Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازندگی و قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی غرب گیلان گفت: نانوایی سیار موکب نورالزهرا (س) بسیج دانشجویی گیلان به مدت سه روز در مناطق سیل زده تالش برپا می‌شود و نان به صورت رایگان در بین مردم توزیع خواهد شد.

مصطفی امیریان، مسئول سازندگی و قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی غرب گیلان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: از روز گذشته با کمک گروه‌های جهادی شهرستان لایروبی منازل مردم سیل زده با تجهیزات سازمان بسیج دانشجویی آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت مناطق سیل زده گیلان / احتمال تخریب پل اصلی تالش و سخت شدن امدادرسانی! حدود ۱۷۰ میلیارد تومان خسارت به مناطق سیل زده تالش وارد شده است مسئولان تالش با لایروبی رودخانه‌ها می‌توانستند جلوی سیل را بگیرند آغاز عملیات آواربرداری واحد‌های سیل‌زده در تالش + فیلم
امیریان تصریح کرد: هرساله با نزدیک شدن به اربعین حسینی موکب نورالزهرا (س) بسیج دانشجویی استان به زائران ابا عبدالله الحسین خدمت رسانی می کردند امسال با توجه شرایط حاکم در جامعه به خاطر ویروس کرونا و همچنین وقوع سیل در تالش این موکب در مناطق سیل زده برپا می شود.
مسئول سازندگی و قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی غرب گیلان خاطرنشان کرد: در این راستا، نانوایی سیارموکب نورالزهرا (س) بسیج دانشجویی گیلان به مدت سه روز در مناطق سیل زده تالش برپا می‌شود و نان به صورت رایگان در بین مردم توزیع خواهد شد.
وی با اشاره به آخرین وضعیت مناطق سیل زده گفت: متاسفانه با تخریب قسمتی از پل همچنان مشکل ترافیک در شهرستان پابرجاست و این کار را برای کمک رسانی سخت‌تر کرده است با شرایط موجود مسئولین تالش باید هرچه سریعتر برای بازسازی پل اصلی شهرستان اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: موکب نور الزهرا بسیج دانشجویی مناطق سیل زده مناطق سیل زده تالش مناطق سیل زده بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۶۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان

به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته های قلب، چشم پزشکی،دندانپزشک و پزشک عمومی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، متخصص تغذیه، جراح عمومی،با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، برای ارائه ی خدمات تخصصی به مردم شریف این منطقه شد.در این مراسم سردار باقری فرمانده سپاه لرستان هم حضور داشتند به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075308 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم