Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه ‌استان‌ها- رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین گفت: ۷ برنامه هنری در قالب‌های شعر، مجسمه‌سازی، عکس، نقالی، برنامه تلویزیونی، سرود و موسیقی توسط هنرمندان بسیجی در قزوین اجرا می‌شوند. - اخبار استانها -

محسن کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین درباره برنامه‌های این سازمان در هفته دفاع مقدس اظهار داشت: 7 برنامه هنری در قالب‌های شعر، مجسمه‌سازی، عکس، نقالی، برنامه تلویزیونی، سرود و موسیقی توسط هنرمندان بسیجی در قزوین اجرا می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برپایی 3 محفل شعر ما با موضوع حماسه دفاع مقدس، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مدافعان سلامت در شهرهای اقبالیه، الوند و قزوین گفت: این محافل شعرخوانی با همکاری بسیج مداحان و به عنوان پیش‌مقدمه جشنواره ملی رازهای ارغوانی برگزار خواهد شد که آثار برگزیده آن به این جشنواره سراسری ارسال شده و توسط شعرای برتر کشور داوری می‌شوند.

کریمی نمایش آثار حجمی و مجسمه با موضوع دفاع مقدس در سطح میادین شهرهای استان را از دیگر برنامه‌های بسیج هنرمندان در هفته دفاع مقدس بیان کرد و افزود: همچنین 16 نمایشگاه عکس با موضوع شهدای دفاع مقدس را در ادارات و مدارس استان قزوین به نمایش خواهیم گذاشت.

مسئول بسیج هنرمندان استان برپایی نمایش نقالی با موضوع عاشورا و جبهه را در زمره برنامه‌های این هفته برشمرد و ادامه داد: این آیین‌های نقالی با ترکیبی از مفاهیم آیینی و دفاع مقدس در سطح شهرهای استان قزوین در حال اجراست. ضمن اینکه بخشی از سرودهای دفاع مقدس به صورت صحنه‌ای و سیار در نقاط مختلف استان اجرا خواهند شد.

10 برنامه فرهنگی در هفته دفاع مقدس برای اهالی رسانه برگزار می‌شودتجلیل ‌از 11 هزار رزمنده دفاع مقدس در استان قزوین + فیلم‌رونمایی از 40 کتاب دفاع مقدس در قزوین/ از 11 هزار پیشکسوت جبهه و جنگ تجلیل می‌شود

کریمی تولید و پخش برنامه «خاک‌ریز حسینی» از طریق صداوسیمای مرکز قزوین را از دیگر برنامه‌های این هفته بسیج هنرمندان عنوان کرد و گفت: این برنامه با موضوع نقش رزمندگان قزوینی در دفاع مقدس و خاطرات عاشورایی رزمندگان تولید می‌شود. همچنین تولید محتوا در فضای مجازی در قالب نماهنگ‌های مختلف از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در بسیج هنرمندان قزوین است.

وی تولید 3 سرود و نماهنگ با موضوع شهید قاسم سلیمانی و دفاع مقدس را از برنامه‌های دیگر این حوزه برشمرد و اضافه کرد: این 3 سرود و نماهنگ موسیقایی در حال آماده‌سازی هستند که یک سرود و نماهنگ درباره سردار شهید سلیمانی و 2 نماهنگ هم با با موضوع شهید و دفاع مقدس ساخته می‌شوند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین بسیج مداحان استانداری قزوین بسیج مداحان هفته دفاع مقدس بسیج هنرمندان دفاع مقدس استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۸۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز

جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمد بن موسی (ع) از خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیجی در پی آبگرفتگی برخی مناطق شیراز خبر داد و گفت: ۷۰ منزل مسکونی از کمک‌های نیرو‌های جهادی بهره‌مند شدند. - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار مجید علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: به دنبال بارندگی تگرگ و بارندگی شدید روز گذشته پنجم اردیبهشت‌ماه جهادگران بسیجی سپاه شیراز با هدف امدادرسانی به برخی مناطق کلانشهر شیزاز اعزام شدند.

وی با اشاره به آمادگی 5 ناحیه بسیج در سطح کلانشهر شیراز، افزود: به کمک این گروه‌های جهادی اقداماتی همچون تخلیه آب منازل و پاکسازی آن منطقه ناشی از  گل و لای ناشی از آبگرفتگی صورت گرفت.

جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمد بن موسی (ع) از فعالیت و کمک‌رسانی خودرو‌های پشتیبانی منطقه 2 ارتش خبر داد و افزود: با توجه به نیاز مبرم در مناطق شهرک سعدی، شهرک بهار، کرونی و غیره بلافاصله جهادگران بسیجی و ارتش فارس در منطقه حضور و خدمت‌رسانی کردند که فعالیت ارتش قابل تقدیر است.

علی‌پور با اشاره به ایجاد سیل‌بند، حوضچه آرامش و شیب شکن محله سعدی توسط شهرداری شیراز، ادامه داد: این شیب شکن تابستان سال قبل توسط شهرداری شیراز در بالاست احداث شد که در کنترل سیلاب امروز به خوبی تاثیرگذار بود.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم