Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرزه نژاد گفت: پیرو دستورات و فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای استمرار رزمایش و کمک های مومنانه، بنیاد خیریه آبشار عاطفه های نکا، توزیع یکهزار بسته حمایتی در بین نیازمندان نکایی در هفته دفاع مقدس و روزهای بعد از آن را در دستور کار دارد.

«معصومه طرزه نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا استان مازندران اظهار کرد: تلاش داریم تا در هفته دفاع مقدس و با یاد و نام شهدا، توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان با قوت بیشتری اجرایی شود تا طعم نیازمندی را کم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مسئول خیریه آبشار عاطفه های شهرستان نکا افزود: در استان مازندران تلاش شد تا به همت بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها برای بزرگداشت نام و یاد 10 هزار و 400 شهید استان مازندران 10 هزار بسته حمایتی در استان مازندران توزیع شود که سهم شهرستان نکا یکهزار بسته معیشتی است.

 

وی یادآور شد: افراد نیکوکار و خیر و مردم نوعدوست شهرستان نکا می توانند وجود نقدی خود را به شماره کارت 6037991899896892 واریز و در این کار نیک یاورمان باشند.

 

طرزه نژاد گفت: پیرو دستورات و فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای استمرار رزمایش و کمک های مومنانه، بنیاد خیریه آبشار عاطفه های نکا، توزیع یکهزار بسته حمایتی در بین نیازمندان نکایی در هفته دفاع مقدس و روزهای بعد از آن را در دستور کار دارد.

 

وی با بیان اینکه در طول شیوع کرونا، کانون و بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها در کنار مردم بوده است، خاطر نشان کرد: در کنار توزیع بسته های معیشتی و لوازم التحریر در این دوره، با توجه به شرایط خاص امسال و شیوع ویروس کرونا، مواد شوینده نیز در این بسته معیشتی در نظر گرفته شد و به افراد نیازمند نکایی اهدا شده است.

 

مسئول خیریه آبشار عاطفه های شهرستان نکا اضافه کرد: خیریه آبشار عاطفه های شعبه نکا، همزمان با شیوع کرونا و با توجه به تحت تاثیر قرار گرفتن معیشت مردم و به خصوص افراد نیازمند و کم درآمد جامعه با بحران اقتصادی تحت تاثیر این بیماری در راستای عمل به فرامین و بیانات مقام معظم رهبری درباره رزمایش همدلی وارد صحنه شد و تلاش شد تا دستگیری از نیازمندان اولویت کاری ما در برنامه ها باشد.

 

طرزه نژاد تصریح کرد: از مهم ترین دستاوردهای آبشار عاطفه ها طی چند سال گذشته تامین جهیزیه و ترویج ازدواج آسان بوده است که در سال جاری تاکنون تعدادی جهیزیه به نوعروسان نکایی اهدا شد.

 

وی همچنین با اشاره به فعالیت های انجام شده در سال جاری و همزمان با شیوع کرونا خاطر نشان کرد: همزمان با میلاد امام هشتم امام رضا(ع) و براساس برنامه ریزی از پیش تعیین شده، 14 سری جهیزیه به زوجین تحت حمایت آبشار عاطفه ها نکا اهدا شد. 

 

طرزه نژاد در پایان از اهدای 77 بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نکایی خبر داد و گفت: این بسته های لوازم‌التحریر و بن خرید کفش  به دانش آموزان تحت حمایت آبشار عاطفه های نکا همزمان با شروع سال تحصیلی به همت خیران و مردم نوعدوست نکا تقدیم شد که این همدلی برای رفع محرومیت ها قابل تقدیر است.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: یاد شهدای مازندران توزیع بسته معیشتی بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها خیریه آبشار عاطفه هفته دفاع مقدس بین نیازمندان استان مازندران بسته حمایتی شهرستان نکا یکهزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۶۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، منصور یوسفی، در نشست هماهنگی کنگره ملی شهدای غریب آزاده که در ارومیه برگزار شد، گفت: زوایای پنهان هشت سال دفاع مقدس و لحظه به لحظه آن باید برای نسل جدید اعم از نوجوانان و جوانان کشورمان به صورت واضح و روشن بیان شود و روایتگری دفاع مقدس جدی‌تر دنبال شود.

وی ادامه داد: نسل جدید ایران اسلامی لازم است بدانند در پشت پرده جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس چه اتفاق‌هایی افتاده است و ایادی استکبار جهانی چه ظلم‌های بزرگی را در حق ملت بزرگ ایران اسلامی کرده‌اند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس باعث شد روحیه و تفکر جهادی بیش از گذشته به فرهنگ بی‌بدیل ایران اسلامی وارد شود و مکتب جهادی سرشار از درس و نکته شکل پیدا کند.

وی گفت: هدف اصلی از برگزاری این کنگره  شناسایی و معرفی شهدایی است که در اسارت با مظلومیت به شهادت رسیده‌اند؛ شهدا در معنویت، عرفان و معرفت به اوج رسیده بودند بنابراین لازم است آنها را خوب بشناسیم و به دیگران نیز معرفی کنیم.

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا