Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوکاکو می گوید آمدن ویدال به اینتر برای این تیم مفید خواهد بود.

روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی اینتر می گویدپس از فینال لیگ اروپا مقابل سویا، 4 روز صحبتی نکرده است.

به گزارش طرفداری، لوکاکو مصاحبه مفصلی با گاتزتا دلو اسپورت داشته است:

دوران سخت کودکی

از زمانی که یک سال و نیم سن داشتم و در لیژ بودیم، هرگز توپ را از خود جدا نکردم و عش من به فوتبال اینگونه شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدرم هر وقت می توانست مرا به جلسات تمرین خود می برد. او کشور زئیر را ترک کرد تا فوتبال را در بلژیک بازی کند. پدرم در سال 1990 به بلژیک آمد و 10 سال در آنجا فوتبال بازی کرد. مشکلات مالی در کودکی؟ پدر من وقتی از فوتبال خداحافظی کرد خانه ای نداشت زیرا پول خود را پس انداز نکرد. پس از بازنشسته شدن پدرم سریعا فهمیدیم از نظر اقتصادی با مشکلات جدی رو به رو خواهیم شد. فورا تصمیم گرفتم فوتبالیست شوم زیرا می خواستم وضعیت خانواده ام را بهبود ببخشم.

سخت ترین لحظه دوران کودکی؟ هرگز نمی توانم آن را فراموش کنم. یک روز قبل از رفتن به مدرسه، مادرم را در حال انجام حرکتی دیدم که در یادم باقی مانده است. او شیر باقی مانده از روز قبل را برداشت، مقداری آب به آن اضافه کرد، سپس آن را گرم کرد و به ما بچه ها داد. این صبحانه ای بود که با برادرم خوردم. در آن موقع سنی نداشتم و کلاس اول بودم. این رنج ها و دیدن فداکاری های پدر و مادرم، همیشه قدرت بسیار زیادی به من می داد. 

بهترین و بدترین لحظه زندگی؟ زیباترین لحظه تولد پسرم بود. فوتبال اهمیت خود را دارد اما زندگی مهمتر است. بدترین اتفاق نیز مرگ پدربزرگم (پدر مادرش). او به ما نزدیک بود. ما در خانه مشکلات زیادی داشتیم و با ماهیانه 500 یورو زندگی می کردیم.

کمک به پدر و مادر

اولین کاری که برای پدر و مادر خود کردم؟ خرید یک خانه هنگامی که 16 سال سن داشتم. تمام پولی که در سال های اول فوتبال خود جمع کرده بودم را به پدر و مادرم دادم زیرا واقعا به آن نیاز داشتند. برای من بازی کردن فوتبال کافی بود و به چیز دیگری فکر نمی کردم. من فقط به (پول) یک پلی استیشن یا ایکس باکس برای بازی با برادرم نیاز داشتم و نه چیز دیگری. اما اولین کاری که من هنگام امضای قرارداد انجام دادم خرید خانه ای برای پدر و مادرم بود. آنها مرا بزرگ کردند، اجازه دادند به مدرسه بروم. آنها رنج کشیدند و سخت کار کردند و باید جبران می کردم.

آشنایی با هفت زبان مختلف

به چند زبان می توانم صحبت کنم؟ در حال حاضر به 7 زبان. زبانی که من واقعا به طور جدی به دنبال یاد گرفتن آن بودم زبان اسپانیایی بود. طی دو سال گذشته مطالعه 3 ساعت اسپانیایی در هفته برای من اجبار بود. در آن زمان فکر می کردم که قرار است به لالیگا بروم و بنابراین یک معلم زبان اسپانیایی داشتم که هفته ای سه ساعت در خانه به من آموزش می داد. به لطف تلاش او من اسپانیایی را یاد گرفتم و این باعث شد زبان ایتالیایی را نیز راحت یاد بگیرم.

صحبت کردن به زبان ایتالیایی قبل از آمدن به اینتر در مصاحبه با اسکای؟ درست است زیرا بازی در سری آ یکی از آرزوهای من بود. برادرم در لاتزیو حضور داشت و من مسابقات را با گزارش ایتالیایی می دیدم. هنگامی که به اینتر آمدم صحبت ها به زبان ایتالیایی را می فهمیدم اما نمی توانستم راحت صحبت کنم. بنابراین از مربی خواستم اگر می تواند فقط برای دو هفته با من به زبان ایتالیایی صحبت کند. سپس در حرف زدن با این زبان اعتماد به نفس پیدا کردم. ایتالیا کشور زیبایی است و بهترین کشوری است که تاکنون در آن بوده ام. اینجا بودن را دوست دارم. مردم اینجا و عشق و احترام آنها را دوست دارم. به دیگران احترام می گذارم و هنگام ملاقات با طرفداران دوست دارم با آنها صحبت کنم و در کنارشان باشم. ایتالیایی ها به خوبی از من استقبال کردند و از همه ممنونم. 

شانس اسکودتو و کونته

اینتر به اسکودتو می رسد؟ برای من مهم ترین چیز این است که اجازه بدهیم زمین صحبت کند (هر تیمی عملکرد بهتری داشته باشد قهرمان است). باید در تمام 90 دقیقه از همه مسابقاتمان عملکرد خوبی داشته باشیم. من دوست دارم خودم را در درون زمین نشان دهم و شخصی نیستم که خارج از زمین زیاد صحبت کند و حرف از قهرمانی بزند. می خواهم هرچه در توان دارم را بگذارم تا امسال بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. 

آنتونیو کونته؟ برای من او یک مربی، یک پدر و یک فردی است که من را به خوبی درک می کند. من هم کونته را درک می کنم و از احترامی که همیشه برای من داشته از او سپاسگزارم. اولین باری که کونته با من تماس گرفت شش سال پیش بود و او در گذشته می خواست من را جذب کند. بازی کردن برای این مربی واقعا تحقق یک رویا بوده است.  وقتی به تیم هایی که او مربیگری کرده است نگاه می کنید، می فهمید که می توانید زیر نظر وی از نظر فردی و تیمی، چیزهای زیادی یاد بگیرید و پیشرفت کنید. به لطف کونته و دستیارانش فصل گذشته پیشرفت زیادی کردم. اما باید باور داشته باشیم که این تنها آغاز کار است. ما هنوز باید پیشرفت کنیم و کونته مربی مناسب برای انجام آن است.

آرتورو ویدال و کوین دی بروین

ویدال؟ ورود او اهمیت دارد زیرا بازیکنی با کیفیتی عالی است. سال گذشته ما خوب عمل کردیم اما برای پیشرفت باید کیفیت و تجربه بیشتری داشته باشیم و این دو ویژگی را ویدال در خود دارد. اگر شما بازیکن با کیفیتی نباشید نمی توانید این همه جام با تیم های مختلف به دست آورید. هافبکی که بهترین پاس ها را به من داده؟ بدون شک کوین دی بروین. من 14 سال است که او را می شناسم و برابرش نیز بازی کردم و از ویژگی هایش شناخت دارم. او در سطح غیر قابل تصوری بازی می کند.

فینال لیگ اروپا 2020

زمان سختی برای من بود. بعد از بازی چهار روز صحبت نکردم. اما یک روز از خواب بیدار شدم به خودم یک دلیل دادم. به خودم گفتم تو می توانی شکست بخوری اما فقط برای یادگیری نحوه پیروزی. در فصل گذشته ما یک امتیاز با اسکودتو فاصله داشتیم. در نیمه نهایی کوپا ایتالیا نیز فقط به دلیل ناتوانی در زدن یک گل حذف شدیم. سپس در فینال لیگ اروپا 3-2 شکست خوردیم. اتفاقاتی از این دست رخ می دهد اما رنج دیدن باعث پیشرفت می شود. 

نژاد پرستی

 در بسیاری از لیگ ها و در سراسر اروپا وجود دارد اما چیز پوچ و بی معنایی است. فوتبال چند فرهنگی و چند ملیتی است. در هر تیم بازیکنانی با ملیت ها و نژاد های متفاوت و با دین هایی مختلف وجود دارند. ما باید به همه این موراد احترام بگذاریم. نژاد پرستی یک بار در ایتالیا برای من اتفاق افتاد و من هم واکنش نشان دادم اما دیگر هرگز تکرار نشد. من کشور و فوتبال شما را دوست دارم. هواداران هر تیم به من به عنوان یک بازیکن و به عنوان یک انسان احترام می گذارند. نمی خواهم سه یا سیصد نفری که این کارها را انجام می دهند را قاطی هزاران هوادار و شهروند دیگر کنم.

یک مشکل در دنیا که دوست دارم آن را حل کنم؟ اگر می توانستم دوست داشتم برای از بین بردن همه بیماری ها تلاش کنم. و همچنین از بین بردن فقر و تلاش برای حقوق برابر برای همه. 

