Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،دربسته امروز اخبار انتظامی ۳سوم مهر ۹۹می خوانیم:

انهدام باند سرقت محموله‌های سنگ معدنی در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: اعضای باندی که محموله‌های سنگ منگنز بارگیری شده از شهرستان"استهبان"استان فارس را با برداشت درصدی از آن، به صورت ناخالص به یکی از کارخانجات فروآلیاژ استان کرمان می‌فروختند، دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار عبدالرضا ناظری گفت: در پی وصول یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب کرمان مبنی بر سرقت و فروش غیرمجاز محموله‌های سنگ معدنی منگنز وارد شده از استان فارس، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

اوافزود: در این رابطه با انجام تحقیقاتی مشخص شد، افرادی در دفعات متعدد پس از بارگیری محموله‌های سنگ معدنی منگنز از شهرستان"استهبان"استان فارس، مقداری از آن‌ها را در یکی از نقاط شهرستان فساء تخلیه و مقدار کسر شده این محموله‌ها را بصورت مخلوط با برخی نخاله‌های معدنی به یکی از کارخانه‌های فروآلیاژ شهر کرمان تحویل می‌دادند که متهمان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

انتشار خبر بخشش ۵۰ درصدی جریمه خودرو‌ها مورد تایید پلیس نیست

پیرو انتشار خبری در فضای مجازی تحت عنوان " بخشش ۵۰ درصدی جریمه خودرو‌ها به مناسبت هفته ناجا" به اطلاع می‌رساند:این خبر مورد تایید پلیس نیست.

هفته ناجا برابر تقویم، هرساله از ۱۳ مهر آغاز می‌شود، اما ویژه برنامه‌های این مناسبت به دلیل تقارن با اربعین حسینی به اواخر مهرماه موکول شده است و در بازه زمانی ۲۷ مهر تا ۲ آبان برگزار می‌شود.

ضمنا تاکنون هیچ برنامه‌ای برای بخشش جریمه خودرو‌ها ابلاغ نشده است و انتشار چنین خبر‌های در فضای مجازی مورد تایید پلیس نیست.

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان

سرقت یک میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر گازوئیل از خط لوله انتقال سوخت

فرمانده انتظامی استان از کشف یک میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر گازوئیل سرقتی از خط لوله انتقال سوخت  رفسنجان به کرمان در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

سردار ناظری گفت: در پی کشف ۲۰ هزار لیتر گازوئیل از خودرویی که از خط لوله انتقال سوخت"رفسنجان-کرمان"برداشت می‌کرد با استفاده از اطلاعات و سرنخ‌هایی که از خودروی توقیفی به دست آمد، ۲ نفر از همدستان متهم شناسایی و در دو عملیات پلیسی در شهر کرمان دستگیر و متهم اصلی نیز در یکی از استان‌های جنوبی کشور شناسایی و دستگیر شد.

او بیان داشت: متهمان با تعبیه ۳ شیر تخلیه بر روی خط لوله انتقال سوخت در زمان‌های خلوت نسبت به بارگیری سوخت در خودرو‌های حمل سوخت و انتقال آن‌ها تحت پوشش مصالح ساختمانی اقدام می‌کردند که بنا به اعلام شرکت خطوط لوله نفت و مخابرات ایران، یک میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر گازوئیل به ارزش ۱۰۸ میلیارد ریال از خط لوله برداشت شده است.

نیمی از تصادفات جاده‌ای بر اثر واژگونی است

رئیس پلیس راه شمال استان با اشاره به اینکه ۵۱ درصد سوانح رانندگی در شهریور ماه از نوع واژگونی وسایل نقلیه بوده، گفت: این حوادث جاده‌ای در جاده‌های شمال استان ناشی از خستگی، خواب آلودگی و توجه نکردن راننده به جلو در حین رانندگی رخ داده است.

سرهنگ علی رضایی در تشریح حوادث رانندگی شهریور بیان کرد: در این بازده ۳۱ روزه، ۲۹۸ تصادف شامل ۲۸ فقره فوتی و ۲۷۰ فقره جرحی در جاده‌های شمال استان کرمان به وقوع پیوسته است.

او گفت: بر اثر وقوع این تصادفات، ۵۳ نفر جان خود را از دست داده و ۳۹۰ نفر نیز مجروح شده که با همکاری تیم‌های امداد و نجات جاده‌ای به صورت سر پایی درمان و یا به مراکز درمانی منتقل شده و تحت درمان قرارگرفته اند.

رضایی تصریح کرد: از مجموع تصادفات، ۵۱ درصد بر اثر واژگونی به وقوع پیوسته اند که خستگی و خواب آلودگی راننده و همچنین توجه نکردن و دقت نکردن راننده به جلو در حین رانندگی سبب بروز این بخش از تصادفات شد که با دقت بیشتر راننده در حین رانندگی و توقف و استراحت به موقع در هنگام خستگی ناشی از رانندگی، می‌توانست در حفظ جان خود و سرنشینان نقش داشته باشد.

دستگیری سارق خودرو با استفاده از پایش تصویری در جیرفت

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از کشف یک دستگاه خودرو نیسان پیکاپ سرقتی از کرمان و دستگیری یک نفر سارق به همت ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

اوافزود: در پی اعلام سرقت یک خودروی نیسان پیکاپ از شهر کرمان و ابلاغ به شهرستان‌های همجوار، با رصد و پایش تصویری دوربین‌های مداربسته مانیتورینگ استان مسیر تردد خودرو در محور جیرفت- کهنوج اعلام و بلافاصله ماموران با حضور در این محور خودروی سرقتی را قبل از این که راننده فرصت فرار پیدا کند متوقف و سارق آن را دستگیر کردند.

سرهنگ محمدرضایی سامانه پایش تصویری و نصب دوربین‌های مداربسته را ابزاری موثر در اقدامات پیشگیرانه پلیس دانست و افزود: نصب و راه اندازی سامانه پایش تصویری و دوربین‌های مداربسته در سطح معابر، منازل، میادین شهر و جاده‌ها نقش و سهم بالایی در پیشگیری و کنترل جرائم ایفا خواهد کرد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث رانندگی خط لوله انتقال سوخت هزار لیتر گازوئیل محموله های سنگ پایش تصویری استان کرمان خط لوله محموله ها خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سرهنگ آقا محمدی - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان بیله سوار موضوع در دستور کار پلیس اگاهی شهرستان قرار گرفت .
وی افزود: ماموران پلیس اگاهی با بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی رد پای 5 سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار بیان کرد: سارقان در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب 9فقره سرقت احشام اعتراف کردند و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب کشف شد
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت+عکس
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت
  • کشف بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت!
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان