Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@14:53:45 GMT

نکاتی برای افزایش متابولیسم بدن

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۹۱۶۲

تحقیقات نشان می‌دهد که نوشیدن ۵۰۰ میلی لیتر آب می‌تواند به طور موقت میزان متابولیسم شما را در حدود ۳۰ درصد افزایش دهد. ناطقان: افزایش مقدار پروتئین مصرفی هر روز می‌تواند بر متابولیسم بدن شما تأثیر بگذارد. تحقیقات منتشر شده در کتابخانه ملی پزشکی ایالات متحده نشان می‌دهد که مصرف مقدار پروتئین سالم می‌تواند به مدیریت وزن کمک کرده و سوخت و ساز بدن را تقویت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
هیدراته ماندن نیز برای سلامتی روزمره ضروری است. در حقیقت، تحقیقات منتشر شده در کتابخانه ملی پزشکی ایالات متحده نشان می‌دهد که نوشیدن ۵۰۰ میلی لیتر آب می‌تواند به طور موقت میزان متابولیسم شما را در حدود ۳۰ درصد افزایش دهد. حمل یک بطری آب برای تشویق مصرف منظم آب می‌تواند روش خوبی برای شروع باشد.

بهتر است هر روز صبحانه بخورید. خوردن صبحانه به صورت روزانه همچنین می‌تواند به پشتیبانی از متابولیسم شما کمک کند. با برنامه ریزی، اطمینان حاصل می‌کنید که همیشه یک صبحانه مقوی آماده و در انتظار شماست. مقداری غذای تند بخورید.
 
کپسایسین، که در فلفل قرمز وجود دارد، می‌تواند به تقویت سوخت و ساز بدن کمک کند. تحقیقات منتشر شده در کتابخانه ملی پزشکی ایالات متحده نشان می‌دهد که خوردن غذای پرادویه ممکن است میزان متابولیسم شما را افزایش دهد. با غذا‌های حاوی چیلی تازه نیز می‌توانید متابولیسم خود را افزایش دهید. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: افزایش ، متابولیسم بدن ، آب

منبع: ناطقان

کلیدواژه: افزایش متابولیسم بدن آب متابولیسم شما نشان می دهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۹۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش

 به گزارش تابناک، قاتل ۶۰ ساله پس از قتل همسر ۵۹ ساله‌اش و رها کردن وی در کنار جاده در شهرستان تالش شناسایی و دستگیر شد.

با تحقیقات همه جانبه و بررسی شواهد و مدارک کارآگاهان آگاهی در کمتر ۴۸ ساعت شوهر این زن ۵۹ ساله را دستگیر کردند. قاتل ۶۰ ساله در تحقیقات پلیس به قتل همسرش به علت اختلافات خانوادگی با یک چوب دستی اعتراف کرد.

متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: عصر ایران

دیگر خبرها

  • تاثیر فقر بر رشد مغز کودکان
  • ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • ضرغامی: گردشگری در کشور افزایش یافته است
  • تداوم موقعیت جنگی تنها راه بقای نتانیاهو در قدرت / کابینه اسرائیل در حال از هم پاشیدن است
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • چگونه می‌توان قهوه نوشید و بی‌خواب نشد؟
  • معاون وزیر جهاد کشاورزی از چه می ترسد؟