Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@15:35:22 GMT

می خواهم به یونایتد برای کسب جام ها کمک کنم

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۰۳۰۴

می خواهم به یونایتد برای کسب جام ها کمک کنم

دانی فن دبیک، ستاره هلندی منچستر یونایتد معتقد است که انتقال به این تیم از آژاکس گام بسیار خوبی برای او بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، آخرین قهرمانی مهم منچستر یونایتد به زمان سرمربیگری ژوزه مورینیو در این تیم برمی‌گردد که آنها موفق شدند در فصل 17-2016 جام قهرمانی مسابقات را بالای سر ببرند. با این حال از آن زمان تا به حال شیاطین سرخ همچنان به دنبال بازگشت به روزهای خوب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اگرچه منچستریونایتد بعد از روی کار آمدن اوله گنار سولسشر با پیشرفت نسبی روبرو شد اما هنوز هم روند این تیم بسیار پرنوسان به نظر می رسد. با این وجود خرید جدید شیاطین سرخ یعنی دانی فن دبیک جاه طلبی زیادی برای موفقیت در این تیم دارد. ستاره هلندی در این باره گفت: " من همواره به خودم اعتماد دارم. مطمئنا شما می توانید دائما پیشرفت کنید تا بهتر شوید و من سخت برای این اتفاق تلاش می کنم. اکنون نیز همین روند را ادامه خواهم داد.

 

 

 



من گام خوبی از آژاکس به یونایتد برداشته ام و اکنون بیشتر و بیشتر می خواهم و قصد دارم به باشگاه کمک کنم تا جام های زیادی کسب کند. ما برای همه چیز خواهیم جنگید. "



فن دبیک درباره درس‌هایی که در زمان حضور در آژاکس آموخت نیز گفت: " چیز های زیادی در رابطه با بازی موقعیتی و مسائل فنی آموختم. در تیم جوانان آژاکس شما مربیان بسیار خوب و بازیکنان بسیار عالی دارید و این چیزی است که آژاکس را بزرگ کرده است.

 

 

 



بسیاری از بازیکنان جوان شانس حضور در تیم اصلی را پیدا می‌کنند و بعد به باشگاه های بزرگ می روند، این همان کاری است که آژاکس انجام می دهد. این نیز همان چیزی است که من یاد گرفتم. من در مورد مهارت های فوتبال با توپ چیزهای زیادی آموختم. شما در تیم جوانان همه چیز داشتید، همه امکانات برای پیشرفت بسیار زیاد و همین خیلی به من کمک کرد."

منچستر یونایتد آژاکس دنی فن دبیک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد آژاکس فن دبیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم

به گزارش قدس آنلاین، مائوریسیو موتا پائز پس از ورود به تهران گفت: من آگاه هستم به این موضوع که والیبال چقدر در ایران از اهمیت برخوردار است. یادم می‌آید که از سال ۲۰۱۴ تا الان رشد یافته است و ایرانی‌ها والیبال را دوست دارند.

وی با بیان این‌که می‌توانم به خوبی این موضوع را احساس کنم، تصریح کرد: امیدوارم در ایران با هم کار خوبی انجام دهیم. برای همکاری با فدراسیون و بازیکنان بسیار هیجان زده هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من با شما صادق هستم، می‌دانم که همه هواداران اینجا واقعاً والیبال را دوست دارند، برای آنها عملکرد تیم بسیار مهم است، اینکه تیم چه کاری انجام می‌دهد، چه کسی مربی است، چه بازیکنانی حضور دارند، اما من واقعاً روی کار متمرکز هستم.

وی تاکید کرد: همگی یک هدف بزرگ داریم و واقعا باید روی آن تمرکز کنیم که آن هدف هم راه‌یابی به المپیک پاریس است و تابستان امسال به آن نیاز داریم. نمی‌توانیم این فرصت را از دست بدهیم و باید متمرکز پیش رویم چون در صورت کسب این نتیجه مردم با ما خوشحال خواهند شد و امیدوارم که چنین باشد.

پائز خطاب به مردم ایران گفت: من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم تابستان خوبی را بسازیم و در پاریس ۲۰۲۴ باشیم. این هدف ماست و از حمایت شما متشکرم که در این چالش طولانی با تیم ملی همراه هستید.

دیگر خبرها

  • ابراز علاقه آژاکس به فرانچسکو فاریولی، سرمربی نیس
  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا
  • آرنه اسلوت: لیورپول فرصتی است که نمی‌خواهم از دست بدهم؛ می دانم فاینورد موافقت می‌کند
  • تلاش مجدد آژاکس برای همکاری با گراهام پاتر
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • کونسیسائو تا 2029 در پورتو (عکس)
  • ببینید | درخواست انسیه خزعلی از زنان فلسطینی: می‌خواهم همچنان مقاوم باشند