Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس یک واحد مسکن مددجویی افتتاح و مسابقه دوچرخه سواری مزار تا مزار در آستارا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، در چهارمین روز از هفته گرامیداشت دفاع مقدس و با حضور جمعی از مسئولان محلی امروز(پنجشنبه، ۳ مهر) یک واحد مسکن در روستای کوته کومه بخش لوندویل این شهرستان افتتاح و تحویل مددجوی بهزیستی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«بهزاد قنبری» در آیین افتتاح این واحد مسکونی اظهارکرد: این واحد مسکونی که تحویل مددجو شد برای ساخت آن ۸۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه این واحد مسکونی در متراژ ۵۰ متر مربع احداث شده است، افزود: این واحد مسکونی با کمک خیرین و تسهیلات بانکی ساخته شده است.

 

وی تصریح کرد: ۴۰ میلیون تومان از هزینه احداث واحد مسکن مددجویی را خیرین تامین کرده و مابقی نیز تسهیلات بانکی بوده است.

 

قنبری از ساخت ۹ واحد مسکن مددجویی در روستاهای محروم شهرستان آستارا تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: هزینه ساخت هر واحد مسکونی به مساحت ۵۰ متر مربع حدود ۱۰۰ میلیون تومان است و در این راستا ۴۰ میلیون تومان تسهیلات برای هر واحد اختصاص می یابد.

 

*برگزاری مسابقه دوچرخه سواری مزار تا مزار در آستارا

همچنین امروز در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس یک دوره مسابقه دوچرخه سواری با شعار از مزار تا مزار در آستارا برگزار  شد.

 

در این مسابقه دوچرخه سواری، دوچرخه سواران مسیر مزار شهدای والامقام تا مزار شهدای گمنام را رکاب زدند و در پایان به ۱۰ نفر برتر جوایز نفیسی اهداء شد.

 

مسابقه دوچرخه سواری به همت حوزه مقاومت بسیج نقیب زاده شهری و با همکاری اداره ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه آستارا برگزار شد.

 

*مزار های شهدا والامقام آستارا غبارروبی شد

غبارروبی مزار شهدای امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع)، مزار شهدای آستارا، لوندویل و روستای باغچه سرا از دیگر برنامه های چهارمین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بندر مرزی آستارا بود.

 

حاضرین با حضور در مزارهای شهدا ضمن غبارروبی و قرائت فاتحه با آرمان های امام خمینی(ره) و شهدا تجدید میثاق و بر ادامه راه شهدا تاکید کردند.

 

قرائت زیارت عاشورا از دیگر برنامه های، مراسم غبارروبی مزارهای شهدا شهرستان آستارا بود.

 

گفتنی است، یادوراه شهدای آبروی محله(شهید مجتبی فیض اللهیان) پایان بخش برنامه های چهارمین روز از هفته دفاع مقدس در بندر آستارا است.

 

در این یادواره که در روستای خلج محله بخش لوندویل روبروی منزل شهید فیض اللهیان برگزار می شود، امید چالاک قاری ممتاز کشوری به قرائت آیات کلام الله مجید می پردازد و حجت الاسلام مجتبی نورزاد امام جمعه تالش سخنران و عبدالله داداشی اردبیلی مداح این مراسم معنوی است.

 

 

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسابقه دوچرخه سواری افتتاح مسکن مددجویی غبارروبی مزار شهدا بندر آستارا یادواره شهدا دفاع مقدس مسابقه دوچرخه سواری چهارمین روز از هفته واحد مسکونی هفته دفاع مقدس میلیون تومان مزار شهدای واحد مسکن تا مزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت

 بذرپاش روز جمعه در مراسم افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی، اظهار کرد: رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم که اگر شبکه بانکی کمک کند، سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد.

وی افزود: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت‌ ملی مسکن، نتیجه زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تامین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز همچنین عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد نهصت ملی مسکن در شهرهای سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریعتر تقدیم متقاضیان شود.

بذرپاش با بیان اینکه عزم دولت در حل مشکل مسکن جدی است و یکی از کارهای اصلی دولت تامین مسکن برای مردم است، اعلام کرد: آمارهای مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته خبر می‌دهد.

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در راستای یک سفر کاری با استقبال استاندار آذربایجان شرقی و مدیران کل دستگاه‌های مرتبط وارد تبریز شد.

وی ابتدا از قطعه ششم آزادراه تبریز ارومیه بازدید و سپس در مراسم افتتاح طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند شرکت کرد.

وزیر راه شهرسازی و معاونان وی امروز همچنین در جلسه شورای کاهش تصادفات رانندگی و شورای مسکن استان شرکت می‌کنند و پس از آن از ترمینال در دست ساخت شماره ۲ فرودگاه تبریز بازدید خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • افتتاح نخستین مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند
  • رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد