Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد باقر نوبخت از تلاش ویژه دولت برای روز ملی مقاومت گیلانغرب خبر داد و گفت: برای ثبت ملی روز مقاومت گیلانغرب تلاش و پیگیری ویژه انجام خواهیم داد و همه ملت ایران باید قدردان مردم گیلانغرب «دومین شهر مقاوم کشور» باشیم.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در ادامه سفر یک روز خود در استان کرمانشاه برای مراسم کلنگ زنی تامین ۲ هزار خانه مسکونی اقشار محروم در روستای «گور سفید» شهرستان گیلانغرب حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نوبخت در دیدار با بخشی مردم منطقه، اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس و در آستانه روز گیلانغرب توفیقی حاصل شد که در پاسخ به احسان مردم غیور، مقاوم، متدین، مومن و انقلابی گیلانغرب، کلنگ‌زنی تأمین ۲ هزار واحد مسکونی محرومین را در روستای گورسفید داشته باشیم و‌از مرکز فرهنگی بازدید کنیم و به مقام والای شهدای گرانقدر ادای احترام نماییم.

وی افزود: یادمان شهدا می‌تواند آیندگان و نسل‌های جدید را با رشادت‌ها، جانفشانی‌ها و فرهنگ ایثار و شهادت آشنا نماید که همگان بدانند برای حفظ وجب به وجب خاک این سرزمین رزمندگان چگونه از جان خود گذشتند.

برای ثبت ملی روز مقاومت گیلانغرب تلاش و پیگیری ویژه انجام خواهیم داد و همه ملت ایران باید قدردان مردم گیلانغرب «دومین شهر مقاوم کشور» باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمدباقر نوبخت سازمان برنامه و بودجه هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۹۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض به شهردار استانبول در مترو برای تروریستی خواندن حماس

شماری از فعالان مدنی و مردم ترکیه اعتراض خود به اظهارات شهردار استانبول علیه مقاومت حماس را در متروی این شهر با انتشار پوستر و پرچم به نمایش گذاشتند.

به گزارش مشرق، واکنش‌ها در ترکیه به اظهارات هفته پیش شهردار استانبول اکرم امام‌اوغلو علیه جنبش مقاومت حماس ادامه دارد.

در همین راستا، از دیروز شماری از مردم ترکیه و فعالان مدنی، با انتشار و نصب پوسترها و پرچم‌های ترکیه و فلسطین در متروی استانبول اعتراض خود به اظهارات شهردار را نشان دادند.

روی این پوسترها عباراتی در حمایت از مقاومت فلسطین و حماس و رد اظهارات شهردار استانبول درج شده است.

امام‌اوغلو وابسته به حزب اصلی اپوزیسیون جمهوری‌خواه خلق (CHP)، هفته پیش به شبکه خبری سی‌ان‌ان گفته بود که «حماس حمله‌ای را در اسرائیل انجام داد که ما عمیقاً از آن متأسفیم. هر ساختار سازمان‌یافته‌ای که دست به اقدامات تروریستی بزند و مردم را به طور دسته‌جمعی بکشد، از نظر ما یک سازمان تروریستی محسوب می‌شود».

هرچند که هنوز رئیس‌جمهور ترکیه رجب طیب اردوغان به این اظهارات شهردار استانبول واکنش نشان نداده، اما حزب حاکم ترکیه عدالت و توسعه و متحد ملی‌گرای آن به این اظهارات واکنش نشان دادند و آن را به شدت محکوم کردند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • صنایع نفت و گاز را پای کار حوزه فرهنگ می‌آوریم
  • کرمان، زیرسایه خورشید/ اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در پایتخت مقاومت اسلامی
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی عراق علیه رژیم صهیونیستی
  • اعتراض به شهردار استانبول در مترو برای تروریستی خواندن حماس
  • همایش مادران مقاومت در شهرستان ساوه
  • اثرات مقاومت در آن سوی آتلانتیک
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • انتصابات جدید در حزب اعتدال و توسعه با امضای نوبخت+ جزئیات
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است