Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رویترز، آرژانتین در اواسط مارس قرنطینه سختگیرانه‌ای را اعمال کرد و در نتیجه آن اقتصاد شکننده این کشور که از سال ۲۰۱۸ در رکود بود، با ضربه سختی روبرو شد و بسیاری از کسب و کارها را برای ادامه حیات در تقلا رها کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  ایبنا، آرژانتین هم اکنون بیش از ۶۵۰ هزار مورد ابتلا به کرونا را گزارش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نرخ بیکاری در آرژانتین در سه ماهه نخست سال جاری ۱۰.۴ درصد بود.

مرکز آمار آرژانتین (INDEC) در گزارشی نوشت: ارقام مرتبط با بیکاری به طور گسترده انعکاس دهنده تاثیر پاندمی کووید-۱۹ و محدودیت‌های اعمال شده روی برخی از فعالیت‌ها و تحرکات خاص، بر پویایی بازار کار است.

این مرکز اعلام کرد که پاندمی کرونا بیشترین آسیب را به بخش‌های ساخت و ساز، هتل‌ها و رستوران‌ها و خدمات داخلی وارد کرده است.

آرژانتین که تولیدکننده غلات آمریکای جنوبی محسوب می‌شود و به تازگی از ناکامی در بازپرداخت بدهی خارجی خود رهایی یافته است، به منظور احیای اقتصاد خود و بازگرداندن شهروندان به کار به منظور تعدیل نرخ فزآینده فقر و پر کردن بودجه تحلیل رفته دولت، به شدت محتاج کمک و حمایت بین‌المللی است.

پربیننده ترین سورپرایز اکتبر ترامپ زودتر از موعد اتفاق افتاد برنامه چین برای تسلط بر کشورهای خاورمیانه‌ای اطراف ایران/ تاثیر توافق ایران و چین بر جایگاه آمریکا در خاورمیانه ملت ایران شایسته تحریم نیست/ آمریکا نه می‌تواند مذاکره را بر ما تحمیل کند و نه جنگ را همنوایی دوباره اروپا با آمریکا علیه ایران چین و آلمان، شرکای سابق، رقبای امروز/ آلمان بازار چین برای صادرات ماشین‌آلات را از دست می‌دهد؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قرنطینه کووید ۱۹ پاندمی کرونا آرژانتین اقتصاد بیکاری نرخ بیکاری ویروس کرونا کرونا کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست آرژانتین از پاکستان: وزیر کشور ایران را بازداشت کنید!

وزارت امور خارجه آرژانتین در اقدامی خصمانه و بی‌اساس روز سه شنبه اعلام کرد که از پاکستان و سریلانکا خواسته است تا وزیر کشور ایران (احمد وحیدی) را به دلیل ادعای واهی بمب گذاری در سال ۱۹۹۴ در مرکز جامعه یهودیان در بوینس آیرس، بازداشت کنند!

به گزارش ایرنا، این در حالی است که احمد وحیدی وزیر امور کشور ایران در قالب هیاتی از تهران به ریاست ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران در سفر به پاکستان حضور داشت و امروز نیز در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت حاضر شد و به سوالات آنان پاسخ داد.

این اولین باری که نیست که آرژانتین با طرح ادعا‌های بی‌اساس علیه مسئولان کشورمان تلاش می‌کند به دیگر کشور‌های میزبان مسئولان ایرانی فشار بیاورد.

در ۱۲ آوریل، دادگاهی در آرژانتین در اقدامی خصمانه ایران را مقصر بمب گذاری سال ۱۹۹۴ دانست و از آن زمان تاکنون مسئولان کشورمان هرگونه دست داشتن در این حمله را رد کرده است.

دیگر خبرها

  • بلینکن: چین می‌تواند نقش میانجی‌گر را در خاورمیانه ایفا کند
  • بالاترین نرخ بیکاری در آلمان از سال ۲۰۱۵
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • انتصاب فرستاده جدید آمریکا در خاورمیانه؛ نمایش جدید بایدن در غزه
  • این ۱۴ نفر بالاترین ثروت در جهان را دارند
  • تحولات غزه؛ محور گفت‌وگوی دیپلمات‌های روسیه و چین
  • درخواست آرژانتین از پاکستان: وزیر کشور ایران را بازداشت کنید!
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب سرنوشت‌ساز والیبال ایران
  • چرا ایران بزرگ و قدرتمند نمی‌خواهد وارد جنگ با اسرائیل شود؟
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت