Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@03:04:29 GMT

ممدجویان قزوینی خانه‌دار می‌شوند

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۷۴۳۹

ممدجویان قزوینی خانه‌دار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ اصغر گونجی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در نشست مشترک با مدیرکل کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: در پی سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان و انعقاد تفاهم نامه با استانداری برنامه احداث دو هزار واحد مسکن برای نیازمندان در استان قزوین تدوین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گونجی ادامه داد: به منظور اجرای این تفاهم نامه، مبلغ ۳۰میلیون تومان کمک بلاعوض و ۵۰میلیون تومان وام بانکی اعطاء می شود تا بتوانیم مددجویان کمیته امداد و سایر نیازمندان فاقد مسکن را خانه دار کنیم.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین اضافه کرد: تاکنون بخشی از نیازمندان واجد شرایط شناسایی شده اند و مابقی این افراد نیز براساس سازوکارهای پیش بینی شده و ضوابط جاری در ادارات بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) انتخاب می شوند.
او افزود: از سال ۸۴تاکنون در تعامل و همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین ۱۷۰واحد مسکونی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد احداث شده است.
گونجی خاطرنشان کرد: براساس برنامه تدوین شده دو هزار واحد مسکونی برای نیازمندان واجد شرایط ساخته می شود که متراژ واحدهای احداثی به صورت میانگین ۷۰متر است چراکه می خواهیم هزینه ساخت کمتر شده و خانه ای با شرایط مناسب برای نیازمندان تأمین شود.
او اظهارکرد: برای کاهش هزینه، نقشه های این واحدهای مسکونی به صورت مشخص تعیین و پس از دریافت تأییدیه، آماده اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین یادآورشد: با کنار هم قرار دادن امکانات و توان کمیته امداد امام (ره)، بنیاد مسکن و سایر دستگاه ها قطع به یقین می توانیم این واحدهای مسکونی را در حداقل زمان ممکن احداث و هزینه ساخت آن را نیز به میزان قابل توجهی کاهش دهیم.

48 

کد خبر 1435981

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین استان قزوین کمیته امداد بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۷۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مهدی عرب اسدی رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی  بسطام  گفت : این لوازم شامل یخچال، آبگرمکن، فرش، پنکه، ماشین لباسشویی و اجاق گاز به ارزش ۶۷۰ میلیون تومان  است .

وی افزود : باتوزیع این اقلام نیاز وسایل گرمایشی و سرمایشی خانواده های مددجوی کمیته امداد در بسطام رفع شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • ارزیابی آمادگی ۴۰۰۰ خانوار قزوینی برای مواجهه با مخاطرات
  • همراه با خبر‌های ورزشی هفدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است