Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@01:39:44 GMT

افتتاح نمایشگاه تجهیزات نظامی ارتش در استان فارس

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۹۴۱۰

افتتاح نمایشگاه تجهیزات نظامی ارتش در استان فارس

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: نمایشگاهی که در پایگاه هوایی شهید دوران با حضور یگان‌های مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان فارس تشکیل شده با محوریت نمایش توانمندی‌های ارتش در حوزه‌های مختلف است.

وی اضافه کرد: یگان‌هایی که در این نمایشگاه حضور دارند همگی در زمان دفاع مقدس نیز اقدام به خدمت رسانی به میهن کرده و در عملیات‌های مختلفی نیز حضور داشته‌اند این در حالی است که پس از جنگ نیز آمادگی خود را حفظ کرده تا بتوانند در عرصه‌های دیگری اقدام به خدمت رسانی به مردم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ارشد نظامی ارتش در فارس یادآور شد: در طول هفته دفاع مقدس نمایشگاه توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان فارس دایر شده که می‌توان به نمایشگاه تجهیزات نظامی در پایگاه هوایی شهید دوران نمایشگاه دائمی ارتش در باغ موزه دفاع مقدس و سایر نمایشگاه‌هایی که طول این هفته دایر گشته اشاره کرد.

گفتنی است در این نمایشگاه یگان‌های مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران با برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های خود در حوزه‌های مختلف میزان آمادگی خود را در راستای دفاع از کشور و خدمت رسانی به مردم در سایر حوزه‌ها به نمایش گذاشتند

کد خبر 5032153

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان دفاع مقدس اردبیل بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۹۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام ۲۰۲۴ 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این نمایشگاه بر روی ارائه به‌روزترین فناوری‌ها، پیشرفت‌ها و دستاورد‌های برجسته حوزه  سلامت متمرکز خواهد بود، به طوریکه متخصصان و فعالین حوزه سلامت و پزشکی از سراسر جهان ، برای تبلیغات و معرفی محصولات، تبادل تجربیات و بهره گیری از فرصت‌ها در سرمایه گذاری، تولید و گسترش کسب و کار در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.   غرفه داران و مخاطبین این نمایشگاه از حوزه‌های تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، تولید کنندگان دارویی، تجهیزات و خدمات زیبایی، تجهیزات تشخیص و درمان بیماری‌ها، تجهیزات آزمایشگاهی و تجهیزات توانبخشی هستند.   شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در این غرفه (پاویون) تا روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند در سامانه کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری به نشانی https://tesc.ir/service/۸/۱ ثبت‌نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۳۵۵۲۴۲۴۱۳ تماس بگیرند.   سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی پزشکی و داروسازی ویتنام ، از ۹ تا ۱۲ می (مطابق با ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در محل کاخ فرهنگی «ویت خو» در شهر «هانوی» پایتخت ویتنام برگزار خواهد شد.  

دیگر خبرها

  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • روسیه: اوکراین حدود هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی حمله کردند
  • برپایی پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پزشکی ویتنام ۲۰۲۴
  • راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی
  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین
  • فارس با ظرفیت های مختلف خود به اکسپو ۲۰۲۴ ایران می‌رود
  • آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام ۲۰۲۴ 
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران