Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان رئیس کل دادگستری گیلان گفت: سازمان بازرسی و دادستانی استان با بررسی جامع از عوامل بروز سیل اخیر در شهرستان تالش، مقصرین را شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در جریان بازدید از مناطق سیل زده شهرستان تالش، با اشاره به خسارات زیادی که با وقوع سیل در شهرستان تالش به روستاییان و بیت المال وارد شده است، تصریح کرد: باید میزان دقیق این خسارت ها مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان بازرسی و دادستانی استان با بررسی جامع از عوامل بروز سیل اخیر در شهرستان تالش، مقصرین را شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی کنند تا نسبت به جبران خسارت وارده به مردم پاسخگو باشند.

رئیس کل دادگستری گیلان، با تاکید بر لزوم شتاب هرچه بیشتر در رفع مشکلات اهالی و مردم منطقه، اظهار کرد: لازم است با بسیج امکانات و ماشین آلات سنگین عملیات بازسازی و کمک رسانی با سرعت بیشتری انجام شود.

این مقام ارشد قضایی در ادامه این بازدید با توجه به درخواست مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان دستور داد بر حسب ضرورت و با نظارت دادستانی، سنگ هایی که در معادن این منطقه وجود دارد برای استحکام بخشی و بازسازی پل ها مورد استفاده قرار گیرد.

وی همچنین از منازل آسیب دیده از سیل نیز بازدید کرد و گفت: لوازم کامل منزل برای یکی از اهالی که در سیل آسیب دیده است، توسط دادگستری کل استان تامین می شود.

حجت الاسلام خلیلی ابراز امیدواری کرد: مدیران و مسئولان اجرایی با تمام تلاش و توان خود در جهت رفع مشکلات ناشی از این سیل مخرب اقدام نموده و موجبات آرامش خاطر مردم را فراهم کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سیل شهرستان تالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۹۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل خسارت‌زای زنگ زرد گندم و سن غلات مزارع فارس مدیریت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، جاوید عباسی بیان کرد: با توجه به شرایط مساعد آب و هوایی، بارندگی و پیش بینی‌های قبلی مبنی بر شیوع بیماری‌های برگی خصوصاً زنگ زرد و افزایش تراکم آفت سن غلات، از ابتدای بهمن ماه سال گذشته عملیات پایش و مبارزه با عوامل خسارت‌ زا به صورت شبانه روزی توسط کارشناسان شبکه مراقبت در سطح مزارع گندم استان فارس انجام شده است.

مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی فارس گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سطحی بالغ بر ۴۰ هزار هکتار مبارزه کنترلی و پیشگیری بر علیه زنگ زرد و ۱۴۸ هزار هکتار مبارزه بر علیه آفت سن و ۲۶۱ هزار هکتار نیز مبارزه بر علیه علف‌های هرز در مزارع گندم این استان انجام شده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: عملیات پایش و مبارزه با عوامل خسارت‌زا در سطح مزارع گندم تا پایان خرداد ماه در فارس ادامه دارد.

عباسی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اقدامات به موقع تاکنون خساراتی ناشی از بیماری زنگ زرد در مناطق مستعد و شمالی استان فارس گزارش نشده است.

وی صدور اطلاعیه‌ها و ارائه دستورالعمل‌های فنی به کشاورزان، انجام مبارزه به موقع به صورت پیشگیری و کنترلی و همچنین همکاری کشاورزان خصوصاً در مناطق مستعد را از جمله اقدامات به موقع این سازمان برای کنترل بیماری زنگ زرد گندم و آفت سن غلات در فارس برشمرد.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس توصیه کرد: کشاورزان استان فارسی می‌توانند با نظر کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی و مدیران پهنه نسبت به سمپاشی مزارع خود بر علیه بیماری زنگ یا سن غلات اقدام کنند.

کد خبر 6087209

دیگر خبرها

  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • بروز کمترین آسیب باران در بافت تاریخی یزد با همکاری جامعه محلی
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • سازماندهی ۴۹۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی سامانه بارشی
  • عوامل خسارت‌زای زنگ زرد گندم و سن غلات مزارع فارس مدیریت می‌شوند
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان