Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، کلنگ زنی یک واحد از ۲ هزار واحد سهمیه مسکن محرومان استان کرمانشاه در جریان سفر معاون رییس‌جمهوری، امروز طی آیینی با حضور علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستای گورسفید شهرستان گیلانغرب در غرب کرمانشاه شروع شد.

نوبخت در این آیین با تاکید بر اتمام ساخت این ۲ هزار واحد مسکونی محرومان تا سال آینده گفت: اقدامات خوبی در زمینه مسکن محرومان بویژه در مناطق روستایی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: ابراز خرسندی می کنم که کلنگ زنی واحدهای محرومان با روز چهارم مهرماه روز مقاومت مردم گیلانغرب تقارن یافته و از خداوند استعانت می خواهیم که این واحدها منشا خیر باشد.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: این واحدها اقدام مشترک کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان برنامه و بودجه و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که پشتیبانی مالی این طرح را سازمان برنامه و بودجه انجام می دهد و برای افراد کم درآمد و محروم روستایی احداث می شود.

نوبخت گفت: نظارت بر اجرای طرح توسط استاندار کرمانشاه به عنوان نماینده عالی دولت انجام می شود و کمتر از یکسال دیگر کلید این واحدها تقدیم مالکان می شود.

او ادامه داد: وظیفه ای که نظام بر عهده ما گذاشته در کنار خدمت در همه بخش های مختلف کشور این است که از محرومان غافل نشویم.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز گفت: برای واگذاری این واحدها بین واجدان شرایط از میان افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و روستاییان دارای واحد مسکونی کم‌دوام و فاقد درآمد ۲ هزار خانوار انتخاب شده‌اند.

علیرضا تابش افزود: در مجموع برای ساخت این واحدها ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه می شود که سهم هر واحد ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با سود سه درصد و همچنین ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات توسط سازمان برنامه و بودجه است.

وی اظهار داشت: خوشحالم که در روز مقاومت مردم گیلانغرب یکی از بهترین هدایا که ساخت مسکن نیازمندان است انجام می شود و اشک شوق محرومان بدرقه راه ما برای رسیدن به موفقیت است که تا فروردین و اردیبهشت این واحدها تحویل می شود.                              

همچنین رییس سازمان برنامه و بودجه از مرز رسمی پرویزخان به عنوان بزرگترین شاهراه اقتصادی و قلب تپنده صادرات کالاهای غیرنفتی به عراق به صورت هوایی بازدید کرد.

معاون رییس‌ جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، در ادامه سفرهای‌ استانی خود چهارشنبه شب وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شد.

هوشنگ بازوند استاندار و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی با حضور در فرودگاه از معاون رییس جمهوری استقبال کردند.

رییس سازمان برنامه و بودجه بعد از بازدید از سرسرای ورزشی ۶ هزار نفری، تصفیه خانه آب کرمانشاه و محل احداث باغ موزه دفاع مقدس به شهر هرسین رفت و ۲ هزار و ۴۱ واحد مسکونی بازسازی شده از سیل را در این شهرستان افتتاح کرد.

معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در ادامه این سفر ظهر پنجشنبه در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی در سرسرای شهدای دولت استانداری شرکت کرد و سپس راهی غرب استان شد.

نوبخت در ادامه این سفر بعد از بازدید از پایانه مرزی پرویزخان قصرشیرین و یادمان شهدا و مرکز فرهنگی گیلانغرب در مراسم کلنگ‌ زنی مسکن خانوارهای نیازمند و فاقد سرپناه روستای گورسفید هم شرکت کرد. 

برچسب‌ها گیلانغرب بنياد مسكن انقلاب اسلامی محمدباقر نوبخت مسکن کارآمدی دولت پروندهٔ خبری کارنامه دولت تدبیر در سینه ستبر ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گیلانغرب بنياد مسكن انقلاب اسلامی محمدباقر نوبخت مسکن کارآمدی دولت گیلانغرب بنياد مسكن انقلاب اسلامی محمدباقر نوبخت مسکن کارآمدی دولت اخبار کنکور رییس سازمان برنامه و بودجه معاون رییس جمهوری انقلاب اسلامی ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۹۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، آرش آریانژاد ظهر پنج‌شنبه در جلسه بررسی طرح‌های اولویت‌دار آبی استان اظهار کرد: مانع‌زدایی و تسریع در پیشبرد طرح‌های اولویت‌دار و راهبردی، از ضروریات است.

وی با تاکید بر اهمیت اتمام طرح‌های نیمه تمام در استان افزود: باید اتمام و تجهیز طرح‌های نیمه‌تمام، اولویت این شرکت باشد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان خاطرنشان کرد: میزان پیشرفت طرح‌ها و پروژه‌های آبی استان، بسته به میزان همدلی و تعامل تمامی واحدها دارد و این مهم از اولویت‌های این شرکت است.

آریانژاد عنوان کرد: نیاز است موارد لازم برای رفع موانع و تسریع در پیشبرد طرح‌ها به صورت مستمر پیگیری و اجرا شود.

وی در خصوص شتابگیری طرح‌های این شرکت ابراز خرسندی کرد و گفت: خوشبختانه این طرح‌ها با برنامه‌ریزی و پیگیری، در دولت سیزدهم دارای پیشرفت خوبی بوده و با برنامه زمان‌بندی شده ان‌شاءالله در سال جاری نیز شاهد تحقق مطالبات مردمی در حوزه آب خواهیم بود.

بررسی مصوبات جلسه قبلی، بررسی مسائل و مشکلات طرح‌ها و پروژه‌های شرکت آب منطقه‌ای کردستان و پرداخت مطالبات پیمانکاران و مشاوران از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد خبر 6088460

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • احداث ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه