Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال سپاهان در آخرین دیدارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در گروه D رقابت‌ها از ساعت 18:30 امروز (پنجشنبه) در استادیوم جاسم بن حمد شهر دوحه به مصاف السد قطر رفت و با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید.

گل‌های این دیدار را رضا میرزایی در دقیقه 14 و سجاد شهباززاده در دقیقه 53 برای سپاهان به ثمر رساندند و تنها گل تیم السد نیز توسط هاشم علی در دقیقه 82 وارد دروازه پیام نیازمند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسام کمال از تیم السد تنها بازیکنی بود که از داور در این  مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

سپاهان با این پیروزی، شکست 3 بر صفر در دور رفت را جبران کرد، هرچند این دیدار تشریفاتی بود و تغییری در سرنوشت سپاهان ایجاد نکرد. السد نیز که از قبل صعودش به مرحله یک هشتم نهایی قطعی شده بود، به بازیکنان اصلی خود استراحت داده بود تا آنها را برای بازی‌های آینده آماده‌تر در اختیار داشته باشد.

سپاهان با پیروزی در این دیدار هفت امتیازی شد و با ایستادن در رتبه سوم جدول گروه D لیگ قهرمانان آسیا به کار خود پایان داد. السد نیز با 9 امتیاز به‌عنوان تیم دوم گروه صعود خود را قطعی کرده بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم

تیم فوتبال سپاهان در دیدار با استقلال ملاثانی پیروز شد و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان به استقلال ملاثانی در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه فولادآرنا مقابل هم صف‌آرایی کردند که در نهایت با پیروزی دو بر یک سپاهان به پایان رسید.

کاوه رضایی در دقیقه ۴۰ و رامین رضائیان از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۱۱۷ گل‌های سپاهان را به ثمر رساندند.

میلاد پاک‌پرور در دقیقه ۲+۹۰ تک گل ملاثانی را به ثمر رساند.

خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی کد خبر 748197

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • سپاهان نمی‌تواند استقلال ملاثانی را دست‌کم بگیرد!
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود