Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: سفارت روسیه در واشنگتن از مقامات آمریکایی خواست که به جای انتقاد از واکسن روسی روی مبارزه با ویروس کرونا و نجات زندگی مردم خود از این ویروس تمرکز کنند.
به گزارش  البیان، در توییت سفارت روسیه در واشنگتن آمده است: تلاش نکنید تا پیشنهاد سازنده ولادیمیر پوتین رئیس جمهور را در نشست همکاری کشورهای بزرگ برای تولید واکسن کرونا ناچیز جلوه دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما باید برای مبارزه با ویروس کرونا و نجات جان مردم خود تلاش کنید نه برای مبارزه با واکسن های روسیه.
دیپلمات های روسی بیانیه «مورگان اورتاگوس» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا را که اثربخشی ، مطمئن و ایمنی واکسن روسی را زیر سوال برد در این توییت پیوست کردند.
سفارت روسیه همچنین متن پاسخ «کالی مک نانی» رئیس دفتر رئیس جمهور ایالات متحده را منتشر کردند. او در ۲۲ سپتامبر در کاخ سفید در واکنش به سوال یکی از روزنامه نگاران در مورد ساخت واکسن روسیه و چین  گفت: پاسخ ترامپ این است: من اهمیتی نمی دهم که آیا این واکسن از کشور دیگری باشد یا نه. کلاهم را به احترام و افتخار کشوری که واکسن را بسازد بالا می برم.
پیش از این ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در نطق خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد برگزاری یک کنفرانس بین المللی سطح بالا را از طریق اینترنت در زمینه همکاری در زمینه تولید واکسن کرونا پیشنهاد داد.
او گفت: روسیه آماده مشارکت و همکاری با همه کشورها و نهادهای بین المللی برای تولید واکسنی موثر و قابل اعتماد برای کرونا  است.
منبع: شفقنا برچسب ها: سفارت روسیه ، آمریکا

منبع: خرداد

کلیدواژه: سفارت روسیه آمریکا سفارت روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۷۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست اتحادیه اروپا از چین درباره ایران

به گزارش تابناک، خبرگزاری رویترز نوشت: اورسولا فون در لاین روز دوشنبه پس از دیدار با شی جین‌پینگ رئیس‌جمهوری چین، در گفت‌وگو با خبرنگاران ادعا کرد: «بر این باوریم که چین می‌تواند نقش مهمی در محدود کردن گسترش غیرمسئولانه موشک‌های بالستیک و پهپادهای ایرانی ایفا کند.»

بر اساس این گزارش، رئیس کمیسیون اروپا همچنین خوستار برقراری آتش‌بس در درگیری میان رژیم اسرائیل و حماس شد.

امانوئل مکرون رئیس‌جمهوری فرانسه امروز در کاخ الیزه با همتای چینی خود جین‌پینگ و فون در لاین در نشستی سه‌جانبه با محوریت روابط اروپا و چین دیدار و گفت‌وگو کرد.

تارنمای روزنامه گاردین پیشتر با اعلام آغاز این دیدار سه جانبه به نقل از فون درلاین نوشت: اتحادیه اروپا و چین به دنبال روابط حسنه بوده و با توجه به اهمیت جهانی چین، تعامل ما کلید تضمین احترام متقابل، پیشگیری از سوء تفاهم و یافتن راه حل چالش های جهانی است.

خبرگزاری رویترز نیز گزارش داد که رئیس‌جمهوری چین برای نخستین بار در پنج سال اخیر به اروپا سفر کرده و این سفر با افزایش تنش‌های تجاری همزمان شده است.

بروکسل مشغول تحقیق از برخی صنایع چینی از جمله در زمینه صادرات وسائل نقلیه برقی است و پکن نیز اقدام مشابهی را در خصوص واردات مشروبات الکلی از فرانسه در دست دارد.

 منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • درخواست اتحادیه اروپا از چین درباره ایران
  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • ادعای روزنامه کویتی درباره درخواست تازه آمریکا از ایران
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • تحولات اوکراین| کمک نظامی آمریکا قادر به توقف روسیه نیست
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • درخواست آمریکا از چین برای مهار ایران، پکن اهرم فشار علیه تهران دارد؟