Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی رومانیایی الهلال با اعتراض شدید به حکم AFC اعلام کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا به دنبال این است تا تیم دیگری را قهرمان این رقابتها کند.

به گزارش "ورزش سه"، حذف الهلال از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، با بازتاب های زیادی همراه بود. مسئولین این تیم به درخواست تجدید نظر و فرجام خواهی در خصوص این رأی امید زیادی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رازان لوچسکو سرمربی رومانیایی الهلال گفت که حذف تیمش از لیگ قهرمانان آسیا یکی از شدیدترین بی عدالتی هایی است که در فوتبال شاهد آن بوده است و تأکید کرد که آنچه اتفاق افتاده ممکن است توسط مقامات عالی رتبه آسیا تصمیم گیری شده باشد.

 

لوچسکو در اظهاراتی به شبکه پرو اسپورت رومانی گفت: آنچه اتفاق افتاد یکی از بزرگترین بی عدالتی ها در تاریخ فوتبال بود. ما خود را فدا کردیم و به مسابقات احترام گذاشتیم و با بیش از 50 نفر آلوده به ویروس کرونا در این مسابقات حاضر شدیم.

 

وی افزود: من نمی دانم که چرا مسابقات غرب آسیا در این زمان برگزار شده است، در حالی که تیم های شرق آسیا هنوز بازی نکرده اند. گزینه های زیادی وجود داشت و می شد مسابقات را به تعویق انداخت.
وی ادامه داد: ما بدون توجه به نتیجه دیدار پایانی، به دور بعد صعود کرده بودیم. چرا ما را از حضور در ادامه مسابقات محروم می کنند؟ این یک تصمیم ناعادلانه است. آنها وقت زیادی برای برنامه ریزی مجدد مسابقات داشتند، من هنوز نمی دانم که فرجام خواهی و تجدیدنظر در خصوص این رأی صورت می گیرد یا خیر.

لوچسکو در پایان گفت: هر آنچه اتفاق افتاد باعث می شود من باور کنم که خیلی دوست داشتند تا الهلال از این رقابت ها حذف شود تا تیم دیگری بتواند به راحتی قهرمان آسیا شود.

الهلال عربستان عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الهلال عربستان عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| مرد سال آسیا در خانه کعبه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سالم الدوساری، ستاره تیم الهلال و بازیکن تیم ملی عربستان به تازگی تصویری از خود در حال زیارت خانه کعبه در مکه منتشر کرده است که در ادامه میبینید.

الدوساری پس از درخشش در لباس الهلال و تیم ملی عربستان جایزه بهترین بازیکن سال آسیا را کسب کرد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902582

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد
  • مقام فرانسوی انفعال دولت را در برابر نسل کشی در غزه محکوم کرد
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • نادال: همه چیز از نو شروع می‌شود
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • مرد سال آسیا در خانه کعبه + عکس
  • عکس| مرد سال آسیا در خانه کعبه