنولوژی اجرا شده است.

خبر تکمیل می‌شود ... .

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • پیگیر لایحه امنیت شغلی کارگران هستیم | با تهدید‌ها و تحریم‌ها نمی‌توانند ملت را متوقف کنند
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای کارگران عزیز کشور است
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای تلاش‌ها و تولیدات کارگران عزیز کشور است
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود