Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@23:07:18 GMT

«گربه سیاه» بهرام رادان در راه لهستان

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۹۷۲۷

«گربه سیاه» بهرام رادان در راه لهستان

به گزارش سایت جشنواره فیلم ورشو، امسال چهار اثر ایرانی شامل سه فیلم و یک انیمیشن در این رویداد سینمایی با فیلم‌هایی از سراسر جهان به رقابت خواهند پرداخت.

در فهرستی که از سوی این جشنواره منتشر شده است، فیلم‌های «یلدا؛ شبی برای بخشش» و «گربه سیاه» در بخش فیلم‌های سینمایی و فیلم کوتاه «شاهد» و انیمیشن «نهنگ سفید» در بخش فیلم کوتاه، سی و ششمین دوره جشنواره فیلم ورشو، به نمایش درخواهند آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نهنگ سفید

انیمیشن «نهنگ سفید» به کارگردانی امیر مهران، در بخش رقابتی فیلم کوتاه این رویداد حضور خواهد داشت.

این انیمیشن هشت دقیقه‌ای درباره مردی است که با گذشت سال‌ها از جنگ، هنوز در فضای جنگ است و در جست‌وجوی اجساد دوستانش است که در یک حمله هوایی آن‌ها را از دست داده و هیچ وقت پیکر آن‌ها را پیدا نکرده است.

عوامل انیمیشن نهنگ سفید عبارتند از نویسنده و کارگردان: امیر مهران، طراحی شخصیت: ابوالفضل برومندی، طراحی فضا و پس‌زمینه: نعیم آزاد، متحرک‌سازی: جلال نعیمی، استوری بورد: عمار قنبرزاده، تهیه کننده: امیر مهران. مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

شاهد

فیلم کوتاه «شاهد» به کارگردانی و نویسندگی علی عسگری و فرنوش صمدی، در ۱۴ دقیقه ساخته شده و محصول مشترک ایران و فرانسه است و در بخش نمایش کوتاه ویژه جشنواره فیلم ورشو، به نمایش درمی‌آید. عسگری و صمدی هر دو عضو آکادمی اسکار هستند.

گربه سیاه

فیلم «گربه سیاه» به کارگردانی کریم امینی و تهیه‌کنندگی و بازی بهرام رادان، با دریافت پروانه نمایش ۱۲+، قرار بود اوایل تابستان امسال در ایران اکران شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا، اکران آن به تعویق افتاد.

ترلان پروانه، حسین پورکریمی، کیا رکنی، علیرضا استادی، آزاده سدیری، پیام احمدی‌نیا، بهاره کیان‌افشار، احسان کرمی، رضا یزدانی، علی اوجی و گروه سون بند، دیگر نقش‌آفرینان «گربه سیاه» هستند.

فیلم «گربه سیاه»، دومین فیلم ساخته کریم امینی به تهیه کنندگی بهرام رادان، مهر سال گذشته مقابل دوربین رفت. این فیلم، داستانی اجتماعی را روایت می‌کند و مخاطب آن عمدتاً جوانان به‌ ویژه جوانان دهه هشتاد هستند.

«گربه سیاه» در بخش مسابقه فیلم‌های اول و دوم این جشنواره به نمایش درخواهد آمد.

یلدا؛ شبی برای بخشش

«یلدا، شبی برای بخشش»، فیلمی به کارگردانی و نویسندگی مسعود بخشی و تهیه‌کنندگی علی مصفا، محصول سال ۱۳۹۷ است.

داستان فیلم در مورد مریم کمیجانی، زن جوانی است که به دلیل قتل شوهرش به مرگ محکوم شده است. او در شب یلدا به استودیوی یک برنامه زنده تلویزیونی آورده شده تا توسط تنها فرزند مقتول یعنی مونا ضیا بخشیده شود اما مجموعه اتفاقات در صحنه و پشت صحنه این برنامه، هر دو زن جوان را در چالشی جدی برای تصمیم‌گیری قرار می‌دهد.

صدف عسکری، بهناز جعفری، فرشته صدرعرفایی، بابک کریمی، فقیهه سلطانی، بهرام افشاری، فروغ قجابگلی، آرمان درویش، فرشته حسینی و زکیه بهبهانی در این فیلم بلند نقش‌آفرینی کرده‌اند.

این فیلم در بخش اکتشافات جشنواره فیلم ورشو، دیده خواهد شد.

فیلم «یلدا»، سال گذشته برنده جایزه بزرگ هیئت داوران جشنواره ساندنس شد.

سی و ششمین جشنواره فیلم ورشو، ۱۸ تا ۲۷ مهر در ورشو، پایتخت لهستان برگزار می‌شود.

۵۷۵۷

کد خبر 1436080

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لهستان علی مصفا بهرام رادان جشنواره های سینمایی جشنواره فیلم ورشو فیلم کوتاه گربه سیاه نهنگ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۹۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ویژه اوسمار برای انتقام از گربه سیاه پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید روز جمعه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف هم بروند.

پرسپولیس و آلومینیوم تاکنون یک بار در ادوار جام حذفی به مصاف هم رفتند که در تاریخ ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۱ آلومینیوم توانست با شکست پرسپولیس در ورزشگاه آزادی پا به دیدار پایانی بگذارد.

«اوسمار ویرا» سرمربی برزیلی تیم پرسپولیس که از نیم فصل دوم به عنوان سرمربی کار خود را در این تیم آغاز کرد در اولین بازی خود، رو در روی آلومینیوم در اراک قرار گرفت که این بازی با شکست یک بر صفر سرخ‌ها همراه بود تا تنها شکست «اوسمار» با پرسپولیس تا به اینجای مسابقات برابر گربه سیاه چند فصل اخیر سرخ‌ها رقم بخورد.

اوسمار و شاگردانش برای دومین بار در این فصل به استان مرکزی سفر خواهند کرد و مرد برزیلی پرسپولیس این فرصت را دارد تا با پیروزی برابر آلومینیوم نه تنها انتقام شکست در لیگ برتر را بگیرد بلکه انتقام حذف سرخ‌ها از جام حذفی در سال ۱۴۰۱ را هم از سیدمجتبی حسینی و شاگردانش بگیرد.

پرسپولیس برای این بازی دانیال اسماعیلی فر را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارد و به احتمال زیاد «وحدت هنانوف» در این پست برای سرخ‌ها به کار گرفته می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پرسپولیس حذف شد؛ ۴ چنگ گربه‌سیاه برصورت سرخ! / آلومینیوم نترسید و صعود کرد
  • شوک دوباره گربه‌سیاه به پرسپولیس!
  • عکس‌| حمایت مردان آهنین از گربه‌سیاه پرسپولیس!
  • همه چیز درباره انسی ۲۰۲۴/ تری گیلیام جایزه افتخاری می‌گیرد
  • فرصت ویژه اوسمار برای انتقام از گربه سیاه پرسپولیس
  • پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه!
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • صدور فرمان جنگ از ورشو!
  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان