Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته دفاع مقدس زمان مناسبی است تا با خواندن کتاب‌های قهرمانان این سرزمین، تجدید پیمانی با آرمان‌های امام و شهدا داشته باشیم.

«چه کسی مرا هل داد؟» کتابی است که به کوشش مجموعه فرهنگی «محبان الزهرا(س)» و به قلم هاجرصفاییه است که به توصیف زندگی شهید عبدالعلی ولایی، از شهدای اصفهانی دفاع مقدس، می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهیدی که به خواهرش کتاب می‌داد که بخواند و سپس باید نتیجه‌گیری می‌کرد تا عبدالعلی برایش جایزه بگیرد و این کار را برای کتابخوان شدن خواهرش انجام می‌داد؛ حتی اگر پول تو جیبی‌اش تمام می‌شد.

عبدالعلی ولایی سرانجام درحالیکه در گردان یا زهرا (س) لشکر امام حسین‌(ع) به عنوان یک رزمنده خدمت می‌کرد، در عملیات والفجر ‌8 در ساحل اروند در 23 بهمن 1364 شمسی به شهادت رسید و پیکر پاکش را به اصفهان منتقل کردند و در گلستان شهدای اصفهان،  به خاک سپردند.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

پاچه‌هایش را تا نزدیک زانو زده بود بالا. آستین هایش هم بالا بود و دست‌هایش خیس، چند روزی بود که خبری از عبدالعلی نداشتم؛ مسجد هم نیامده بود، تماس گرفتم محل کارش آن جا هم نبود؛ فقط گفتند چند روزی مرخصی گرفته است.

عصر رفتم در خانه‌شان، خودش در را باز کرد؛ سر و وضعش را که دیدم گفت: مادرم مریضه، فرش‌های خانه هم کثیف بود چند روزی مرخصی گرفتم تا فروش‌های خانه رو بشورم و به اوضاع خانه برسم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۶/ج۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: معرفی کتاب کتاب خوب محبان الزهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ حضور سردار فدوی در خانه شهید الداغی

سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خانواده شهید الداغی در منزل شهید به مناسبت اولین سالگرد شهید غیرت حضور پیدا کرد.

دیگر خبرها

  • توصیفات مجمع روحانیون مبارز از عروس ارشد امام (ره) /تسلیت به سیدحسین خمینی و خواهرش
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد
  • نشستی دربارۀ ابن‌سینا و مکتب فلسفی اصفهان
  • نمایشگاه کتاب و ظرفیت «گردشگری ادبی»
  • نمایشگاه کتاب تهران «گردشگری ادبی» را ترویج می‌کند/ تهران می‌تواند «شهر خلاق ادبی» شود
  • (ویدیو) لحظه تخریب یک خانه بر اثر بارندگی شدید در اصفهان
  • ببینید | لحظه تخریب یک خانه بر اثر بارندگی شدید در اصفهان
  • عکس/ حضور سردار فدوی در خانه شهید الداغی
  • کتاب «اُمّ علاء» نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود