Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@12:07:01 GMT

جهش تولید به یک امتیاز اجتماعی تبدیل شود

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۰۶۷۸

جهش تولید به یک امتیاز اجتماعی تبدیل شود

آیت الله نورمفیدی با تأکید بر اینکه رونق و جهش تولید باید به یک امتیاز اجتماعی تبدیل شود، گفت: در این صورت تقاضا برای مهارت آموزی در دانشگاه علمی کاربردی و فنی و حرفه ای افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» شامگاه امروز در دیدار با رئیس آموزش فنی و حرفه ای کشور اظهار کرد: متأسفانه در کشورمان مدرک گرایی، تحصیل در دانشگاه و انباشت محفوظات در فضای ذهن به یک امتیاز تبدیل شده است اما در میدان کار و عمل کمیت فارغ التحصیلان دانشگاهی می لنگد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 نماینده ولی فقیه در گلستان ادامه داد: باید شرایطی در جامعه در نظر گرفته شود تا تولید یک امتیاز محسوب شود اما متأسفانه چرخش پول هر بار در بخش های مختلف اعم از سکه، مسکن، ارز و غیره است.

 

وی تصریح کرد: وقتی تولید رونق نداشته باشد کار هم رونق پیدا نمی کند، اگر کشاورزی در استان گلستان یک امتیاز اقتصادی، اجتماعی و درآمدزا باشد سرمایه گذاران به دنبال ارتقای سطح تولید بخش کشاورزی می روند.

 

آیت الله نورمفیدی اضافه کرد: در صورت تحقق این مهم مجموعه فنی و حرفه ای هم می تواند در این عرصه نقش ایفاء کند و تقاضا برای مهارت آموزی زیاد می شود.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان بیان کرد: در حال حاضر کشاورز با شرایط فعلی صرفاً تلاش می کند که زنده بماند و انگیزه ای برای مهارت آموزی و ارتقای کیفیت ندارد.

 

وی خاطرنشان کرد: در گذشته کشاورزان استان گلستان از لحاظ موقعیت های اقتصادی و اجتماعی از دیگر اقشار جامعه سطح بالاتری داشتند و پنبه گلستان یک محصول شاخص بود که ضمن درآمدزایی، زمینه اشتغال بسیاری از افراد را فراهم می کرد.

 

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه رونق و جهش تولید باید به یک امتیاز اجتماعی تبدیل شود، یادآور شد: در این صورت تقاضا برای مهارت آموزی در دانشگاه علمی کاربردی و فنی و حرفه ای افزایش می یابد.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: اگر مشکلات مربوط به تولید حل شود و تولید به عنوان یک ارزش مطرح باشد بسیاری از مسائل حل خواهد شد.

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: جهش تولید رونق تولید نماینده ولی فقیه در گلستان آیت الله نورمفیدی آموزش فنی و حرفه ای برای مهارت آموزی فنی و حرفه ای یک امتیاز آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداختن به ۱۹۷۴ حادثه توسط هلال احمر در گلستان باعث امنیت شد

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر صبح چهارشنبه در دیدار با مدیرکل و کارکنان هلال احمر استان به مناسبت سال روز هلال احمر ضمن تبریک این روز، اظهار کرد: عمل‌کرد موفق و پر افتخار هلال احمر، نشان سرخ و سفید این سازمان را موجب دل گرمی و امید ساخته است.

وی افزود: ایثار، شجاعت، دل سوزی، صبوری و پای کار بودن، از ویژگی‌های ملموس و مشهود هلال احمر است و این خصوصیات در آخرین حادثه که تلاش برای یافتن و نجات یسنا دختر خردسال گلستانی بود بار دیگر به نمایش گذاشته شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: در این حادثه نشان داده شد در مقابل دنیایی که چشم خود را بر جنایات بی‌شرمانه و ددمنشانه رژیم صهیونیستی در غزه می‌بندد، مردم ما برای نجات جان یک کودک خردسال این‌گونه خود را به زحمت انداخته و به آب و آتش می‌زنند.

وی افزود: اخلاص در عمل، پویایی، کارآمدی و اقدامات جهادی هلال احمر، اعتماد عمومی را به‌دنبال داشته است و این اعتماد موجب افزایش داوطلبان شده که یک سرمایه ارزش‌مند برای هلال احمر است.

مهاجر اظهار کرد: کسب رتبه‌های برتر در عرصه‌های مختلف توسط هلال احمر گلستان، نشان از مدیریت درست این مجموعه و استفاده صحیح از منابع و ظرفیت‌ها است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی یادآور شد: قطعاً هزار و ۹۷۴ حادثه‌ای که در سال گذشته توسط هلال احمر استان با موفقیت پشتیبانی شد، اگر انجام نمی‌گرفت ممکن بود موجب ایجاد فضای حاد اجتماعی و یا امنیتی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: هلال احمر استان گلستان در کارنامه درخشان هلال احمر ایران اسلامی، نقش پر رنگی دارد و هم واره در حوادث مختلف در سطح کشور پای کار بوده است و ثابت کرده که مرد میدان است.

کد خبر 6100098

دیگر خبرها

  • حرفه‌آموزی به جای مدرک‌گرایی در دستورکار دولت است
  • اظهارات رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان در مورد بورسیه صنعتی دانشجویان
  • تحلیلی راهبردی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزی
  • تحلیلی راهبردی جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزی
  • پرداختن به ۱۹۷۴ حادثه توسط هلال احمر در گلستان باعث امنیت شد
  • ایستگاه قانون، گامی در راستای افزایش دانش حقوقی دانش‌آموزان
  • امتداد مهارت آموزی با مشارکت فنی و حرفه‌ای در شبکه آموزش سیما
  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • ربایندگان «یسنا» حرفه‌ای بودند | در کمال نامردی او را در میان کلزاها رها کرده بودند
  • توسعه‌یافتگی در جامعه با اتصال دانشگاه و صنعت محقق می‌شود