Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-05@13:53:58 GMT

مهران رجبی به تلویزیون می‌آید/۳ روز با حسّ مشترک

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۷۷۳۷

به گزارش تسنیم، ویژه‌برنامه گفت‌وگومحور "حسّ مشترک" به تهیه‌کنندگی پویان هدایتی در هر قسمت میزبان شخصیت‌های مطرح سینما، تلویزیون و ورزشکاران است و با آن‌ها درباره تجربه‌های معنوی و ارادت‌شان به امام حسین (ع) صحبت می‌کند.

"حسّ مشترک" قرار است در سه روز آینده با حضور سه بازیگر طنز سینما و تلویزیون روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یوسف صیادی روز جمعه 4 مهر، رضا بنفشه‌خواه روز شنبه 5مهر و مهران رجبی روز یکشنبه 6 مهرماه مهمان برنامه "حسّ مشترک" خواهند بود. 

این ویژه‌برنامه همچنین میزبان واقفینی از سراسر کشور خواهد بود تا درباره فرهنگ ارزشمند وقف با آن‌ها گفت‌وگو کند.

در کنار این مهمانان، کادر درمانی و افرادی که به نوعی زندگی‌شان به محرم گره خورده و گام‌های ارزشمندی برای رضای خدا و خدمت به خلق برداشته‌‌اند مقابل دوربین این برنامه قرار خواهند گرفت.

پیش از این بازیگرانی از جمله امین زندگانی، فرهاد جم، رضا توکلی، سپیده خداوردی، محمدرضا طالقانی، کوروش سلیمانی، کاوه سماک‌باشی، سیاوش مفیدی، علی صالحی، امیر غفارمنش، شهره سلطانی، رضا رویگری در این برنامه حضور داشته‌اند.  

"حسّ مشترک" به تهیه‌کنندگی پویان هدایتی کاری از گروه معارف شبکه دو با مشارکت سازمان اوقاف و امورخیریه است که در ایام محرم و صفر هر شب بعد از خبر ساعت 22.30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

همچنین بازپخش این برنامه روز بعد در ساعت‌های 06:40 و 14:00 از شبکه دو سیما خواهد بود.

منبع: الف

کلیدواژه: شبکه دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۷۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» دوباره روی آنتن

سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمدحسین تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی از این پس جمعه شب‌ها از ساعت ۲۳ در شبکه نمایش مهمان بینندگان و مخاطبان خود خواهد بود.

برنامه هفت از برنامه‌های باسابقه و پر مخاطب تلویزیون در حوزه نقد سینماست که ابتدا در شبکه سه سیما پخش می‌شد و بعد از مدتی پخش آن به شبکه نمایش رسید. این برنامه را مجریان متفاوتی همچون فریدون جیرانی، محمود گبرلو، محمدحسین لطیفی و بهروز افخمی بر عهده داشتند. «هفت» این روزها با بهروز افخمی به آنتن بازگشته است، کارگردانی که در سینما و تلویزیون نام آشناست و معمولا با نظرات متفاوتش در زمینه‌های گوناگون در ایجاد فضای نقد و گفت‌وگو موفق بوده است. 

باید دید برنامه هفت در فصل جدید تا چه اندازه می‌تواند با حضور چهره‌های سینمایی و همچنین طرح بحث‌های روز و کارآمد، جریان‌ساز و روشنگر باشد.

جهت مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.

دیگر خبرها

  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • شبکه خبر 2 هک شد؟! + فیلم و واکنش صداوسیما
  • صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر۲ را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک رد کرد
  • ماجرای ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون چه بود؟
  • سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل علی مشهدی تا نمایش توان علمی کشور
  • واکنش شبانه به ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون