Web Analytics Made Easy - Statcounter

باقری از برگزاری ۱۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس به همت کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا خبر داد و گفت: این برنامه ها در طول هفته دفاع مقدس به صورت مجازی و غیر مجازی برگزار می شود.

« محمدعلی باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا استان مازندران اظهار کرد: تلاش برای آشنایی نسل جوان با فرهنگ غنی شهادت و ایثار از مهمترین اهدافی است که در مسیر آن حرکت می کنیم و هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای این مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: با توجه به شیوع کرونا و تلاش برای مهار آن، برنامه ریزی برخی از برنامه های هفته دفاع مقدس در فضای مجازی انجام شده است که با قوت بیشتری در راستای روشنگری در این بخش تلاش می شود.

 

وی یادآور شد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تلاش برای روشنگری و تبیین ارزش های دفاع مقدس و ایستادگی و مقاومت هستیم و فرزندان و نسل جوان ما باید با این ارزش ها آشنا و از این آرمان های بلند انقلاب حراست کنند.

 

باقری از برگزاری 10 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس به همت کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا خبر داد و گفت: این برنامه ها در طول هفته دفاع مقدس به صورت مجازی و غیر مجازی برگزار می شود.

 

وی افزود: گردهمایی بصیرتی با عنوان دفاع مقدس و ارسال پیامک در راستای اطلاع رسانی در مورد مقاطع مختلف دوران جنگ و مسائل روز، تکریم از مقام شهدا و خانواده شهدا، پاسخگویی به شبهات و سوالان دفاع مقدس در فضای مجازی با دعوت از اساتید، امام جماعت و  مدیر مسئول کانون، برگزاری اردوی فرهنگی ورزشی، شب خاطره گویی، مسابقه شعرخوانی دفاع مقدس، مسابقه کتابخوانی در فضای مجازی و نصب بنر و فضاسازی دفاع مقدس در مسجد و اطراف مسجد از برنامه های مهم این کانون است.

 

مدیر مسئول کانون زینبیه نکا بیان کرد: روح مقاومت و درک ایستادگی و مقاومت رزمندگان و شهدا در طول 8 سال دفاع مقدس، فرهنگ والایی است که نباید فراموش شود و نهادنیه کردن آن در بین نسل امروز که از جنگ و دفاع مقدس تنها واژه هایی شنیده اند مهمترین وظیفه و تکلیف است.

 

باقری در پایان گفت: همه ما در هر دورانی نیازمند فرهنگ دفاع مقدس در زندگی هستیم و اکنون که دشمن تا خانه های ما با انواع و اقسام برنامه ها در فضای مجازی وارد شده است؛ تنها با فرهنگ غنی دفاع مقدس می توان در برابر این حملات ایستاد، مقاومت کرد و پیروز شد.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس جوانان هفته دفاع مقدس فضای مجازی دفاع مقدس زینبیه نکا برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۶۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدا در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  این برنامه با حضور قشرهای مختلف مردم ، خانواده‌ شهدا و مسئولان شهرستانی در فرهنگ سرای سردار سلیمانی بوکان برگزار شد.

در این برنامه حجت اسلام یزدی  با تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و همچنین روز های معلم و کارگر، این هفته را بسیار مبارک دانست و گفت: معلمین و کارگران سنگربانان و سربازان خط مقدم جبهه در حوزه‌‌های جهاد علم و دانش و اقتصادی هستند .

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: این دو قشر جامعه را باید در هر لحظه و هر مکان تکریم کرد و از زحمات آنان تشکر کرد.

حجت‌الاسلام یزدی با اشاره به اجرای طرح نور نیز عنوان کرد: همه ملت ایران از اقدامات نیروهای درگیر در طرح نور و مبارزه با بدحجابی و بی حجابی حمایت خواهند کرد .

در پایان از خانواده شهدا ایثارگران و نمونه های دانش آموزی شاهد تجلیل شد .

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • برگزاری یادواره شهدا در بوکان
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود