Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@03:32:29 GMT

متهمانی که خاک ایران را سرقت می کردند

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۹۳۸۶

متهمانی که خاک ایران را سرقت می کردند

امیرافضلی، فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب استان کرمان با اعلام این که برداشت خاک از اراضی ملی خلاف قانون است، گفت: ۴ قاچاقچی خاک در جنوب استان کرمان دستگیر شدند.

افضلی با اشاره به اینکه خاکبرداری‌های انجام شده به دست متخلفان از اراضی ملی تیتون بخش جبالبارز شمالی شهرستان جیرفت است بیان کرد: این امر بر اساس قانون، خلاف است و متخلفان شبانه و به صورت غیرقانونی مبادرت به جمع آوری خاک کرده و سپس از استان خارج می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار کرد: براساس ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور و به استناد ماده ۶۹۰ قانون مجازات اسلامی، با هرگونه برداشت خاک از اراضی ملی برخورد و پیگیری قانونی از طریق مراجع قضایی انجام می‌شود.

افضلی تصریح کرد: برای جلوگیری از برداشت غیر مجاز خاک از اراضی ملی منطقه تیتون جبالبارز شمالی، روز گذشته به همت نیرو‌های یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان و با حکم دستگاه قضایی و همکاری کلانتری محمد آباد دو دستگاه خودروی باری متوقف و چهار نفر متخلف دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

او نظارت بیشتر برای برداشت‌های غیرمجاز و غیر قانونی خاک را یک ضرورت دانست و گفت: با نظارت بیشتر باید از برداشت‌های غیرمجاز جلوگیری کرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم قانون قاچاقچی اخبار حوادث ایران خاک سرقت کرمان شهرستان جیرفت عکس فیلم ساعت زن جوان دختر تلگرام قتل مرد یک زن تجاوز اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۹۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت توت فرنگی از مزارع مازندران (فیلم)




ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آغاز برداشت گل گاوزبان در اشکورات رودسر (فیلم) برداشت صد‌ها تن بادام زمینی توسط کشاورزان آمریکایی (فیلم) مراحل برداشت ده‌ها تن وانیل توسط کشاورزان ماداگاسکاری (فیلم)

دیگر خبرها

  • برداشت ۵۰ درصد گندم خوزستان/میزان خسارت بارندگی به اراضی اعلام می‌شود
  • شلیک موشک از جنوب لبنان به شمال اراضی اشغالی
  • تخریب سازه‌های بتونی غیر مجاز و آزاد سازی سواحل نور
  • تخریب سازه‌های بتونی غیر مجاز و آزاد سازی سواحل شهرستان نور
  • آزادسازی ۱۵ هزارمترمربع اراضی جنگلی در توسکستان/ ۳ اعیانی غیرمجاز تخریب شد
  • برداشت توت فرنگی از مزارع مازندران (فیلم)
  • تخریب ۱۲ ویلای غیرمجاز در چهارباغ البرز
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌ و بلوچستان
  • برداشت گیاهان دارویی از رویشگاه‌های هرمزگان
  • ۳۰ درصد اسناد تک برگی اراضی زراعی استان اردبیل صادر شد