Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@13:03:10 GMT

ورزشگاه 15 هزارنفری سبزوار افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۷۲۸۰

ورزشگاه 15 هزارنفری سبزوار افتتاح شد

صبح امروز ورزشگاه 15 هزارنفری سبزوار با حضور مجازی رئیس‌جمهور و با حضور معاون وزیر در سبزوار بهره‌برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مهدی علی نژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان دراین مراسم بابیان اینکه این ورزشگاه فرصت جدید را در اختیار شهرستان قرار خواهد داد اظهار داشت: خوشبختانه امکانات استفاده‌شده در این ورزشگاه از قبیل چمن ،پیست تارتان فرصت برگزاری مسابقات سطح بالا را در شهرستان سبزوار فراهم نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این پروژه با مشارکت بخش خصوصی به پایان رسیده است عنوان کرد: ایجاد زیرساخت‌های مهم در حوزه ورزش یکی از ضروریات برای رسیدن به قله‌های قهرمانی در جهان است که باید برای همه شهرستان‌های این موضوع را فراهم کنیم.

علی نژاد در ادامه با اشاره به مشخصات این پروژه افزود: ورزشگاه سبزوار در زمینی به مساحت بیش از 21 هکتار ساخته‌شده است  و برای ساخت آن 320میلیارد ریال از سال 1384 تاکنون هزینه شده است.

وی ادامه داد: امروز  فاز نخست استادیوم این ورزشگاه  مشتمل بر زمین چمن مصنوعی، پیست تارتان، رختکن، نصب دو هزار و 500 صندلی و سرویس‌های بهداشتی به بهره‌برداری رسیده است.

گفتنی است امروز و در حالی این ورزشگاه به بهره‌برداری رسید که وعده افتتاح آن برای چندین بار پیاپی به بهانه‌هایی لغو شده بود.

همچنین عنابستانی نماینده مردم سبزوار در خلال افتتاح این ورزشگاه با اعتراض به معاون وزیر ورزش و جوانان در نوع اعلام افتتاح این ورزشگاه عنوان کرد: ورزشگاه هنوز در فاز نخست قرار دارد درحالی‌که اطلاعاتی که به در زمان افتتاح به آقای رئیس‌جمهور داده‌شده است حاکی از افتتاح کل ورزشگاه است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۷۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان، استاندار که عصر امروز به همراه شهردار و مسئولان شهری رشت، از میزان روند اجرای طرح میثاق شامل ۵ تقاطع غیر هم سطح در میدان امام حسین، میدان نیروی دریایی، خیابان آیت الله رودباری، بلوار حمیدیان و خیابان باهنر در رشت بازدید کرد، گفت: روند اجرای این طرح‌ها که از نیمه شهریور ۱۴۰۲ آغاز شده، به صورت مطلوب و مطابق زمان بندی در حال انجام است و در تلاشیم تا پایان امسال ۴ طرح از این ۵ طرح را به بهره برداری برسانیم.
اسدالله عباسی با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها از مطالبات مردم است، افزود: با اجرای این طرح‌ها، گره ترافیکی شهر رشت باز خواهد شد.
شهردار رشت هم گفت: پنج تقاطع غیر همسطح رشت، به صورت میانگین ۲۵ درصد پیشرفت دارد و زمان اجرای بعضی از این طرح‌ها ۱۸ و بعضی ۲۴ ماهه است که بعضی از آن‌ها از بازه زمانی مورد نظر جلوتر هستند.
رحیم شوقی افزود: به استاندار امروز قول دادم با کار شبانه روزی، تا پایان سال ۴ طرح از ۵ طرح را افتتاح کنیم تا مردم در ایام عید مشکل ترافیکی نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • ساعت بازی پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی (امروز جمعه 7 اردیبهشت)
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • آلومینیوم - پرسپولیس؛ زمانی برای انتقام!
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال