Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@22:05:57 GMT

پاسخ نه ظریف به مذاکره مستقیم با آمریکا

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۸۴۱۰

پاسخ نه ظریف به مذاکره مستقیم با آمریکا

ایسنا: محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان روز پنج‌شنبه در گفت‌وگویی با خبرگزاری اسپوتینک بیان کرد که ایران حاضر به تبادل زندانیان دوتابعیتی با آمریکا است.

وزیر امور خارجه ایران اعلام کرد که ایران هیچ زندانی تک تابعیتی آمریکایی ندارد و گفت: در حال حاضر آمادگی داریم که در کل دنیا تمام کسانی که توسط آمریکا در داخل خاک آمریکا یا با فشار آمریکا در سایر کشورها زندانی هستند را با زندانیانی که در ایران دو تابعیتی هستند، مبادله کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز زندانی آمریکایی تک تابعیتی نداریم، دو زندانی آمریکایی داشتیم که مبادله کردیم.
ظریف همچنین تصریح کرد که ایران تمایلی برای مذاکرات مستقیم با دولت آمریکا ندارد و از دیگر دولت‌ها نظیر سوئیس استفاده می‌کند تا "نقشی مثبت را در این مسئله ایفا" کنند.
همچنین پایگاه خبری اردوپوینت در خبری آورده است که ظریف در گفت‌وگو با اسپوتنیک اعلام کرده است که همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه ادامه خواهند یافت.
ظریف گفت: ایران و روسیه گفت‌وگوهایی جدی در این باره انجام داده‌اند و به این گفت‌وگوها ادامه خواهند داد. ما در بسیاری از جنبه‌ها، تا حد مشخصی خودکفایی دفاعی داریم و در برخی موارد، نیازی مبرم به همکاری با روسیه و سایر کشورهایی که حاضرند با ما در چارچوب قوانین بین‌المللی همکاری کنند، در زمینه تجهیزات نظامی داریم. دوستان من در وزارت دفاع به این گفت‌وگو ادامه خواهند داد و آن‌ها را جدی خواهند گرفت.

منبع: فردا

کلیدواژه: ظریف مذاکره با آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۸۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقا کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش تابناک، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پاسخ به سوال تابناک مبنی بر اینکه با توجه به عدم ظرفیت مودم‌های داخلی پوشش گسترده فیبر نوری چگونه قرار است دنبال شود پاسخ داد: تنها یک درصد از مودم‌های تولید داخل ظرفیت ساپورت فرکانس‌‌های 5 و 6 مگاهرتز را ندارند. به عبارتی تعداد کل مشترکانی که از این مودم‌ها استفاده می‌‌کنند نهایت 500 هزار نفر است.

وی ادامه داد: ضمن آنکه در حال حاضر قرادادهایی با شرکت‌های تولیدکننده مودم امضا شده است که در راستای ارتقا کیفیت مودم‌های تولیدی اقدام کنند و در صورتی که چنین روندی پیگیری نشود برای رفع نیاز کشور واردات را از سر خواهیم گرفت. چراکه رضایت مردم در اولویت ما است.

زارع‌پور تصریح کرد: همچنین قرار است با دارندگان فیبر نوری قراردادی امضا شود که بر اساس آن بخشی از نیازهای کشور در سال 1403 تامین شود. لازم به ذکر است که مودم‌های بی‌کیفیت در کشور کم نیستند و اقدامات اینچنینی صرفا در راستای بهبود شرایط موجود است. 

دیگر خبرها

  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقای کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقا کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا برای حمایت از فلسطین
  • ظریف: دانشجویان معترض آمریکایی بر خادمان حرم‌های شریف شرف دارند
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • مذاکره جمهوری آذربایجان و اروپا برای توسعه کریدور میانه
  • درب دانشگاه‌های ایران به روی دانشجویان معترض آمریکایی باز شد
  • اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات رژیم صهیونیستی با پاسخ وحشیانه پلیس و ارتش آمریکا مواجه شد