تفاوت بین فوتبال ایتالیا با انگلستان

 فوتبال ایتالیا بسیار تاکتیکی است. برای بازی در سطوح خاص باید در حرکت های خود و همچنین در کنترل توپ هوشمندانه عمل کنید و از نظر فنی نیز باید قویتر باشید زیرا فضا و زمان وجود ندارد. یک بازیکن واقعا خطرناک مانند دیبالا، لائوتارو یا ابراهیموویچ، وقتی توپ را در اختیار دارد اغلب سه بازیکن از حریف را در نزدیکی خود می بیند. من برای یک مسابقه از چند روز قبل تر خود را آماده می کنم. اگر شنبه بازی داریم، من از چهارشنبه به آن مسابقه فکر می کنم. من نحوه بازی یک مدافع، نحوه جایگیری و واکنش هایش در موقعیت های خاص را آنالیز می کنم.

سرسخت ترین مدافع در ایتالیا

در ایتالیا همه مدافعین خوب هستند. کولیبالی سرسخت است و از بازی در برابرش لذت می برم. همچنین کلاوان (کالیاری)، ماراش کومبولا، بونوچی و رومانیولی نیز مدافعان خوبی هستند. با این وجود همه آنها هنگام مواجهه با من باید تلاش بیشتری کنند. اما در عین حال من نیز باید تلاش خود را بیشتر کنم زیرا می خواهم برنده شوم و هرچه مدافع بهتر باشد انگیزه من برای بهتر کار کردن بیشتر می شود. بازی در برابر یک مدافع خوب باعث پیشرفت می شود زیرا من را مجبور می کند همه توان خود را بگذارم و به دنبال راه حل های جدید باشم.

بهترین گل و بهترین بازیکنان جوان ایتالیایی

 وقتی در اورتون حضور داشتم در یک بازی در یک چهارم نهایی اف ای کاپ در سال 2016 موفق شدم دروازه چلسی را باز کنم. بهترین ویژگی های من تکنیک و قدرت است که هر دو ویژگی در آن گل دیده می شد. سال بعد نیز یک گل خوب مقابل منچسترسیتی گواردیولا به ثمر رساندم اما گل در مقابل چلسی گلی است که بیشتر به آن علاقه مند هستم. 

بازیکن جوان مورد علاقه من در ایتالیا؟ نیکولو بارلا بازیکن بسیار مهمی برای اینتر و تیم ملی ایتالیا خواهد شد. او به خصوص در شش ماه گذشته بسیار پیشرفت کرده است. بارلا در کار با توپ و همچنین به خاطر بازی فیزیکی و ذهنیتی که دارد بسیار چشمگیر است. اسپوزیتو نیز می تواند بازیکن مهمی شود اما باید بیشتر بازی کند. من مویزه کین و فدریکو کیه زا را نیز دوست دارم.

همچنین بخوانید:

اولین واکنش روملو لوکاکو پس از فینال لیگ اروپا: این تجربه من را قوی تر خواهد کرد

حمایت گسترده طرفداران اینتر از روملو لوکاکو در شبکه های اجتماعی پس از فینال لیگ اروپا 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فینال لیگ اروپا زبان ایتالیایی روملو لوکاکو داشته باشیم دوست دارم برای من یک بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۸۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه

با وجود انتقادات فراوان از عملکرد هالند، او هم‌چنان در حال فتح آمار و رکوردها است!

طرفداری | حساب رسمی لیگ برتر انگلیس در X، از جدیدترین رکورد غول نروژی منچسترسیتی ارلینگ هالند رونمایی کرد. بر این اساس، هالند پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر به حساب می‌آید که در طول یک فصل، هم در بازی‌های خانگی و هم در بازی‌های خارج از خانه، ۱۰ گل یا بیشتر را به ثمر می‌رساند.

ارلینگ هالند در فصل جاری ۲۷ بازی برای منچسترسیتی در لیگ برتر انجام داده و آمار ۲۱ گل و ۵ پاس گل را به ثبت رسانده‌است. او در مجموع تمامی رقابت‌ها در فصل جاری، ۳۲ گله است.

رکورد هالند پیش‌تر در اختیار چه کسانی بوده است؟ هری کین: ۲۰۱۵/۱۶، ۲۰۱۶/۱۷، ۲۰۱۷/۱۸ لوییس سوارز: ۲۰۱۲/۱۳، ۲۰۱۳/۱۴ رابین فن پرسی: ۲۰۱۲/۱۳، 2011/۱۲ تیری آنری: ۲۰۰۱/۰۲، ۲۰۰۲/۰۳ بازیکنانی که در طول یک فصل لیگ برتر، هم در بازی‌های خانگی و هم در بازی‌های خارج از خانه ۱۰+ گل به ثمر رساندند

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پیروزی آدانا دمیراسپور با محمدی در استانبول
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است
  • رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه
  • رقیب خسرو حیدری در 38 سالگی مثل 20 ساله‌ها
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • توقف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خانه
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را از دست می‌دهیم
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را دست می‌دهیم